Puhelinliittymä Gran Canarilta

Carino25

Mistä voin ostaa Playa del inglesissä prepaid liittymän?

32

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ymmärrä

mutta mitä sillä tekee?

• Carino25

soittaa sillä liittymällä mihin tarvitsee. Oma liittymäni ei toimi siellä.

• pavi
        Carino25 kirjoitti:

soittaa sillä liittymällä mihin tarvitsee. Oma liittymäni ei toimi siellä.

erittäin hyvä olemassa ,ja jos on Suomen matka puhelin sillä soitto tulee
        kalliiksi,.. saat liittymän jokapuolelta kylää,esim Yumbo C on useampia kun myy.

Halvin on Mas liittymä,halvimmat puhelut ,liittymä maksoi
        viime talvena 25 € ja sait soittaa sen rahan. (siis ilmainen)
        voit ladata lisää P-aikaa...Mas.illa on halvimmat puhelut ympäri
        maailmaa,ja vielä että jos on kaverilla Kanarialla molemmilla Mas, niin puhelut on maksuttomia...ja toimii erittäin hyvin...
        Vodafone on kallein,sitten Movistar...

ja "ei ymmärrä,lle" minä ainaskin käytän sitä soittamiseen/vastaamiseen

ja vielä yks vinkki,ota passi mukaan,,viime vuonna
        tuli Espanjaan laki ...(rikollisten jäljittelyyn)kaikki liittymät on
        rekisteröitävä...

terv. Pavi

• ns.mulkero
        pavi kirjoitti:

kalliiksi,.. saat liittymän jokapuolelta kylää,esim Yumbo C on useampia kun myy.

maailmaa,ja vielä että jos on kaverilla Kanarialla molemmilla Mas, niin puhelut on maksuttomia...ja toimii erittäin hyvin...

rekisteröitävä...

terv. Pavi

et soitellu mulle!

• ns.mulkero
        ns.mulkero kirjoitti:

et soitellu mulle!

tarkoitettu sille joka ei ymmärrä.ei Paville!

• Carino25
        pavi kirjoitti:

rekisteröitävä...

terv. Pavi

liikkeestä sieltä saa niitä liittymiä?

• Kling olen puhunut.
        ns.mulkero kirjoitti:

tarkoitettu sille joka ei ymmärrä.ei Paville!

Melko arvokasta matkailua. Lähteä Canarialle saakka että voi soitella toinen toisilleen ja ympäri maailmaa? Onko kukaan huomioinut mitä matkat maksaa prepaid liittymän lisäksi?
        Aiemmin ymmärsin, että Canaria on saari jossa lomaillaan. Nyt sinne saa siis soittomatkojakin "kilauta kaverille" tyyliin? HIENOA.

• muuttolintu43

Ne tekee sopimuksen ja laittaa puhelimen käyttökuntoon. Minulle tuli joku vika handyyn, ei toiminut enään.Menin Mowistar-myymälään ja poika laittoi puhelimen kuntoon, soitti tarvittavat puhelut uuden tunnussanan käyttöönottamisesta, kaikki ilmaiseksi. Annoin kyllä tippiä 20 €, kun jo olin luullut, että Nokia-puhelin ei ole enään käyttökelpoinen.
      Playa del Inglesissä samassa kulmassa, missä on HomeSweetHome (huono firma), mutta toisella puolella on yksi, Avenida de Tirajanalla..

• kusetettukin

Mitä sinä ajattelit kun käyttäydyt kuin et olisi ikinä euroja käsitellyt? Ei ole ihmekään jos normaalit summat ei enää riitä kun on tuollaisia !tippipirkkoja"! Tuo kehumasi palveluhan kuuluu myydyn tuotteen normaaliin huoltoon. Annatko suomessakin kaupan kassalle 50 tippiä, kun suostui ajamaan eväät tiskin toiseen päähän?

• kusetettukin kirjoitti:

Mitä sinä ajattelit kun käyttäydyt kuin et olisi ikinä euroja käsitellyt? Ei ole ihmekään jos normaalit summat ei enää riitä kun on tuollaisia !tippipirkkoja"! Tuo kehumasi palveluhan kuuluu myydyn tuotteen normaaliin huoltoon. Annatko suomessakin kaupan kassalle 50 tippiä, kun suostui ajamaan eväät tiskin toiseen päähän?

Minusta Muuttolinnun toimintatapa on sikäläiseen kulttuuriin varsin hyvin sopiva; jos asiakas on tyytyväinen, miksi siitä ei voisi antaa reilua tippiä. Puhelinten huolto ei todellakaan Suomessa ole veloituksetonta, päin vastoin. Joskus täällä on edulllisempaa hankkia uusi, kuin tuunata vanhaa
        kovaan hintaan. Uskon Muuttolinnun hänen hyviä viestejään lukeneena olevan tippauskulttuurista kansainvälisestikin sinua paremmin perillä, jotta lepo vaan.

• kusetettukin
        Sotavento kirjoitti:

Minusta Muuttolinnun toimintatapa on sikäläiseen kulttuuriin varsin hyvin sopiva; jos asiakas on tyytyväinen, miksi siitä ei voisi antaa reilua tippiä. Puhelinten huolto ei todellakaan Suomessa ole veloituksetonta, päin vastoin. Joskus täällä on edulllisempaa hankkia uusi, kuin tuunata vanhaa
        kovaan hintaan. Uskon Muuttolinnun hänen hyviä viestejään lukeneena olevan tippauskulttuurista kansainvälisestikin sinua paremmin perillä, jotta lepo vaan.

huolto, mutta oliko nyt PUHELIMEN huollosta kysymys, kysyn vaan! Sehän koski muita liittymäasioita, ja ne on kyllä kaikkialla ilmaisia niihin liittyvät toimintakykypalvelut. Eri asia on se alkuhinta liittymästä, jossa tässä oli selvästi kysymys! Ei pidä sotkea asioita. Huolto puhelimelle on eri asia ja se maksaa takuun jälkeen kaikialla. Kysymykseni tipin antamisesta Suomessa on siis täysin aiheellinen! Mikä mättää ettei kotimaassa voida antaa "TIPPIÄ" kunnon palveluksista, kun ulkomaille syydetään rahaa iahn perusteettomasti? Häh?

• riivattuako sitä?
        Sotavento kirjoitti:

perinne on muuten siltä ajalta, jolloin tipin saaja ei saanut sitä n.s. peruspalkkaa lainkaan, vaan koko tulo muodostui siitä palveltujen asiakkaiden tipeistä. Siitä voitte ajatella että tippiä ei yleensä normaalihintaisissa palveluissa jaeta. Se koskee vain polkuhintoja tai palveluksia ilman palkkaa. Jos joku tuota alkua väittää muuten, kannattaa oikeasti perehtyä aikojen taakse palkkausmenetelmiin ja sitten tulla kertomaan mitä tipin anto tarkoittaa. Oikein rikkaat ovat myös antaneet palveluksista laskunkin päälle n.s. hyvän miehen lisää länsimaissa. Jos palvelus/työ on erityisen hyvin suoritettu! Minä en liittymän asetusten korjaamisesta antaisi senttiäkään enää nykyään missään maassa, koska se on takuutyötä. Olkoonkin että liittymän käyttäjä on tässä tapauksessa selvästi tunaroinut ja liittymä ei auennut omin voimin. Tippaus ja tippaus, sillä on suuri ero, milloin annetaan ja milloin taas ei. Mummot nyt tunkee hyvän mielen itselleen saadakseen sitä rahaa ihan perusteettomastikin. Mutta annas olla, kun olisi aihetta, ei välttämättä heru.

• pavi
        riivattuako sitä? kirjoitti:

perinne on muuten siltä ajalta, jolloin tipin saaja ei saanut sitä n.s. peruspalkkaa lainkaan, vaan koko tulo muodostui siitä palveltujen asiakkaiden tipeistä. Siitä voitte ajatella että tippiä ei yleensä normaalihintaisissa palveluissa jaeta. Se koskee vain polkuhintoja tai palveluksia ilman palkkaa. Jos joku tuota alkua väittää muuten, kannattaa oikeasti perehtyä aikojen taakse palkkausmenetelmiin ja sitten tulla kertomaan mitä tipin anto tarkoittaa. Oikein rikkaat ovat myös antaneet palveluksista laskunkin päälle n.s. hyvän miehen lisää länsimaissa. Jos palvelus/työ on erityisen hyvin suoritettu! Minä en liittymän asetusten korjaamisesta antaisi senttiäkään enää nykyään missään maassa, koska se on takuutyötä. Olkoonkin että liittymän käyttäjä on tässä tapauksessa selvästi tunaroinut ja liittymä ei auennut omin voimin. Tippaus ja tippaus, sillä on suuri ero, milloin annetaan ja milloin taas ei. Mummot nyt tunkee hyvän mielen itselleen saadakseen sitä rahaa ihan perusteettomastikin. Mutta annas olla, kun olisi aihetta, ei välttämättä heru.

movistarin tapaus ollut sellainen mikä minullakin oli
        viime syksynä,kun mun Mas liittymä ei pelannut,: menin kauppaan
        joka myy liittymiä ja valitin et ei toimi...
        myyjä sanoi et pitää registeröidä,on tullut uus laki,näytin henkkarit ja
        kauppias soitti johonkin ,ja sit puhelin toimi, siis PUHELIMESSA EI
        ollut vikaa, vaan Mas.in registeröinti,ja luultavasti niin oli ehkä
        MUUTTOLINNULLAKIN?????

Syksyiset terv. PAVI

• AH
        riivattuako sitä? kirjoitti:

Luojalle kiitos, että fiksutkin ihmiset tuonne reissaavat jottei paikallisten käsitys suomalaisesta reissaajasta ole pihi stallari.

Raha ei maailmasta lopu ja lisää saa pankista. Vaikka Suomi on ollut itsepalvelumaan maineessa jo kolmatta vuosikymmentä, ei se ole riittävä syy hyvistä tavoista luopumiseen. Ns. "hyvänmiehen lisää" voi antaa aina kun on vain pieninkin aihe. Nähdäkseni on iso plussa jos ulkomailla "gringolle" viitsitään asia selittää juurta jaksain, kyllä siitä voi sen parikymppiä käteen rätkäistäkin kun homma sujuu.

Suunnaton vääryyshän tuo tipittäminen varmaankin on kun on tottunut tähän SKPläiseen liittomeininkiin jossa ammattikunnia ja -ylpeys ovat vähintäänkin häilyviä.

terveisin nimimerkki "huonesiivojallekin-parikymppiä-vaikka-vaihtoi-lakanat-vain-kahdesti-viikossa".

• AH kirjoitti:

Luojalle kiitos, että fiksutkin ihmiset tuonne reissaavat jottei paikallisten käsitys suomalaisesta reissaajasta ole pihi stallari.

Raha ei maailmasta lopu ja lisää saa pankista. Vaikka Suomi on ollut itsepalvelumaan maineessa jo kolmatta vuosikymmentä, ei se ole riittävä syy hyvistä tavoista luopumiseen. Ns. "hyvänmiehen lisää" voi antaa aina kun on vain pieninkin aihe. Nähdäkseni on iso plussa jos ulkomailla "gringolle" viitsitään asia selittää juurta jaksain, kyllä siitä voi sen parikymppiä käteen rätkäistäkin kun homma sujuu.

Suunnaton vääryyshän tuo tipittäminen varmaankin on kun on tottunut tähän SKPläiseen liittomeininkiin jossa ammattikunnia ja -ylpeys ovat vähintäänkin häilyviä.

terveisin nimimerkki "huonesiivojallekin-parikymppiä-vaikka-vaihtoi-lakanat-vain-kahdesti-viikossa".

Mainio kommentti. Tippaamisesta on ollut aiemminkin ketjuja, mutta tässä nyt haluttiin tarttua Muuttolinnun positiiviseen palvelukokemukseen ja homma lähti vähän lapasesta. Mutta ihan hyvää tietoa
        tuli prepaid -jutuista, erityiskiitos Paville. Suomalaisella liittymällä soittelu on tosiaan erittäin kallista, eli prepaid tulee hankittavaksi ensi tilassa, kunhan perille muutaman viikon päästä pääsen.

• muuttolintu43
        kusetettukin kirjoitti:

huolto, mutta oliko nyt PUHELIMEN huollosta kysymys, kysyn vaan! Sehän koski muita liittymäasioita, ja ne on kyllä kaikkialla ilmaisia niihin liittyvät toimintakykypalvelut. Eri asia on se alkuhinta liittymästä, jossa tässä oli selvästi kysymys! Ei pidä sotkea asioita. Huolto puhelimelle on eri asia ja se maksaa takuun jälkeen kaikialla. Kysymykseni tipin antamisesta Suomessa on siis täysin aiheellinen! Mikä mättää ettei kotimaassa voida antaa "TIPPIÄ" kunnon palveluksista, kun ulkomaille syydetään rahaa iahn perusteettomasti? Häh?

minusta aiheellinen. Se ei ollut mikään ensiliittymä. Nokiani vaan lakkasi toimimasta, ja olin iloinen, kun ei tarvinnut ostaa uutta. Sattui olemaan paikalla henkilö, joka osasi asiansa, eikä ollut vain myyjä.
        Ja olin ostanut puhelimen aikanaan toisessa maassa, siis ei normaalisti ala kukaan korjaamaan ilmaiseksi muualta ostettua härveliä. Muuten annamme tippiä ravintoloissa, ompelijan luona, kampaajalla noin 10% laskusta, siis ei törsätä mitenkään kummallisesti. Jos olemme käyneet Suomessa (3-4 kertaa v.1977 jälkeen), niin käytäntö on sama.
        Kiitos, Sotavento!

• muuttolintu 43
        pavi kirjoitti:

MUUTTOLINNULLAKIN?????

Syksyiset terv. PAVI

ja ihan hiljainen, ja oli tosi vähällä, että olisin heittänyt sillä harakkaa. Sopimus oli tehty tammikuussa 2010, Mowistarissa samassa putiikissa Av.de Tirajanalla. Luulin, että raha oli käytetty, muttei ollut, 47 € oli jäljellä.Kun en kestä näitä teknisten asioiden ongelmia, jätän miettimisen muille.

• Talviasukas
        Sotavento kirjoitti:

Mainio kommentti. Tippaamisesta on ollut aiemminkin ketjuja, mutta tässä nyt haluttiin tarttua Muuttolinnun positiiviseen palvelukokemukseen ja homma lähti vähän lapasesta. Mutta ihan hyvää tietoa
        tuli prepaid -jutuista, erityiskiitos Paville. Suomalaisella liittymällä soittelu on tosiaan erittäin kallista, eli prepaid tulee hankittavaksi ensi tilassa, kunhan perille muutaman viikon päästä pääsen.

Toissa kesänä pyysin paikallista tuttua suomalaista ostamaan juhannuksen tienoilla parillakympillä lisää aikaa prepaidkorttiini, jotta se pysyy voimassa, kun olen puoli vuotta Suomessa. Näin tapahtui ja puhelimeeni tuli viesti Movistarilta, että puheluaikaa on käytettävissä lisää 20 €:lla. Parin päivän päästä puhelin ei toiminutkaan. Soitin Suomen puhelimella Suomesta omaan prepaidnumeroon ja siellä vastasi joku espanjankielinen nainen ja löi luurin korvaan kuultuaan minun soittavan Suomesta. Ensi töikseni syksyllä saavuttuani paikalle menin San Fernandon Movistar-liikkeeseen selvittämään tilannetta. Näytin saamani vahvistusviestin lisäajan kuittaamisesta ja ihmettelin, miksi puhelimeni ei toimi. Vastaukseksi sain, että olen kai puhunut kaikki rahat ja kun se oli tyhjä, se on ilmeisesti annettu jollekin toiselle... En ollut puhunut ainuttakaan puhelua sillä kortilla rahan lisäämisen jälkeen. Vain olkapäitten kohauttelua, ei edes anteeksipyyntöä tullut. Suurin vahinko tuli siitä, että puhelinnumeroni oli mennyt toiselle henkilölle. Äänestin jaloilla ja otin Vodafonen prepaidin, joka on toiminut hyvin kesän jälkeenkin. Tosin se Pavin mukaan on kallis.

• T-yhmä
        pavi kirjoitti:

MUUTTOLINNULLAKIN?????

Syksyiset terv. PAVI

sopiiko, että maksaessasi minun ateriani 15.10 valitsemassasi paikassa,jätätät tipit minun kontolleni.

• pavi
        T-yhmä kirjoitti:

sopiiko, että maksaessasi minun ateriani 15.10 valitsemassasi paikassa,jätätät tipit minun kontolleni.

tietysti,kunhan saan konttonumr...si ,enhän ole mistään
        tipeistä kirjoitellut,ja en niitä käytä,mutta kylläkin pyöristelen
        summia,,,(ylöspäin ???:-C) kuten kun viimetalvena taxi yöllä kämpille Hell-singistä 2.80 € niin 3 ekua oli sopiva mielestäni...

Toihan oli sulta hyvä toi "DON PAVI" :-D taiankin muuttaa............

ns.mulkero,,kun se Mas liittymä ei toimi tääl Keski-Suomes ,
        niin Inglesis sitten 693743752...

Muuttolinnulle: näin Expertin mainoksen Samsung simpukka 29 € uus
        ja mä torvi menin ostaan mun vanhaan uuden akun 20 €

• pavi
        Talviasukas kirjoitti:

Toissa kesänä pyysin paikallista tuttua suomalaista ostamaan juhannuksen tienoilla parillakympillä lisää aikaa prepaidkorttiini, jotta se pysyy voimassa, kun olen puoli vuotta Suomessa. Näin tapahtui ja puhelimeeni tuli viesti Movistarilta, että puheluaikaa on käytettävissä lisää 20 €:lla. Parin päivän päästä puhelin ei toiminutkaan. Soitin Suomen puhelimella Suomesta omaan prepaidnumeroon ja siellä vastasi joku espanjankielinen nainen ja löi luurin korvaan kuultuaan minun soittavan Suomesta. Ensi töikseni syksyllä saavuttuani paikalle menin San Fernandon Movistar-liikkeeseen selvittämään tilannetta. Näytin saamani vahvistusviestin lisäajan kuittaamisesta ja ihmettelin, miksi puhelimeni ei toimi. Vastaukseksi sain, että olen kai puhunut kaikki rahat ja kun se oli tyhjä, se on ilmeisesti annettu jollekin toiselle... En ollut puhunut ainuttakaan puhelua sillä kortilla rahan lisäämisen jälkeen. Vain olkapäitten kohauttelua, ei edes anteeksipyyntöä tullut. Suurin vahinko tuli siitä, että puhelinnumeroni oli mennyt toiselle henkilölle. Äänestin jaloilla ja otin Vodafonen prepaidin, joka on toiminut hyvin kesän jälkeenkin. Tosin se Pavin mukaan on kallis.

kun Norjan Keijon kaa tutkittiin noi puh.hinna,varsinkin
        jos soitat ulkomaille, Mas voitti sit Movistar,Vodafone kallein...
        (Suomeen esim.)niin kannattaa, ja puh.koppikin on huomattavasti halvempi vaihtoehto kuin Suomen kännykkä...ja ne toimii,ja niitä on...
        ---------------------------
        niinhän sitä rahaa on pankeilla ,mut jos jokakerta 7 kk aikana tippiä
        10-20 € niin siit tulee "pitkäpenni"talven mittaan...

ravintelis illan päätteeks ,JOS, oot tyytyväinen tarjoiluun.ruokaan,
        niin annan n. 10 %

• AH
        pavi kirjoitti:

kun Norjan Keijon kaa tutkittiin noi puh.hinna,varsinkin
        jos soitat ulkomaille, Mas voitti sit Movistar,Vodafone kallein...
        (Suomeen esim.)niin kannattaa, ja puh.koppikin on huomattavasti halvempi vaihtoehto kuin Suomen kännykkä...ja ne toimii,ja niitä on...
        ---------------------------
        niinhän sitä rahaa on pankeilla ,mut jos jokakerta 7 kk aikana tippiä
        10-20 € niin siit tulee "pitkäpenni"talven mittaan...

ravintelis illan päätteeks ,JOS, oot tyytyväinen tarjoiluun.ruokaan,
        niin annan n. 10 %

Meinasin, että tipittää aina kun on aihetta, muttei joka kerta. En minäkään tippiä jätä jos käyn tupakkiautomaatista askin hakemassa, tai ruokakaupoissa. Muutenhan tipeistä tulisi pitkä penni, kuten sanoit.

Ravintoloissa ja takseissa tippaan 5-15% riippuen kuinka loistavaa palvelu on ollut. Sisäänheittäjämestoissa en käy ja jos kävisin niin tuskin tippaisin.

• Perdone
        AH kirjoitti:

TOSI RAHAKKAAN miehen puhetta! Arvioin kommenttisi koskevan minun kirjoitustani, jossa ihmettelin tätä "tippaamista". Sehän tietysti on hyvä, jos jossain putsaavat reilusti rahaa jakelevan taskut! En ole ollut "liittolainen" koskaan, enkä tule olemaan. Vai kuulut sinä SKP:hen! Tämän luulisi jo sotavennokin mieltä kaihertavan, kun aletaan kielteisesti määrittelemään, mutta mitä vielä, hän kehuu! Eihän tässä häntä kommariksi haukuttu, kun on niin fiksua että. Monet suomalaisethan ovat älyttömän ammattiylpeitä, vaikka eivät osaa omaa tehtäväänsä edes auttavasti. Aina ovat puremassa jonkun nilkkaa, eli panettelemassa ja nimittelemässä.

• Perdone
        Sotavento kirjoitti:

toisen ihmisen mielen tipillä? Ei se toimi ulkomaillakaan jos muuten ei synkkaa vaikkapa taksikuskin kanssa.

• Perdone kirjoitti:

TOSI RAHAKKAAN miehen puhetta! Arvioin kommenttisi koskevan minun kirjoitustani, jossa ihmettelin tätä "tippaamista". Sehän tietysti on hyvä, jos jossain putsaavat reilusti rahaa jakelevan taskut! En ole ollut "liittolainen" koskaan, enkä tule olemaan. Vai kuulut sinä SKP:hen! Tämän luulisi jo sotavennokin mieltä kaihertavan, kun aletaan kielteisesti määrittelemään, mutta mitä vielä, hän kehuu! Eihän tässä häntä kommariksi haukuttu, kun on niin fiksua että. Monet suomalaisethan ovat älyttömän ammattiylpeitä, vaikka eivät osaa omaa tehtäväänsä edes auttavasti. Aina ovat puremassa jonkun nilkkaa, eli panettelemassa ja nimittelemässä.

Sinun kommenttisi ovat viime aikoina olleet hyvin kärjekkäitä ja erikoisia, eivätkä juurikaan liity palstan tai ketjujen aiheisiin. Olet keskittynyt enemmän kirjoittajiin, kuin Kanarian saariin liittyvään keskusteluun. Sinun kannattaisi ehkä päivittää poliittinen kartastosi. Ja perkele, Perdon, jos et lopeta tuota herjaamista, siitä tehdään loppu. Piste.

• Perdone
        Sotavento kirjoitti:

Sinun kommenttisi ovat viime aikoina olleet hyvin kärjekkäitä ja erikoisia, eivätkä juurikaan liity palstan tai ketjujen aiheisiin. Olet keskittynyt enemmän kirjoittajiin, kuin Kanarian saariin liittyvään keskusteluun. Sinun kannattaisi ehkä päivittää poliittinen kartastosi. Ja perkele, Perdon, jos et lopeta tuota herjaamista, siitä tehdään loppu. Piste.

Kun sanit että ovat kärjekkäitä ja erikoisia ja että herjaan, ja että "poliittinen kartastoni" pitää päivittää, mitä nämä sitten tarkoittavat? Voisit kai itse esittää jotain faktaa, kun käyt todella henkilöön kiinni. Enkö ole joko kommentoinut Kanarian juttuja, tai kertonut alalta jotain? Edellinen kyllä on jotain muuta. En aio enää tähän kirosanakommantointiin kiinnittää mitään huomiota jatkossa. Pysyn siis visusti Kanarian saaria (tai muilla palstoilla niitä paikkoja koskevissa) asioissa ja jätän nämä henkilökohtaista-kirjoitukset hanakampien käsiin.

• Perdone kirjoitti:

Kun sanit että ovat kärjekkäitä ja erikoisia ja että herjaan, ja että "poliittinen kartastoni" pitää päivittää, mitä nämä sitten tarkoittavat? Voisit kai itse esittää jotain faktaa, kun käyt todella henkilöön kiinni. Enkö ole joko kommentoinut Kanarian juttuja, tai kertonut alalta jotain? Edellinen kyllä on jotain muuta. En aio enää tähän kirosanakommantointiin kiinnittää mitään huomiota jatkossa. Pysyn siis visusti Kanarian saaria (tai muilla palstoilla niitä paikkoja koskevissa) asioissa ja jätän nämä henkilökohtaista-kirjoitukset hanakampien käsiin.

Poliittisesta kartastosta, mikä on tämän päivän puoluekentässä SKP? Ja sorry Perdone, sinä olet se, joka on käynyt kiinni henkilöihin.

Hienoa, että olet vihdoin ymmärtänyt, mikä on tämän palstan tarkoitus.

Oikein mukavia matkoja sinulle, minne ikinä suuntaatkin.

• Perdone
        Perdone kirjoitti:

Minä en alkanut SKP:stä kirjailemaan, vaan minulle tarjottiin edellä kaikki näitä vihjailuja koskevat määritelmät ja nimikkeet! On jäänyt minua kommentoineilta jotain lukematta. Ajattelin kyllä jättää viimeisen sanan tuohon poliittisen kentän uudistushenkisille, mutta tämä oikaisu jää viimeiseksi.

• Perdone kirjoitti:

Minä en alkanut SKP:stä kirjailemaan, vaan minulle tarjottiin edellä kaikki näitä vihjailuja koskevat määritelmät ja nimikkeet! On jäänyt minua kommentoineilta jotain lukematta. Ajattelin kyllä jättää viimeisen sanan tuohon poliittisen kentän uudistushenkisille, mutta tämä oikaisu jää viimeiseksi.

AH:lla on koko satiirin skaala hallussa, pitää olla riittävän älykäs oivaltaakseen, mitä hän tarkoittaa, eikä lähteä papukaijan lailla yksiniittisesti tulkitsemaan hänen lausumiaan.
        Tämä palsta on edelleen tarkoitettu Kanariaan liityvälle keskutelulle, joten sovitaanko, että keskitytään siihen. Mielelläni näen juttuja myös sinun kokemuksistasi. AH:lta niitä tulee säännöllisin väliajoin ja itsekin yritän suoltaa aina jotain tarinaa. Vaikka se ei sinua miellytä.

Nyt on matkaan valmistautuminen ihan hyvässä vauhdissa, kokoan mukaan otettavien varusteiden listaa ja hoitelen tiettyjä käytännön asioita, kun kuitenkin lähden aiempaa paljon pidemmälle matkalle.

Toivon sinulle, Perdone upeaa loppusyksyä ja mukavia matkoja, missä päin maailmaa sitten
        liikutkin.
        Sotis

• sölden90

Jos matkaasi on vielä vähintään 2 viikkoa aikaa niin voit tilata sen kotiin.
      Googleta vaikka halpa prepaid ja löydät suomalaisen myyjän.
      Ostin itse Lanzaroten matkalle ja toimi 20€ kortilla n. 20 tuntia netissä.
      Taisin soittaa myös 2-3 puhelua jotka kesti n. 10 minuuttia/puhelu.
      Passikopion kyllä vaatii espanjassa mutta sim tuli valmiiksi aktivoituna
      puheluihin sekä netin käyttöön.

Älä polta itseäsi !

• g-sussss

ekasta hotellista kysyt missä on Telefonican tai Amenan kauppa prepaid liittymää varten.

• AH

Jos jollain "piilonimimerkillä" trollaa keskustelupalstaa, ei kannata älähtää "omalla nimellään" vaikka kalikka kalahtaisikin (vahingossa ) liian lähelle.

Tulee aivan mieleen tarina kuuromykästä, joka lappu kaulassaan kerjäsi kadulla rahaa. Ohi kävellyt silinteripyttymies nakkasikin maljaan pikkuhilujen sijasta suhteellisen arvokkaan setelin. Äkillisestä anteliaisuudesta yllättynyt kuuromykkä unohtikin roolinsa ja älähti "Voi kiitos!".

Hauskaa, että tarrasit tuohon SKP-heittoon. Se on yksi suosikkilauseistani. Tykkään myös vihjata erilaisten "tahojen" sekä "toimijoiden" olevan pelkästään "kommareiden myyräntyötä", aina kontekstista riippuen. Ja täten saada oikein kunnon röhönaurut jälkikäteen, reaktiothan tunnetusti vaihtelevat ihmisestä riippuen!

Hauskaa se on siksi, että et vain paljastanut itsetuntosi tasoa vaan myös puoluekantasi!

Itse olen tietenkin äärioikealle kallellaan, kuten kaikki kyyniset älyköt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4781
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      15
      2049
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      14
      1803
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1728
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      91
      1598
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      39
      1267
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      63
      1086
    8. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      108
      1070
    9. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      1023
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      884
    Aihe