Terve ! Olen lääkäri Pekka Pamaus ! Nyt pamahtaa !

pekka.pamaus

Hei, olen lääkäri Pekka Pamaus. Terve Veijo ja Kari, terve mieheen ! Ballerina terve !

22

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka.pamaus

Ennakkoluuloton lääkäri, ravintotutkija ja kirjoittaja, kulinaristi ja nautiskelija. Rakastan hyvää ruokaa ja valmistan sitä terveellisesti. Ennen kaikkea rakastan naisia, palstan naisia.

• suttetyöri Lars C

FOSUT joita palstalla vilisee kuin täitä mattilan turkissa Olisiko kiinnostusta ,,,pstt,,pssttt,, 100 :sella kaksi ja 3 kytkykauppaan kytkettynä juoksulankaan ?

• pullukka neiti
        suttetyöri Lars C kirjoitti:

FOSUT joita palstalla vilisee kuin täitä mattilan turkissa Olisiko kiinnostusta ,,,pstt,,pssttt,, 100 :sella kaksi ja 3 kytkykauppaan kytkettynä juoksulankaan ?

Ei mitään lihavia, semmonen sopivan pullee on paras !!!!

• Balleriina Lutuunen

Pamauksen Pekka, Minä, herkkä lady fanitan sua!

• pekka.pamaus
        Balleriina Lutuunen kirjoitti:

Pamauksen Pekka, Minä, herkkä lady fanitan sua!

Kiitos Ballerina !! Olet upea nainen, olen seuraillut palstaa joskus vhh-urheilija-nikillä, et ole mikään vulgaari tusinatapaus.

Päivystelin viime yön ja nyt olen kotosalla, vaimo ja lapset on viikonlopun mummolassa, joten saan melskata kunnolla. Olen kardiologi, niin sitähän en vielä maininnut. Sydänasiat sydäntäni lähellä :=)

• tanja.rasva
        pekka.pamaus kirjoitti:

Kiitos Ballerina !! Olet upea nainen, olen seuraillut palstaa joskus vhh-urheilija-nikillä, et ole mikään vulgaari tusinatapaus.

Päivystelin viime yön ja nyt olen kotosalla, vaimo ja lapset on viikonlopun mummolassa, joten saan melskata kunnolla. Olen kardiologi, niin sitähän en vielä maininnut. Sydänasiat sydäntäni lähellä :=)

miten ihanaa, pidän lääkäreistä

• pekka.pamaus
        tanja.rasva kirjoitti:

miten ihanaa, pidän lääkäreistä

sinuun en ole täällä koskaan törmännytkään, Tanja !

• pekka.pamaus kirjoitti:

Kerros vähän millainen kardiologi olet: onko FA I50 ?
        Toivoo sisätauteihin erikoistuva lekuri
        Jos olet "kardiologi", asia on sillä biffi enkä kysy mitään enempää.

• pekka.pamaus
        boxi kirjoitti:

erikoistuva neitokainen, fibrillatio atriorum on kyllä siinä hujakoilla, vaihtelee kyllä kovasti.

• pekka.pamaus
        boxi kirjoitti:

liuottelen päätyökseni CCU:ssa akuutteja iskemioita.

erikoistuva neitokainen, fibrillatio atriorum on kyllä siinä hujakoilla, vaihtelee kyllä kovasti.

Hehe, hehe!
        a) En ole neitokainen. Vanha ämmä jo.
        b)Et ole lääkäri. Jokainen sisäpiiriläinen tietää, mitä ajoin takaa. FA:n diagnoosinumero ei ole I 50 vaan I 48. Ajattelit heti pulssia, joka on sitten ihan mikä tahansa FA:ssa.
        c) Et liuottele yhtään mitään akuutteja iskemioita missään CCU:ssa. Akuuttia iskemiaa ei liuoteta eikä CCU:ssa. Nykyisin liuotetaan ensiavussa akuutti ST-nousuinfarkti, jos PCI ei ole saatavilla.
        Että sovitaan, että olet "sydämeen käypä tohtori", niin asia on sillä selvä. Kardiologi et ole, etkä lääkäri.
        Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.

• pekka.pamaus
        boxi kirjoitti:

Hehe, hehe!
        b)Et ole lääkäri. Jokainen sisäpiiriläinen tietää, mitä ajoin takaa. FA:n diagnoosinumero ei ole I 50 vaan I 48. Ajattelit heti pulssia, joka on sitten ihan mikä tahansa FA:ssa.
        c) Et liuottele yhtään mitään akuutteja iskemioita missään CCU:ssa. Akuuttia iskemiaa ei liuoteta eikä CCU:ssa. Nykyisin liuotetaan ensiavussa akuutti ST-nousuinfarkti, jos PCI ei ole saatavilla.
        Että sovitaan, että olet "sydämeen käypä tohtori", niin asia on sillä selvä. Kardiologi et ole, etkä lääkäri.

Et näemmä tiedä koronaaripuolesta paljon kun sanot, mitä ccu:ssa EI tehdä. Puhuin muutein akuuteista iskemioista komplikaatioineen. Älä lue viestiäni kuin piru raamattua, asiakokonaisuus on laajempi.

En ole täällä pätemässä tai viisastelemassa. Tiedän morbus coronarius cordiksesta tarpeeksi, sydämen suonet, läpät ja sivuäänet ovat alaani.

• boxi kirjoitti:

Hehe, hehe!

Sehä'n on todettu jo aikaisemminkin. Valelääkäri joka ei pystynyt todistamaan että on lääkäri. Lääkäriliitossakin epäillään huijariksi.

Et näemmä tiedä koronaaripuolesta paljon kun sanot, mitä ccu:ssa EI tehdä. Puhuin muutein akuuteista iskemioista komplikaatioineen. Älä lue viestiäni kuin piru raamattua, asiakokonaisuus on laajempi.

En ole täällä pätemässä tai viisastelemassa. Tiedän morbus coronarius cordiksesta tarpeeksi, sydämen suonet, läpät ja sivuäänet ovat alaani.

Olen ollut kahdessa yliopistosairaalassa kardiologialla töissä, joista toinen on Meilahti. Olen juossut paperit vääränä kardiologien perässä vuositolkulla ja tiedän tasan tarkkaan, mitä kardiologiassa tehdään ja mitä ei.
        Kardiologi ei liuota yhtään mitään: minä sen liuotan. En muista montako olen liuottanut. Iskemioista eli siitä MCC:stä liuotetaan vain st-nousuinfarkti nykyään ja sekin vain,jos ei saa kardiologia tekemään PCI:tä.
        Nykyään onneksi trendi on kohti PCI:tä, jota sinun pitäisi markkinoida kovasti, koska se on PÄÄASIALLINEN kardiologipäivystyksen syy tällä hetkellä. Sairaalassa, jossa olen,ei saa tilattua kardiologia päivystysaikaan muuten kuin tekemään PCI:tä. Kardiologi ei siis todellakaan juokse CCU:ssa liuottelemassa jotain iskemiaa! Iso osa iskemioista hoidetaan päivystysaikaan toisin.UAP hoidetaan PCI:llä kardiologin arvion mukaan. On se yllättävän vaikea teeskennellä lääkäriä.
        Sen sijaan kardiologi voisi päivystää PCI:n ja väliaikaisen tahdistuksen laiton kanssa. Ne eivät vain näytä olevan sinun päivystyksessäsi kovin kiinnostavia. Mielelläni roikun kardiologin helmassa myös hemodynaamisesti epäselvien rytmihäiriöiden vuoksi, mutta et sinä nähtävästi.

Ongelma on, että puhut täyttä skeidaa ollaksesi kardiologi. Liuotus on todella yesterday paitsi hyvin harvoissa tilanteissa, ja itse väität, että sitä teet solkenaan! Ihan siis soopaa. Kyllä se varmaan mattilaan uppoaa silti.
        Läpät hoitaa thoraxkirurgi. Endokardiitissa konsultoidaan usein infektiolääkäriä.

• boxi kirjoitti:

Olen ollut kahdessa yliopistosairaalassa kardiologialla töissä, joista toinen on Meilahti. Olen juossut paperit vääränä kardiologien perässä vuositolkulla ja tiedän tasan tarkkaan, mitä kardiologiassa tehdään ja mitä ei.
        Kardiologi ei liuota yhtään mitään: minä sen liuotan. En muista montako olen liuottanut. Iskemioista eli siitä MCC:stä liuotetaan vain st-nousuinfarkti nykyään ja sekin vain,jos ei saa kardiologia tekemään PCI:tä.
        Nykyään onneksi trendi on kohti PCI:tä, jota sinun pitäisi markkinoida kovasti, koska se on PÄÄASIALLINEN kardiologipäivystyksen syy tällä hetkellä. Sairaalassa, jossa olen,ei saa tilattua kardiologia päivystysaikaan muuten kuin tekemään PCI:tä. Kardiologi ei siis todellakaan juokse CCU:ssa liuottelemassa jotain iskemiaa! Iso osa iskemioista hoidetaan päivystysaikaan toisin.UAP hoidetaan PCI:llä kardiologin arvion mukaan. On se yllättävän vaikea teeskennellä lääkäriä.
        Sen sijaan kardiologi voisi päivystää PCI:n ja väliaikaisen tahdistuksen laiton kanssa. Ne eivät vain näytä olevan sinun päivystyksessäsi kovin kiinnostavia. Mielelläni roikun kardiologin helmassa myös hemodynaamisesti epäselvien rytmihäiriöiden vuoksi, mutta et sinä nähtävästi.

Ongelma on, että puhut täyttä skeidaa ollaksesi kardiologi. Liuotus on todella yesterday paitsi hyvin harvoissa tilanteissa, ja itse väität, että sitä teet solkenaan! Ihan siis soopaa. Kyllä se varmaan mattilaan uppoaa silti.
        Läpät hoitaa thoraxkirurgi. Endokardiitissa konsultoidaan usein infektiolääkäriä.

Koska pekka ei tunne kardiologian sanastoa yhtään, laitetaan tähän lopuksi oman juttuni sanasto:
        PCI on nykyisin pallolaajennuksen ja stenttauksen lyhenne, vaikka se oikeasti ei ihan tarkkaan sitä ole.
        CCU on vaihdellen coronary care unit tai cardiac care unit, joka on minusta tavallisempi eli sydänvalvonta.
        Liuotus suoritetaan laittamalla lääkettä suonesta sitään, kun eräässä sydäninfarktityypissä on hyytymä, jota yritetään tällä liottaa. Yleensä sen aloittaa nykyään jo ambulanssilääkäri, mutta PCI (jonka tekee siis kardiologi) on kovasti syrjäyttämässä sitä tällä hetkellä. Iskemian hoito CCU:ssa on aivan muuta. Pekka olisi oikeudessa tuolla hoitotavalla jo noin viikossa. On se aika merkillistä, että kardiologi ei osaa tavallisimman taudin hoitoa, vaan vetää sen ihan vaarallisesti metsään. Se tuhosi heti koko yrityksen teeskennellä ammattilaista. No, et monta riviä muutenkaan saanut aikaiseksi.
        Olisit nyt vain tarttunut siihen, että olet sydäntenmurskaaja muuten vain. Se olisi ollut hyvä vitsi ja ihan hubaa. Kardiologian teeskentely oli surkea yritys,mutta mitä silläkään tässä maailmassa niin on väliä.
        So long

• ei lepso
        boxi kirjoitti:

Koska pekka ei tunne kardiologian sanastoa yhtään, laitetaan tähän lopuksi oman juttuni sanasto:
        PCI on nykyisin pallolaajennuksen ja stenttauksen lyhenne, vaikka se oikeasti ei ihan tarkkaan sitä ole.
        CCU on vaihdellen coronary care unit tai cardiac care unit, joka on minusta tavallisempi eli sydänvalvonta.
        Liuotus suoritetaan laittamalla lääkettä suonesta sitään, kun eräässä sydäninfarktityypissä on hyytymä, jota yritetään tällä liottaa. Yleensä sen aloittaa nykyään jo ambulanssilääkäri, mutta PCI (jonka tekee siis kardiologi) on kovasti syrjäyttämässä sitä tällä hetkellä. Iskemian hoito CCU:ssa on aivan muuta. Pekka olisi oikeudessa tuolla hoitotavalla jo noin viikossa. On se aika merkillistä, että kardiologi ei osaa tavallisimman taudin hoitoa, vaan vetää sen ihan vaarallisesti metsään. Se tuhosi heti koko yrityksen teeskennellä ammattilaista. No, et monta riviä muutenkaan saanut aikaiseksi.
        Olisit nyt vain tarttunut siihen, että olet sydäntenmurskaaja muuten vain. Se olisi ollut hyvä vitsi ja ihan hubaa. Kardiologian teeskentely oli surkea yritys,mutta mitä silläkään tässä maailmassa niin on väliä.
        So long

Sinä olet pätemisen tarpeinen keskitason älyllä ja kovalla nousukkuudella varustettu akka, se näin ulkopuolisena tulee ensimmäisenä mieleen :=))
        Sulla on boxi aina olut täällä kauhee vastustus jokaista miestä kohtaan, Karia, Veijoa, Ykää, kaikkia. Taidat olla lesbo, ei tästä mihinkään muuhun diagnoosiin pääse

• ole Ravintotutkija
        kj.mattila kirjoitti:

Sehä'n on todettu jo aikaisemminkin. Valelääkäri joka ei pystynyt todistamaan että on lääkäri. Lääkäriliitossakin epäillään huijariksi.

Suomi24:ssa sinua epäillään huijariksi.

• hymyähuuleen
        boxi kirjoitti:

että kyykytit heti tuon "yhdenlääkärin" Vaikka en hetkeäkään uskonut sen olevan lääkäri,mutta sinä vielä vahvistit asian.Kiitos!!!

• liilaalääkäri
        kj.mattila kirjoitti:

menny niin että,boxi on oikea lääkäri :O Laittoi tietonsa johonkin jossa selvisi että on ihka oikea lekuri.

• liilaalääkäri kirjoitti:

menny niin että,boxi on oikea lääkäri :O Laittoi tietonsa johonkin jossa selvisi että on ihka oikea lekuri.

Joo suutuin lopulta näistä Mattilan jutuista ja viimeinen pisara oli että minut pitäisi saada valelääkärinä käräjille. Laitoin yhteystietoni valvontaan, ja poistivat sekä sen onnettoman Lääkäriliittoon yhteyden oton, että käräjäjutun. Poissa ovat. Kerroin sitten Lääkäriliiton puheenjohtajalle heikki pälveelle, joka on hyvä tuttuni, että minä se täällä vain sohlaan! Nyt sitten hänkin tietää kuka boxi on! Poistatan jatkossakin jos tulee ihan alatyylistä juttua, mutta mattila saa ihan vapaasti ajankulukseen urputtaa tuota perusnatinaa. Se ei ollenkaan haittaa.
        Lääkäriä on vaikea leikkiä tekstinä, kuten edelläkin huomataan. Oikea lääkäri takoo valeherran maan rakoon mennen tullen. On tuolla toinenkin valeveikko minun mielestäni, joka täytyy vielä saada nalkkiin tai sitten saa luvan todistaa lääkäriytensä. Olen kahteen lääkäriin netissä törmännyt. Se on helppo todeta, kun joku on sitten joskus ihan oikea lekuri.

• ei lepso kirjoitti:

Sinä olet pätemisen tarpeinen keskitason älyllä ja kovalla nousukkuudella varustettu akka, se näin ulkopuolisena tulee ensimmäisenä mieleen :=))
        Sulla on boxi aina olut täällä kauhee vastustus jokaista miestä kohtaan, Karia, Veijoa, Ykää, kaikkia. Taidat olla lesbo, ei tästä mihinkään muuhun diagnoosiin pääse

Ehkä lesbona minulla ei olisi 30-vuotta kestänyttä tiivistä suhdetta aviomieheeni... Hän tosin on kyllä hieman erilainen kuin Veijo, Kari ja Ykä. On se kamala kohtalo meikämannella.
        Pätemisen tarve tuli tyydytettyä mennen tullen ja kamalan leuhkasti, kun olin päivystänyt 2007 Meilahden sisätauteja ja voin sanoa päivystäneeni Meilahtea. Nousi hattuun kuin höyry ja siellä pysyy. Eli päteminen on mahtavasti hoidossa! Ei se suomi24-palstalla oikein ole samanlaista...

• hymyähuuleen kirjoitti:

että kyykytit heti tuon "yhdenlääkärin" Vaikka en hetkeäkään uskonut sen olevan lääkäri,mutta sinä vielä vahvistit asian.Kiitos!!!

Kardiologit ovat aika arvonsa tietävää porukkaa, mutta ovat sen kyllä ansainneet. Siksi päätin panna valehtelevan sällin ketoon. Valitettavasti väitti olevansa juuri kardiologi, jonka maailman tunnen kuin taskuni. Olisi nyt vain väittänyt olevansa huumorimies. Olisi ollut ihan hauska juttu silloin.
        Eli minulla kävi myös tuuri.
        Terveweisiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2738
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2652
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2501
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2024
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      20
      1983
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1828
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      18
      1145
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      74
      1004
    Aihe