Torstai 9.2.2012
Nimipäivät: Raija, Raisa ja Bodil
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Helsinki Midnight Run
6 Vastausta 493 Lukukertaa

Helsinki Midnight Run

Olipas hieno tapahtuma! Yli 4000 juoksijaa Helsingin pimenevässä illassa. Kaupunki oli todella kaunis ja yleisöä oli reitillä paljon ja kaikki kannustivat hienosti.
Järjestelyt menivät jokseenkin putkeen. Jos tapahtuma järjestetään ensi vuonna niin olen mukana satavarmasti. Tulkaa kaikki muutkin. Jotenkin ihmiset olivat kauhean hyväntuulisia ja rentoja. Yleensä juoksutapahtumissa on lievästi kireämpi meininki.

Joo

Kai se numerolappu rinnassa kiristää suupieliä. Nyt oli vain järjestäjän paita osallistujilla ja jalassa zippi, joka taltioi ajat puolivälissä ja maalissa. Tosi hieno tapahtuma. Kiitos kanssajuoksijoille. Reitti on oikeastaan aika vaativakin mutta mahtavaa juosta ydinkeskustassa.

hyvä oli

Kyllä, todella onnistunut tapahtuma oli. Musiikki reitin varrella toimi, orkesteri ja ulkotulet. Enemmänkin olisi voinut olla. :). Kyllä, ehdottomasti ensi vuonna osallistutaan!

Harvoin

sitä Helsingin kauniissa keskustassa saa viilettää lauantai-illalla lenkkarit jalassa. Tukholman maratonin jälkeen hienoin juoksu, mihin olen osallistunut.

Kiitokset

täältäkin. Yli 4000 siellä kai oli juoksemassa. Voi olla että tollaset 6000 olis maksimi tuolla reitillä. Mut kaikki pelasi hienosti. Ilta toi upean tunnelman. Siellä kynttiläkujassa oli fantastista juosta. Näkymä Helsingin yli.

Nuha

nuha ja kurkkukipu sieltä oli kotiintuomisiksi mutta muuten oli oikein mukavaa. Ilan pimeneminen toi hienon tunnelman ja kelihän oli mitä mainioin.

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Sambaa

Olin itse katsomassa pohjoisespalla tapahtumaa. Juoksijoita oli vaikea ikuistaa pokkariini niin pimeällä, mutta sambatanssijoista sain pari kuvaa blogiini. Mietin itsekin osallistumista, mutta viime viikolla kävin juoksemassa Porvoossa varttimaratonin. Kivan oloinen tapahtuma näytti olevan.
 /   /  / Helsinki Midnight Run

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua