Sinulle mies,

lämpimiä ajatuksia.

Rakastan sinua ja vain sinua. Vain sinut haluaisin elämääni miehenä ja rakkaana, oikeasti. Anteeksi, etten aina osaa luottaa siihen, että sinut voisin oikeasti saada. Tulee hetkiä, kun luulen sinun rakkauden minuun olevan vain omaa mielikuvitustani. Toivon, että joskus saisin jonkun merkin oikeasti, että rakastat minua muuallakin kuin palstalla. Se loisi uskoa, että myös oikeassa elämässä voi jotain hyvää meille tulla.
Rakastan sinua. Haaveilen edelleenkin meille oikeassa elämässä elinikäistä rakkaussuhdetta. Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että jos todetaan, ettei meistä ole rakastavaisiksi, niin haluan pysyä kanssasi ystävänä. Haluan pitää sinut elämässäni, oikeasti.

17

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku mies.

Jos haluaa jotakin oikeasti, sitä on turha höpöttää höpöpalstalle ei kenellekään - viestillä vaan tehdä
      sitten oikeasti asialle jotakin.
      Sinulla on viisi oikeasti sanaa viestissäsi mutta näin et voi saada ketään elämääsi etkä voi koskaan tietää kuka täällä rakastaa ketäkin. Meillä miehillä on joskus hankala tapa vähän .. miten sanoisin, purkaa turhautumista täällä eikä silloin ajatella kovin tarkkaan mitä vastaa kenellekin. Yhteensopivuus rakastavaisina todetaan irl, ei täällä.
      Päivänjatkoja kuitenkin.

• ap

Tiedän kyllä, että oikeasti olisi toimittava, jos jotain oikeasti haluaa ja uskon että hänkin tietää.
        Hyvää päivänjatkoa sinullekin!

• ??

on mies tullut???

• MinäMies

Älä koskaan luota ja usko omaan mielikuvitukseen että olisit täällä tekemisissä sen oikean kanssa. Siihen
      on häviävän pienet mahdollisuudet.
      Kannattaa toimia oikeassa elämässä.

• ap

Näinhän se on. Päivänjatkoja sinulle!

• :)))
        ap kirjoitti:

Näinhän se on. Päivänjatkoja sinulle!

jos omasi ei riitä. Siis pituus!

• m to ap

teidän tilanne on oikeassa elämässä? vai onko kaiken takana nämä palstat?

• s....

kaiken takana on nainen:) matti ja teppo

• <3

Kertoisit edes keneltä kenelle tarkoitat. Jotain selkeää tunnistetta ja sitten jos löytyy niin jatkot oikeassa elämässä. Jos ei niin löydy täältä niin sitten täytyy jotenkin kysyä oikeasssa elämässä.

• Luota...

Sun pitää uskoa niitä oikean elämän pieniä tapahtumia...pieniä kosketuksia ja vähän isompiakin. Mä en todellakaan tee niitä kaikille.
      Mä en olis kirjotellu täälä sulle, jos en olisi tosissani...

• ap

Kyllä uskonkin ja luotan. Niitä on vain niin harvakseltaan, että tarvisin välillä jotain "vahvistusta", siis oikeasti. Ihanaa että vastasit :) Olet varmasti just hän.

• kosketus.

Voisi olla myös minulle tämä kirjoitus. Kovin tutulta kuulostaa. Milloin viimeksi olemme koskettaneet toisiamme?

• Monellekkos ..

naiselle oot pistänyt viestiä menemään, mistä erotat ne täällä ? :))

• mies-
        Monellekkos .. kirjoitti:

naiselle oot pistänyt viestiä menemään, mistä erotat ne täällä ? :))

Mistäs tiedät että kaikki on samalta :)) Ei ole minulta ainakaan.

• Eipä tietenkää ..
        mies- kirjoitti:

Mistäs tiedät että kaikki on samalta :)) Ei ole minulta ainakaan.

Eipä tietenkää .. :)

• mies täältä
        Eipä tietenkää .. kirjoitti:

Eipä tietenkää .. :)

ap näyttää kinuavan kaikkialta miestä itselleen. Sairasta. Kuka tuollaista tyrkkyä huolisi.

• Näillä palstoilla
        mies täältä kirjoitti:

ap näyttää kinuavan kaikkialta miestä itselleen. Sairasta. Kuka tuollaista tyrkkyä huolisi.

näyttää olevan muutama todella tyrkky naisenpuoli ja se on kyllä jokseenkin etovaa seurattavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe