Kyllä on kummallista, kun tästä firmasta en ole saanut vastausta ihan normaaliin hintatiedusteluuni, olen muistuttanutkin asiasta heitä. Laitoinpa sukulaiseni tiedustelemaan samaa asiaa ja vastaus tuli salamana. Paikalla ovat, mutta eivät vastaa minulle. Jäi todella huono maku tästä firmasta. Ehkä heillä on liikaa töitä (asiakkaita) ei tarvitse välittää palvelusta?
Kopiopajasta
15
1368
Vastaukset
- c
Kyllä kaikki minun tuntemani ovat saaneet hyvää palvelua siellä.
- 8888888888888
Saa itsestään mieluisen kommentin, kun sen itse laatii.
- laardi-pena
8888888888888 kirjoitti:
Saa itsestään mieluisen kommentin, kun sen itse laatii.
Laadi sinä poika mitä laadit.
- Kopskops
Olen asioinut olosuhteiden pakosta yhden kerran Kopiopajassa. Toista ei tule, mieluummin käyn naapurikaupungeissa.
- 7777777777777
Minulle tekivät erään sellainen maksuvälinejutun siellä Kopiopajassa, että olen sen jälkeen maksanut siellä vain käteisellä. Ei niin rehellistä porukkaa, mutta tällaiseen en olisi uskonut heidän yltävän.
- ffhufhfuhfufuhf
ilmeisesti olosuhteiden pakosta, vastaavia firmoja ei montaa ole, näillä nurkilla.
plavelu siellä on tosi ylimielistä ja ei kuulu asiakaspalveluun. jos asiaka tuntee asioivansa "hattu kourassa" niin jossain on mätää- ja luulen että asiakas ei ole se syypää...- $$$
Hommii kuulemma riittää ihan hyvin siellä.Ei haittaa vaikka lähdet hvnk asioimaan.
- tyytyväinen asiakas
$$$ kirjoitti:
Hommii kuulemma riittää ihan hyvin siellä.Ei haittaa vaikka lähdet hvnk asioimaan.
Tämmösillä palsoilla nimettömänä esitetyt väitteet voi jättää täysin omaan arvoonsa. Aina löytyy asikkaista
mitä ihmeellisempiä persaukisia ruikuttajia ja runkkareita jotka eivät saa haluamiaan palveluja esim. ilmatteeksi tai kohtuuttomilla toimitusajoilla. Tämmöiset ihmiset tuskin ovat itse koskaan kunnon töitä tehneetkään, vaan tottuneet saamaan yhteiskunnalta palvelut ilmaiseksi. Täällä palstoilla on helppo syyllistää muita ihmisiä huijareiksi ja petollisiksi, kun ei tartte millään väittää asiaa todeksi ja esiintyä omalla nimellään. kyseinen yritys on jo 30 vuotta toiminut ja hyvin menestynyt. Tuskin heidän tartee ketään kusettaa edellä väitetyissä korttijutuissa. Kyseisessä yrityksessä ollaan todella ammattitaitoista väkeä, laitekanta huippua, toimitusajat pelaa hienosti ja hintatasokin kohtuullinen mutta tuskin suomen halvin. Taitaa olla kateelliset liikenteessä näillä palstoilla... - Liiketalous
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Tämmösillä palsoilla nimettömänä esitetyt väitteet voi jättää täysin omaan arvoonsa. Aina löytyy asikkaista
mitä ihmeellisempiä persaukisia ruikuttajia ja runkkareita jotka eivät saa haluamiaan palveluja esim. ilmatteeksi tai kohtuuttomilla toimitusajoilla. Tämmöiset ihmiset tuskin ovat itse koskaan kunnon töitä tehneetkään, vaan tottuneet saamaan yhteiskunnalta palvelut ilmaiseksi. Täällä palstoilla on helppo syyllistää muita ihmisiä huijareiksi ja petollisiksi, kun ei tartte millään väittää asiaa todeksi ja esiintyä omalla nimellään. kyseinen yritys on jo 30 vuotta toiminut ja hyvin menestynyt. Tuskin heidän tartee ketään kusettaa edellä väitetyissä korttijutuissa. Kyseisessä yrityksessä ollaan todella ammattitaitoista väkeä, laitekanta huippua, toimitusajat pelaa hienosti ja hintatasokin kohtuullinen mutta tuskin suomen halvin. Taitaa olla kateelliset liikenteessä näillä palstoilla...On outoa, että nimittelet Kopiopajan asiakkaita pers'aukisiksi ruikuttajiksi ja runkkareiksi, jos eivät saa asiallista palvelua!
- Uskova kristitty
mitä ihmeellisempiä persaukisia ruikuttajia ja runkkareita jotka eivät saa haluamiaan palveluja esim. ilmatteeksi tai kohtuuttomilla toimitusajoilla. Tämmöiset ihmiset tuskin ovat itse koskaan kunnon töitä tehneetkään, vaan tottuneet saamaan yhteiskunnalta palvelut ilmaiseksi. Täällä palstoilla on helppo syyllistää muita ihmisiä huijareiksi ja petollisiksi, kun ei tartte millään väittää asiaa todeksi ja esiintyä omalla nimellään. kyseinen yritys on jo 30 vuotta toiminut ja hyvin menestynyt. Tuskin heidän tartee ketään kusettaa edellä väitetyissä korttijutuissa. Kyseisessä yrityksessä ollaan todella ammattitaitoista väkeä, laitekanta huippua, toimitusajat pelaa hienosti ja hintatasokin kohtuullinen mutta tuskin suomen halvin. Taitaa olla kateelliset liikenteessä näillä palstoilla...Aika hävytöntä tekstiä ihmiseltä, joka esiintyy Helluntaiseurakunnassa kunnon uskovaisena! Lamanko tuoma stressi vai rahan puute ajaa moisiin törkeyksiin? Olisikohan aika tehdä parannus ja lopettaa mammonan palvonta sekä alkaa rukoilemaan Jumalalta anteeksiantoa??
- nowayppp
mitä ihmeellisempiä persaukisia ruikuttajia ja runkkareita jotka eivät saa haluamiaan palveluja esim. ilmatteeksi tai kohtuuttomilla toimitusajoilla. Tämmöiset ihmiset tuskin ovat itse koskaan kunnon töitä tehneetkään, vaan tottuneet saamaan yhteiskunnalta palvelut ilmaiseksi. Täällä palstoilla on helppo syyllistää muita ihmisiä huijareiksi ja petollisiksi, kun ei tartte millään väittää asiaa todeksi ja esiintyä omalla nimellään. kyseinen yritys on jo 30 vuotta toiminut ja hyvin menestynyt. Tuskin heidän tartee ketään kusettaa edellä väitetyissä korttijutuissa. Kyseisessä yrityksessä ollaan todella ammattitaitoista väkeä, laitekanta huippua, toimitusajat pelaa hienosti ja hintatasokin kohtuullinen mutta tuskin suomen halvin. Taitaa olla kateelliset liikenteessä näillä palstoilla...Kalliita ovat ne asunnotkin, jotka tämän firman omistama myy ja vuokraa samassa talossa kuin firmansakin sijaitsee. Ihan Helsingin hintoja ja Helsingissähän ovat asunnot kalliimpia kuin Manhattanilla. Ja Amerikoissa taitaa olla paremmat tulotkin sentään.
- Hessu T
Liiketalous kirjoitti:
On outoa, että nimittelet Kopiopajan asiakkaita pers'aukisiksi ruikuttajiksi ja runkkareiksi, jos eivät saa asiallista palvelua!
Härskin oloista toimintaa tässä putiikissa. Kokemusta on.
- tuttuon
nowayppp kirjoitti:
Kalliita ovat ne asunnotkin, jotka tämän firman omistama myy ja vuokraa samassa talossa kuin firmansakin sijaitsee. Ihan Helsingin hintoja ja Helsingissähän ovat asunnot kalliimpia kuin Manhattanilla. Ja Amerikoissa taitaa olla paremmat tulotkin sentään.
Jos siinä putiikissa ei ole järkevää neuvonantajaa,niin "omistajan "hoidossa sekin tulee ajan kanssa käsille koko homma
- repee
tuttuon kirjoitti:
Jos siinä putiikissa ei ole järkevää neuvonantajaa,niin "omistajan "hoidossa sekin tulee ajan kanssa käsille koko homma
Taitaa täällä kirjoitella katkerat ihmiset paskaa firmoista, jotka menestyvät ja hoitavat hommansa hyvin vuodesta toiseen. Kukaan ei parjaa nimellään, vaan raukkamaisesti nimettömänä. Menestyvät yritykset työllistävät ja maksavat veroja. Näin meillä luusereillakin riittä leipää pöydässä, vaik ei työt maittaisikaan.
- ÄLÄ KUVITTELE
repee kirjoitti:
Taitaa täällä kirjoitella katkerat ihmiset paskaa firmoista, jotka menestyvät ja hoitavat hommansa hyvin vuodesta toiseen. Kukaan ei parjaa nimellään, vaan raukkamaisesti nimettömänä. Menestyvät yritykset työllistävät ja maksavat veroja. Näin meillä luusereillakin riittä leipää pöydässä, vaik ei työt maittaisikaan.
Siellä se omistaja taas ryyppyporukkansa kassa huutelee älyttömyyksiä.Jättää kaljan vähemmälle silläkin kuulemma laihtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462