Olen aina tehnyt niin, että olen liottanut soijarouheen kasvisliemikuutiosta keitetyssä kasvisliemestä ja mielestäni rouheesta on tullut sillä tavoin maukasta. Muita mausteita olen sitten lisännyt sen mukaan, millaista ruokaa olen valmistanut. Nyt olen vain alkanut pohtia, että kasvisliemikuutiot eivät liene ihan kaikkein terveellisin vaihtoehto, koska niissä on kaikkia lisäaineita. Itse en niin paljon tuoreita kasviksia keittele, että voisin ottaa niistä liemen talteen ja maustaa suolalla. Miten muuten voisin saada soijarouheesta hyvän makuista? Saisi siis olla kasvisliemikuutiota terveellisempi vaihtoehto ja mielellään myös opiskelijan kukkarolle sopiva tapa.
Kasvisliemikuutiolle vaihtoehto?
9
679
Vastaukset
- liperipiperi
vaikka lipstikkaa, siinä on semmoinen vähän liemikuutioiden aromi.
- piperipipperi
Mistä sitä lipstikkaa saa? En ole taviskaupoissa nähnyt.
- ei sekään terveellis
sitten kannata usein syöttää miehille. Mutta senhän varmaan jo tiesitkin.
- ap.
Mistä sä luulet tiedät, vaikka itse sattuisinkin olemaan mies?
- leviääkö lantio?
ap. kirjoitti:
Mistä sä luulet tiedät, vaikka itse sattuisinkin olemaan mies?
niin et ole enää mies. Joko tissit kasvaa?
- ---------
leviääkö lantio? kirjoitti:
niin et ole enää mies. Joko tissit kasvaa?
Kuppikoko on B75. Lantio on aina ollut kapeahko, mutta aika hyvä tiimalasikroppa multa löytyy. Oliko vielä muuta?
- sama juttu
Mä olen miettinyt vähän samaa. Pitäisi ainakin vaihtaa kaiken maailman Knorrit ja Maggit johonkin luomuversioon.
- reachforadream
luontaistuotekaupasta mummi oli ostanut jotain sellaista kasvismaustejauhetta, jonka sanotaan juuri olevan kasvisliemikuution terveellisempi vastine. Itse en mausta tykännyt, jotenkin liian läpitunkeva (tai sitten mummi oli laittanut sitä liikaa). Kyllä ihan valmiita purkkiversioitakin siis on jos vaan luontaistuotekaupoista katselee!
- paseerattutomaatti
Kokeile paseerattua tomaattia hieman ja mausteeksi timjamia ja suolaa, kenties ripaus pippuria, vaikkapa sitruunapippuria:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82688Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632600- 1842461
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121984Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181965Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa511806Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681099Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101093Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63950