Profiilin poisto

Sukari-m

Onnistuuko se naisen profiilin poisto joskus? Ennen avioliittoa jopa? Missä ajassa sinä poistat profiilisi?

10

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä379

Aika kumma kysymys mutta kai sillon viimeistään kun muutetaan yhteen????

• netticupido

Hei Sukari-m

profiilin poisto on asia mikä kannattaa jossain vaiheessa kumppanin kanssa ottaa puheeksi.
      be2:n puolesta voin sanoa että useat toisensa löytäneet pariskunnat eroavat palvelusta samana päivänä ja ehkä jopa lähettävät yhteisen rakkaustarinan.

perjantai-terveisin,
      nettucupido

• Kohta ex-aviovaimo

Miehen profiilin poisto ei ainakaan onnistu, varsinkaan jos on avioliitossa.

Kovasti yrittää poistaa, ja jos yhden onnistuu poistamaan niin uusi profiili pulpahtaa hyvinkin pian esiin, vaikka hän kuinka taistelisi vastaan. Ei hän ymmärrä miten niitä vaan tulee, eikä niitä saa millään pois.

On se kumma.

• Ykspuolistako?

Kauankohan kannattaa odotella että mies ehdottaa profiilien piilotusta? Pari iltaa ja yötä (ei kuitenkaan seksiä) on nyt vietetty yhdessä ja ainakin mä oon viihtyny hyvin. Luulis nyt ettei mikään kauhee juttu ois jättää muiden etsiminen, jos tosissaan aikoo keskittyä tutustuun yhteen kerrallaan, ja helpostihan sen tarvittaessa saa takasin esille jos ei tuukaan mitään.
      Vai kuinka pian voi päätellä että pitää vaan jotenkin "paremman puutteessa" jos käy profiilissaan säännöllisesti eikä piilota? Eli odottelee että tulis jotain kiinnostavampaa vai?
      Itse en jaksaisi ruveta säätään useempien kanssa samaan aikaan, jos jotain tarpeeks kiinnostavaa on jo näköpiirissä. Mutta pitäskö munkin sitten vaan jatkaa muiden kans tutustumista, jos profiileja ei piiloteta? Mä jo vihjasin että ilmotin muutamalle muulle kenen kans kirjottelin että oon löytäny jotain mihin nyt toistaseks keskityn tutustuun. Eikö seuraavan askeleen pitäs tulla miehen puolelta?

• lallal-laa

Mulla sama kuvio. Miehen profiili vaan on ja pysyy..Pitänee jättää mies rauhassa etsimään sitä parempaa, kun en näköjään riitä;)

• dontplaywithme

Minä poistan profiilin vasta kun mieskin poistaa omansa.
      Kumma kyllä, aina silloin tällöin kun käyn omaani katsomassa, niin mies on vieraillut sivuillaan ja minun sivuillani. Eli jotain hän hakee.

Niin kauan kun asiasta ei keskustella, haku on ja pysyy.
      Reissuseuraahan mieskin aluksi tuntui hakeneen, ja juuri ennen reissuaan oli sivuillaan käynyt. Minä siis mitä ilmeisemmin en ole sitä mitä hän hakee. Tai sitten tässä pelataan oikein kunnolla.

• Pantillinentölkki

On muuten tuskaista leikkimistä juuri tuo "poistetaanko vai eikö poisteta ja kuka poistaa ensin -touhu. Treffaillut tässä jo jokusen viikon erästä ihmistä, ja vuorotellen käymme treffipalstalla katsomassa, onko toinen käynyt siellä. Tai ainakin itse teen niin. Laitoin treffikaverilleni kerran sitä kautta viestinkin, että "Kiinni jäit -vieläkö etsit?" ja hän vastasi (pitkään aikaan ei lukenut viestejään), että täällähän sinäkin...en etsi mitään.

Miten tuosta suosta pääsee? Joo puhumalla varmaan. Mutta kun ei vielä kehtaisi ottaa puheeksikaan. Itsekin kun pitän ilmoitusta varalla, että jos joku menee pieleen tai toinen vain leikkiikin.

Ota nyt näistä selvää. Toinen tietää, että näen hänen visiittinsä profiilissani, eikä siltikään ota asiaa puheeksi sen kummemmin hänkään.

No, matoa koukussa pitäen edelleen...

• Jeps_15

Monimutkainen kysymys... Lähtökohtahan on kuitenkin se, että vaikka potentiaalinen uusi tuttavuus poistaisi yhden profiilin, yhdestä palvelusta, voi seuran etsintä jatkua helposti jossain muualla, uudella profiililla.

Itselleni tämä on ajankohtainen sitä kautta, että olen erään nettipalvelun kautta tavannut hyvin potentiaalisen seikkailukaverin. Olemme tavanneet kaksi kertaa ja minua alkoi häiritsemään miehen vierailut tämän ko.nettipalvelun profiilissa. Sitten eräänä heikkona hetkenäni kerroin tästä miehelle ja samalla hän oma-aloitteisesti muutti profiilinsa passiiviseksi. Olin tästä hyvin immareltu - olemme kuitenkin molemmat naimisissa, emmekä siis koskaa voi olla siinä mielessä toisillemme ainoita.

Mutta on joka tapauksessa reilua toista osapuolta kohtaan ottaa asia avoimesti puheeksi.

• hhoijakkaaa

Joo olette tosi reiluja varattuja pelureita :/

• Neljännet treffit?

Mulle kävi just niin, että kävin treffeillä mukavan miehen kanssa ja sovimme uudesta tapaamisesta. Illalla kävin Suomi24:ssä ja miehen profiili ei enää ollut Suosikeissani. Yritin sitä haulla hakea, mutta ilmeisesti laitoin pienen alkukirjaimen enkä iso, kuten olisi pitänyt.

Luulin siis, että mies oli poistanut profiilinsa. Poistin omani ja odotin innolla seuraavia treffejä, jotka menivät oikein mainiosti. Seuraavana päivänä en saanut mieheltä tekstaria, kuten muina päivinä ja sen jälkeisenä päivänä katsoin Suomi24:n haulla: siellä sen miehen profiili oli.

Laitoin sitten oman profiilini takaisin ja lisäsin miehen uudestaan suosikkehini. Käytiin juuri kolmansilla treffeillä. Kun tänä aamuna kävin Suomi24:n treffeissä, miehen profiili oli taas kadonnut Suosikki-listaltani.

Miten se voi poistua listaltani? Jos mies on torjunut minut, poistuuko hän Suosikeistani? Tai onko hän itse sittenkin poistanut profiilinsa kahdesti ja palauttanut sen kahdesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3012
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      72
      2629
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      108
      2189
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1875
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1757
    Aihe