Loppuiko Heinolasta thai-hieronta?

Paksu-Pete

Oli tyhjä tila Kauppakadulla. Sieltä sai ennen hyvät kyydit.

29

6751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohut late

Joo, oli tosi hyvä paikka ja kyyti ei jättänyt ketään kylmäksi.

• Privathuoraitse

sillä kyllä runkattavia riittää, ja sivuhommina suihinotot ja nussiminen. Voi olla kotimainenkin nainen. Investointeina vuokratila, pieni riittää, peti, vessa, vesi, kondomeja ja nättejä asusteita. Jos vaikka runkkaus 20€, suuseksi 30€, nussiminen 50€, niin tienesti olisi hyvä parillakymmenellä asiakkaalla per viikko. Työttömät naiset, miettikää. Voisi olla tuloa jopa tuhansia euroja kuukaudessa. Miksi antaa ulkomaisille markkinat.

• Yrittäjänainen 43v
        Privathuoraitse kirjoitti:

sillä kyllä runkattavia riittää, ja sivuhommina suihinotot ja nussiminen. Voi olla kotimainenkin nainen. Investointeina vuokratila, pieni riittää, peti, vessa, vesi, kondomeja ja nättejä asusteita. Jos vaikka runkkaus 20€, suuseksi 30€, nussiminen 50€, niin tienesti olisi hyvä parillakymmenellä asiakkaalla per viikko. Työttömät naiset, miettikää. Voisi olla tuloa jopa tuhansia euroja kuukaudessa. Miksi antaa ulkomaisille markkinat.

Olen entinen yrittäjänainen, tehnyt kerran konkan, mutta ei ole liiketoimintakieltoa, kaikki muu ok paitsi että on kova rahapula ja henkilökohtaisia velkoja. On lie parasta mennä kysymään ELY-kekuskselta, mutta millä liikeidealla sitä yritysstarttiavustusta anoisi? Ajattelin yleisnimeä Hyvinvointipalvelut. On kai parasta jättää papereista pois nuo edellisen neuvojan yksityiskohdat, vai mitä itse sanot? Olenko liian vanha hyvinvointipalveluihin?

• Kokenut tietää, 67
        Yrittäjänainen 43v kirjoitti:

Olen entinen yrittäjänainen, tehnyt kerran konkan, mutta ei ole liiketoimintakieltoa, kaikki muu ok paitsi että on kova rahapula ja henkilökohtaisia velkoja. On lie parasta mennä kysymään ELY-kekuskselta, mutta millä liikeidealla sitä yritysstarttiavustusta anoisi? Ajattelin yleisnimeä Hyvinvointipalvelut. On kai parasta jättää papereista pois nuo edellisen neuvojan yksityiskohdat, vai mitä itse sanot? Olenko liian vanha hyvinvointipalveluihin?

Hierontaa, hoivaa, kaupassakäyntiä, siivousta, asiointia yleensä ja apua arkipäivän puuhiin, niin silloin sinulla työsarkaa riittää ja saat hinnoitella itsesi kohtuullisesti. Valitse alkuun toiminimi, esimerkiksi Arkiapu. Olet sopivan ikäinen, ja jos olet riuska nainen, niin jaksat tehdä töitä ja saat arvostusta paljon työssäsi. ELY auttaa, ota rohkeasti yhteyttä. Neuvoja myös työkkäristä ja pankeista. Kannattaa tehdä alustava markkinatutkimus vaikka lähipiirissä ja sitten karkea suunnitelma. Älä sorru seksiin, se ei auta.

• Kiinnostunut*

Oletko yrittänyt myydä itseäsi?

• Yrittäjänainen 43
        Kiinnostunut* kirjoitti:

Oletko yrittänyt myydä itseäsi?

En ole myynyt koskaan itseäni. Olisiko kysyjällä jokin rakentava ehdotus miten se tapahtusi?

• Toinen kiinnostunut
        Yrittäjänainen 43 kirjoitti:

En ole myynyt koskaan itseäni. Olisiko kysyjällä jokin rakentava ehdotus miten se tapahtusi?

Niin on yleensä niin hyvät pillut ja ovat taitavia kaikissa seksihommissa, etten suosittele. Täytyy ainakin treenata ja erikoistua esimerkiksi suuseksiin.

• Kaiken kokenut man
        Toinen kiinnostunut kirjoitti:

Niin on yleensä niin hyvät pillut ja ovat taitavia kaikissa seksihommissa, etten suosittele. Täytyy ainakin treenata ja erikoistua esimerkiksi suuseksiin.

Ja heilläkin on monenlaisia tavaroita, edessä, takana, syviä, matalia, isoja, kireitä, karvasia, poslareita. Yleensä osaavat sitä tarjota hyvin ja auliisti, siitä kiitokset. Ovat myös yleensä keveitä pomputella päällään, ja ihmeen hyvin niihin mahtuu isompikin mies, on en verran (ehkä n. 100) kokemusta pitkin maata, eniten Lahdesta, Hesasta ja Heinolasta. Suut yleensä syviä ja hyviä.

• Kiinnostunut*
        Yrittäjänainen 43 kirjoitti:

Eikö tämä voisi tapahtua vaikka, että tapaisimme? Olisi mukavaa viettää ilta kanssasi jossain laaturavintolassa ja jatkot jossain hyvässä hotellissa. Voin maksaakin, jos haluat rahaa.

• hahahahaa
        Kaiken kokenut man kirjoitti:

Ja heilläkin on monenlaisia tavaroita, edessä, takana, syviä, matalia, isoja, kireitä, karvasia, poslareita. Yleensä osaavat sitä tarjota hyvin ja auliisti, siitä kiitokset. Ovat myös yleensä keveitä pomputella päällään, ja ihmeen hyvin niihin mahtuu isompikin mies, on en verran (ehkä n. 100) kokemusta pitkin maata, eniten Lahdesta, Hesasta ja Heinolasta. Suut yleensä syviä ja hyviä.

mihinköhän sitä syvää suuta tarvitaan, jos sinun kullista on kyse? :D

• Jess!14
        Kaiken kokenut man kirjoitti:

Olen nusinut monenmaalaisia naisia ja tyttöjä, eikä mieleenikään ole tullut verrata heidän emättimiään toiiin. Aina ovat oleet melkein yhtä hyviä siinä tilanteessa.

• Toinen tamma 31v
        Kiinnostunut* kirjoitti:

Eikö tämä voisi tapahtua vaikka, että tapaisimme? Olisi mukavaa viettää ilta kanssasi jossain laaturavintolassa ja jatkot jossain hyvässä hotellissa. Voin maksaakin, jos haluat rahaa.

Ei kai kukaan ilman anna.

• kiinnostunut*
        Toinen tamma 31v kirjoitti:

Ei kai kukaan ilman anna.

Nythän on kyse 43 vuotiaasta naisesta, ei 31 vuotiaasta huorasta!

• Romunla
        kiinnostunut* kirjoitti:

Nythän on kyse 43 vuotiaasta naisesta, ei 31 vuotiaasta huorasta!

loppu,tautisia paikkoja kaikki,niin Heinolan kun Lahden paikat.Jos joku sairaan elämän haluaa niin siitä vaan....liikkeellä antibioteille vastuskykyinen tauti..

• Noita tehnyt poju
        Romunla kirjoitti:

loppu,tautisia paikkoja kaikki,niin Heinolan kun Lahden paikat.Jos joku sairaan elämän haluaa niin siitä vaan....liikkeellä antibioteille vastuskykyinen tauti..

Jos niitä ei nussi ilman kortonkia eikä nuole niitten vittuja, ja antaa suihin niille kortongin kera, niin eikös tauti pysy poissa?

• Kaipaanniin
        Noita tehnyt poju kirjoitti:

Jos niitä ei nussi ilman kortonkia eikä nuole niitten vittuja, ja antaa suihin niille kortongin kera, niin eikös tauti pysy poissa?

Missä esinahkalle annettas kunnon kyytiä. Nyt ei kukaan tahdo pitää liikettä kaupunkissa. Eikö joku suamalainen nainen vanhempikin vois perustaa ja avata lohdutusliikkeean, niinsais toimeentulon helpolla työllä. Voipa olla että sais tarttirahaa työkkäristä, vois kysyy sitä.

• siitä vaan

No et. Onhan nuita paljon vanhempiakin pantu. Eikä ne huonoja panoja olleet.

• KK mies

paikka on auki taas. No eri paikassa ja eri yrittäjä, mutta hierontaa on taas saatavilla.

• Nuori aviomies 23v

Ole ystävällinen ja vastaa.

• Mikkelin mies 78v

Olisi tärkeää tietää, ne osaa ja ovat yleensä viehättäviä. Kun sais tietää osoitteen ja hinnat? Eikö ne saa eikä voi itse ilmoitella? Onko Itä-Hämeessä ollut asiasta ilmoittelua? Olen Mikkelistä eikä tule kyseistä lehteä.

• heinolan kiti

Heinolassa Siltakatu 12 puh.ma-la 0465423620

• Mikkelin mies

Niin jotta että mitä palaveluita on soatavissa? Ja mitäpä maksoopi? Ja miten?

• terve tuloo

Tuo vaekka pottuja taekka läskiä että luistaa.

• Ent. kävijätär

Onko ratsattu?

• 10001

joo siltä näyttää,että oli yksi niistä...

• Entinen kävijä

Onko mikään paikka enää auki? Munia ihan pakottaa kinkunsyönnin jäljiltä.

• kiinostunut

Onko heinolassa enää thai hieronta paikkaa

• Huvittunut

Oikkupojat puhuvat P***usta kuin leivästä. Vaikka tuskin ovat päässeet edes sormella koettamaan.

• polvihousu

'Hierontaa' Heinolasta??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe