Moikka! Etsin kuumeisesti karvaisia moonbootseja, tällaisia http://www.kenkameklari.fi/kuvat/moon/m4b.jpg Selasin edellisiä keskusteluita aiheesta ja tiedän, että tällaisia kenkiä on myyty citymarketeissa sun muissa aikaisempina vuosina. Nyt tänävuonna kuitenkaan en löydä kyseisiä MISTÄÄN. Paljon on sellaisia joissa pelkkä varsi on jonkun tekoturin peitossa, mutta itse haluan juuri tällaiset kuin kuvassa :D
Tuolla kenkämeklarilla niitä myydään, 40e plus postikulut 12e joka on melko naurettavan paljon ottaen huomioon kaupan sijainnin ja sen ettei tuotetta lähetetä edes postiin vaan matkahuollon kautta, ja näköjään saa toimitustakin odottaa. Siksi kyselen tietääkö joku saisko jostainpäin Helsinkiä tämmöisiä ihania kenkiä? Jos ei mistään löydy niin pakko ostaa tuolta ja maksaa ryöstöpostikuluja! :D Kiitos.
Mistä pörröiset moonbootsit?
12
1571
Vastaukset
Ite löysin pari vuotta sitten Vaasasta tommoset, mustat ja valkoset. En oo kumpiakaan käyttäny ulkona, muutaman kerran vaan peilin edes niitä ihastellu.. :D En oo vastaavia enää nähny missään.. :( Tosin hankala niitä ois käyttääkään, on kokoa 40-41 ja heiluu jalassa, mutta pakko vaan oli saada.. :)
- furry moonboots
No eihän 52 euroa ole mikään hinta tosi ihquista popoista - eli tilaus vaan sisään niin kengät tulee jonnekin. Turha juosta kaupoissa jalkojaan rakoille, jos ei tiedä missä niitä myytäisiin.
- jäit kii
Taitaa itse tuon kaupan omistaja suositella ostoa tuolta!
- IHQ IHQ IHQ
jäit kii kirjoitti:
Taitaa itse tuon kaupan omistaja suositella ostoa tuolta!
no ei vois enempää pieleen mennä. Olen työsskäyvä aikuinen, joka joskus seilaa tälläkin palstalla. Oikeesti nuo kengät on naurettavat, mutta jos ne on pakko saada niin sitten on. Itse tykkään kengistä (saappaista, saapikkaista, sandaaleista, fliplopeista, jne) ja ostan niitä mielelläni (viime viikolla yhdet nilkkurit, samoin edellisellä).
Suomessa kaikki on kallista: bussiliput, postimaksut, rahtimaksut, mutta niiden kanssa on vaan elettävä. En asu Helsingissä enkä lähelläkään, en kaupungissa mutta ison kaupungin naapurikunnassa. Itse mietin aina milloin kannattaa lähteä shoppaamaan ja millä: bussilla 2 x bussilippu tai omalla autolla kaikki kulut. Kannattaa suhteuttaa, tai sitten kulkea pitkä matka unelmakenkien perässä (itse sovitin kerran yhtenä päivänä 16 paria mustia avokkaita, kun hain silloin niitä kaikkein parhaita kenkiä, palasin takaisin kolmanneksi viimeiseen liikkeeseen ja hain kengät sieltä rakot molemmissa kantapäissäni).
Mitä Suomessa saa 12 eurolla? 4 lattea? Yhden meikkikynän (ei laatumerkkiä)? Ripsivärin? Puolitoista leffalippua? - 75645667425
IHQ IHQ IHQ kirjoitti:
no ei vois enempää pieleen mennä. Olen työsskäyvä aikuinen, joka joskus seilaa tälläkin palstalla. Oikeesti nuo kengät on naurettavat, mutta jos ne on pakko saada niin sitten on. Itse tykkään kengistä (saappaista, saapikkaista, sandaaleista, fliplopeista, jne) ja ostan niitä mielelläni (viime viikolla yhdet nilkkurit, samoin edellisellä).
Suomessa kaikki on kallista: bussiliput, postimaksut, rahtimaksut, mutta niiden kanssa on vaan elettävä. En asu Helsingissä enkä lähelläkään, en kaupungissa mutta ison kaupungin naapurikunnassa. Itse mietin aina milloin kannattaa lähteä shoppaamaan ja millä: bussilla 2 x bussilippu tai omalla autolla kaikki kulut. Kannattaa suhteuttaa, tai sitten kulkea pitkä matka unelmakenkien perässä (itse sovitin kerran yhtenä päivänä 16 paria mustia avokkaita, kun hain silloin niitä kaikkein parhaita kenkiä, palasin takaisin kolmanneksi viimeiseen liikkeeseen ja hain kengät sieltä rakot molemmissa kantapäissäni).
Mitä Suomessa saa 12 eurolla? 4 lattea? Yhden meikkikynän (ei laatumerkkiä)? Ripsivärin? Puolitoista leffalippua?Ymmärrän kantasi, mutta pointtina oli se, että JOS joku tietäis että kyseisiä kenkiä myytäisiin jossain kenkäkaupassa helsingissä, tietenkin kävisin ne sieltä ostamassa ennemmin kun ostaisin netistä :)
- jaahasjaahs
75645667425 kirjoitti:
Ymmärrän kantasi, mutta pointtina oli se, että JOS joku tietäis että kyseisiä kenkiä myytäisiin jossain kenkäkaupassa helsingissä, tietenkin kävisin ne sieltä ostamassa ennemmin kun ostaisin netistä :)
ellos.fi
- el
jaahasjaahs kirjoitti:
ellos.fi
Kenkämeklarilla ei karvaisia moonbootseja ole enää myynnissä. (soitin tänään)
Jos joku vaan tietää niin olisin iki kiitollinen! :)
Valkoiset kokokarvaiset moonbootsit kokoa 36, hakusessa.
- ttjk84
valkoiset karvaiset moonbootsit kokoa 39-40 hakusessa myös!olisin niin ikionnellinen saadakseni täksi talveksi tollaiset talvikengät. Itsekin joskus etsin kyseisiä kenkiä, mutta mistään niitä ei vaan löytynyt. hyvä olis jos tätä kautta löytys edes kun meni pyllylleen tuo huutonetinkin juttu, toinen kerkis ovelana tehdä korkeimman tarjouksen,byäää! :(
- Mikaela9
Löysin ainakin tällaiset Brandokselta (www.brandos.fi):
http://www.brandos.fi/ugg-australia/sheepskin-cuff-boot-tall-3166-5484-black/a41766 - onKIIRE
itsellä olisi kans hakusessa pörröiset moonbootsit. kokoa 37. jos joku vaan tietää ni ilmottakaa pliis äkkiä:) jouluksi pitäs saaha
- lilliiin
Nostan tätä ketjua nimittäin mulla kans hakusessa täksi talveksi ap:n kuvaamaat mustat pörröiset moonbootsit. Onko sellaisia enää missään? En ole löytänyt vaikka kuinka googlettaa!
- vastaajaa
http://kengatnetista.org/kauppa/naisten/talvisaappaat-rubber-duck-bigfoot-2568200867287196/
Tässä ainakin yhdet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533366
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari412119Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa761991Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh461682Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151330