fashionstore.fi

?ckj?

Onko kukaan tilaillut tuolta mitään? Toimiiko asiallisesti? :)

11

1724

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+20

      Tilasin fashionstoresta vaatteen ja kyselin 5 päivän jälkeen tilaukseni perään, kun tilaustani ei tullut. Tilausta ei oltu edes pakattu, eivätkä osanneet edes sanoa milloin tavara olisi lähdössä. Uskomatonta toimintaa.

      Olen tilannut Englannista ja toimitusaika tilauksen tekemisestä tuotteen saapumiseen kotiovelle on parhaimmillaan ollut 25 tuntia. Fashionstore.fi .ssä vaatteen postipussiin laittamiseen on nyt kulunut 5 päivää, eivätkä tässäkään vaiheessa osanneet sanoa milloin saavat tämän vaativan vaiheen tehtyä.

    • JJJ34

      Sama ongelma minulla, tosin jo 7pv mennyt!! Olen laittanut kolme s-posti kyselyä sekä yrittänyt usean kerran soittaa, eivät vastaa!? Huijarifirma!?

    • ärsyttää!!!

      itsekin tilasin tuotteet fashionstoresta ja ei tullut edes mitään vahvistus viestiä ja sähköposteihin ei vastata. NO tulipahan kokeiltua, oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta!!!

    • Fashionstore.fi

      Hei,

      Kimi-tuotteiden suuri kysyntä ylitti kaikki odotuksemme ja koska toimimme pienen tiimin voimin, joutuivat asiakkaamme odottamaan tuotteita luvattoman kauan. Olemme kovin pahoillamme tapahtuneesta. Tähän samaan aikaan osui myös flunssakausi, jolloin osa asiakaspalvelijoistamme oli poissa ja tästä syystä myöskään asiakaspalvelumme ei toiminut toivotulla tavalla.

      Kaikki tähän mennessä tilatut Kimi-tilaukset pyritään toimittamaan jouluun mennessä ja normaalit Fashionstore-tilaukset 2-3 arkipäivän toimitusajalla. Mikäli teillä on kysyttävää omista tilauksistanne, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected].

      Toivomme teille rauhallista joulunaikaa!

      Fashionstore-tiimi

    • jeminn

      Tilasin itselleni kengät fashionista. Kengät saapuivat nopeasti postiini. Hain ne ja huomasin kengissä selkeät likatahrat. Kaiken lisäksi tilasin kokoa 37 ja niin luki kenkälaatikossanikin mutta kengän sisäpuolella häämötti koko 38. Uskomatonta lähettää käytetyt ja paskaiset kengät asiakkaalle yrittäen vielä valehdella kenkien kokoakin..

      • Fashionstore-tiimi

        Hei Jeminn,

        Oletteko ottaneet yhteyttä asiakaspalveluumme asian tiimoilta? Tässä tapauksessa on mahdollista, että kengät ovat olleet kuvauskenkinä tai toisella asiakkaalla sovituksessa. Tuotteet tarkistetaan aina pintapuolisesti ennen lähetystä, mutta tällaiset virheet ovat valitettavasti mahdollisia. Tahallamme emme tietenkään lähetä asiakkaalle virheellisiä kenkiä.

        Pahoittelen kovasti sinulle tästä aiheutunutta mielipahaa ja korvaisimme sen sinulle mieluusti, mikäli otatte meihin yhteyttä.

        Aurinkoista kesää!

        Fashionstore-tiimi


    • Merope

      Itse olen tilannut Fashionstoresta usein ja "joutunut" olemaan jonkin asian merkeissä yhteydessä asiakaspalveluun. Minkäänlaista negatiivista sanottavaa minulla ei ole. Eikä edes neutraalia. Vaan toimitus/asiakaspalvelu/tuotteet ovat olleet aivan priimaa. Viimeksi tänään tilasin ja meniköhän ihan vartti kun tuli ilmoitus, että tuotteet lähetetty. Kiitos siis Fashionstore!

    • kenkäholisti

      Tilasin juuri itselleni aivan ihanat Guessin kengät ja kaikki toimi kuin unelma! Tilausvahvistus tuli sähköpostiin välittömästi kun olin tehnyt tilauksen, ja heti seuraavana arkipäivänä (oma tilaukseni sattui pääsiäispyhien kohdalle) tuli toimitusvahvistus. Vuorokauden päästä toimitusvahvistuksesta kengät odottelivat jo postissa. Kenkäni näyttivät aivan samalta kuin kuvassa, ja kokokin oli oikea. Ei siis ollenkaan valittamista! Itse aion jatkossakin tehdä tilauksia fashionstoresta :)

    • Edullisesti

      Jos haluaa merkkejä hieman edullisemmin suosittelen tutustumaan Amazonin tarjontaan. http://goo.gl/L0j9xX Englannista tilattaessa ei veroja eikä tullimaksuja.

      Jos ulkomailta tilaaminen jännittää kannattaa katsastaa tämä ohje http://goo.gl/LmIwoL

    • Anonyymi

      Ei toimi, kuukausi sitten tilasin aurinkolasit ja ei ole tullut ja yhteydenottoon ei vastata.

      • Anonyymi

        Ei vastata asiakaspalvelysta, ei taida koskaan pakettia tulla, nyt mennyt1 1/2 kk.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe