Eduskuntavaalit ovat ensikeväänä nukkuvien puolue seuraa sivusta, mutta se on silti merkittävä vaikuttaja, koska äänestämättä jättäminen ei olekaan protesti vaan huomattava suhteellisen äänivallan siirto vanhoille valtapuolueille, joita muka nukkuvat protestoivat. Viime eduskuntavaaleissa yli 40 % äänioikeutetuista, eli nukkuvien äänimäärää tuki tätä nykyhallitusta.
Unipuolue oli suurin, mutta ei kuitenkaan ole tyytyväinen hallitukseen jota he uinumalla tukivat. Jos he olisivat äänestäneet niin hallituskuvio olisi erilainen. Huonot asiat ovat nyt kuitenkin lisääntyneet tilastojen mukaan köyhyys ja työttömyys sekä vaalirahasotkut, NATO- hanke, aluehälytyskeskukset, YLE: n rahoitus, valtion lisääntynyt velka (Kreikan tuki) ja kotitalouksien raju energiaverotus. Eläkeläiset köyhtyvät korkeamman verotuksen ja leikatun indeksin vuoksi. Tätäkö nukkuvat halusivat?
Puolueiden puutteesta unisuus ei johdu. Lukuisista puolueista voi valita sen pienimmän pahan. Moneen puolueeseen voi vaikuttaa lähtemällä itse toimintaan mukaan. Politiikka on asioiden hoitamista ja nyt on uhkana, että yhä pienempi porukka hoitaa maan asioita oman pienen porukan etua ajaen jos äänestysaktiivisuus edelleen laskee.
Hallitus nauttii unipuolueen tukea.
6
252
Vastaukset
- E.K Järvenpää
Eläkeläisten ei enää kannata jäädä nukkumaan, vaan antaa selvä merkki muutoksesta www.senioripuolue.fi
- 75
Eihän eriäviä mielipiteitä sallita.Tuskin paljon lähtee kelkkaasi.
Kyllä tuo Timokin saisi lopettaa tuon hirveän hössötyksensä !
VARSINAINEN DIKTAATTORI hänkin. - E.K Järvenpää
75 kirjoitti:
Eihän eriäviä mielipiteitä sallita.Tuskin paljon lähtee kelkkaasi.
Kyllä tuo Timokin saisi lopettaa tuon hirveän hössötyksensä !
VARSINAINEN DIKTAATTORI hänkin.Oletko ollut kokouksessa? Itse olen ollut ja esittänyt mielipiteeni joskus sallittu joskus ei, sellaistahan se porukassa on.
- E.K Järvenpää
E.K Järvenpää kirjoitti:
Oletko ollut kokouksessa? Itse olen ollut ja esittänyt mielipiteeni joskus sallittu joskus ei, sellaistahan se porukassa on.
Nykyistäkin hallitusta nukkuvat tukivat ja sitten heillä on otsaa vielä moittia sitä. Oikeistopuolueista ja hyvinvoivista kaikki äänestää ja meidän muiden ryhmissä on äänetäjät uinuvat.
- jakolasku
E.K Järvenpää kirjoitti:
Nykyistäkin hallitusta nukkuvat tukivat ja sitten heillä on otsaa vielä moittia sitä. Oikeistopuolueista ja hyvinvoivista kaikki äänestää ja meidän muiden ryhmissä on äänetäjät uinuvat.
nyt juuri on kiellettyä, nyt on kysymys meidän perusoikeuksista. Äänestäminen on perusoikeus, yksikin ääni voi estää jonkun tupeetukan pääsyn taas vallankahvaan. Se pitäisi muistaa.
Tupeetukkatyypit on jyrsineet yhteiskuntamme reikiä täyteen ja seuraava eduskunta/hallitus joutuu paikkamaan, ketä sitten lienevät. - Åke Pärlum
jakolasku kirjoitti:
nyt juuri on kiellettyä, nyt on kysymys meidän perusoikeuksista. Äänestäminen on perusoikeus, yksikin ääni voi estää jonkun tupeetukan pääsyn taas vallankahvaan. Se pitäisi muistaa.
Tupeetukkatyypit on jyrsineet yhteiskuntamme reikiä täyteen ja seuraava eduskunta/hallitus joutuu paikkamaan, ketä sitten lienevät.Det skulle verkligen annars irriterande när jag förde i dag, hissade sin egen lippuani svenskarna och Gustav II Adolf för att hedra ... Satan, Satan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522