Hallitus nauttii unipuolueen tukea.

E,K Järvenpää

Eduskuntavaalit ovat ensikeväänä nukkuvien puolue seuraa sivusta, mutta se on silti merkittävä vaikuttaja, koska äänestämättä jättäminen ei olekaan protesti vaan huomattava suhteellisen äänivallan siirto vanhoille valtapuolueille, joita muka nukkuvat protestoivat. Viime eduskuntavaaleissa yli 40 % äänioikeutetuista, eli nukkuvien äänimäärää tuki tätä nykyhallitusta.

Unipuolue oli suurin, mutta ei kuitenkaan ole tyytyväinen hallitukseen jota he uinumalla tukivat. Jos he olisivat äänestäneet niin hallituskuvio olisi erilainen. Huonot asiat ovat nyt kuitenkin lisääntyneet tilastojen mukaan köyhyys ja työttömyys sekä vaalirahasotkut, NATO- hanke, aluehälytyskeskukset, YLE: n rahoitus, valtion lisääntynyt velka (Kreikan tuki) ja kotitalouksien raju energiaverotus. Eläkeläiset köyhtyvät korkeamman verotuksen ja leikatun indeksin vuoksi. Tätäkö nukkuvat halusivat?

Puolueiden puutteesta unisuus ei johdu. Lukuisista puolueista voi valita sen pienimmän pahan. Moneen puolueeseen voi vaikuttaa lähtemällä itse toimintaan mukaan. Politiikka on asioiden hoitamista ja nyt on uhkana, että yhä pienempi porukka hoitaa maan asioita oman pienen porukan etua ajaen jos äänestysaktiivisuus edelleen laskee.

6

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.K Järvenpää

      Eläkeläisten ei enää kannata jäädä nukkumaan, vaan antaa selvä merkki muutoksesta www.senioripuolue.fi

      • 75

        Eihän eriäviä mielipiteitä sallita.Tuskin paljon lähtee kelkkaasi.
        Kyllä tuo Timokin saisi lopettaa tuon hirveän hössötyksensä !

        VARSINAINEN DIKTAATTORI hänkin.


      • E.K Järvenpää
        75 kirjoitti:

        Eihän eriäviä mielipiteitä sallita.Tuskin paljon lähtee kelkkaasi.
        Kyllä tuo Timokin saisi lopettaa tuon hirveän hössötyksensä !

        VARSINAINEN DIKTAATTORI hänkin.

        Oletko ollut kokouksessa? Itse olen ollut ja esittänyt mielipiteeni joskus sallittu joskus ei, sellaistahan se porukassa on.


      • E.K Järvenpää
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Oletko ollut kokouksessa? Itse olen ollut ja esittänyt mielipiteeni joskus sallittu joskus ei, sellaistahan se porukassa on.

        Nykyistäkin hallitusta nukkuvat tukivat ja sitten heillä on otsaa vielä moittia sitä. Oikeistopuolueista ja hyvinvoivista kaikki äänestää ja meidän muiden ryhmissä on äänetäjät uinuvat.


      • jakolasku
        E.K Järvenpää kirjoitti:

        Nykyistäkin hallitusta nukkuvat tukivat ja sitten heillä on otsaa vielä moittia sitä. Oikeistopuolueista ja hyvinvoivista kaikki äänestää ja meidän muiden ryhmissä on äänetäjät uinuvat.

        nyt juuri on kiellettyä, nyt on kysymys meidän perusoikeuksista. Äänestäminen on perusoikeus, yksikin ääni voi estää jonkun tupeetukan pääsyn taas vallankahvaan. Se pitäisi muistaa.

        Tupeetukkatyypit on jyrsineet yhteiskuntamme reikiä täyteen ja seuraava eduskunta/hallitus joutuu paikkamaan, ketä sitten lienevät.


      • Åke Pärlum
        jakolasku kirjoitti:

        nyt juuri on kiellettyä, nyt on kysymys meidän perusoikeuksista. Äänestäminen on perusoikeus, yksikin ääni voi estää jonkun tupeetukan pääsyn taas vallankahvaan. Se pitäisi muistaa.

        Tupeetukkatyypit on jyrsineet yhteiskuntamme reikiä täyteen ja seuraava eduskunta/hallitus joutuu paikkamaan, ketä sitten lienevät.

        Det skulle verkligen annars irriterande när jag förde i dag, hissade sin egen lippuani svenskarna och Gustav II Adolf för att hedra ... Satan, Satan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe