Mr Gay Finlandin mukaan homojen syömishäiriöiden yleisyys johtuu yhteiskunnasta. Mutta eipä niitä syömishäiriöitä ole lesboilla. Ei tietenkään, koska vaan heteronaisten ja homojen kulttuurissa palvotaan laihuutta, koska miestä ohjaa biologia ja mies haluaa usein nuorekkaan kumppanin ja jos haluaa miehen on oltava laiha eli nuorekas. (hieman yleistin, mutta you get the point) Elikä en lähtisi syyllistämään yhteiskuntaa tässä asiassa.
Syömishäiriöistä
4
404
Vastaukset
- simpleasthat
Kyllä ne häiriöiden syyt löytyy ihan peilistä katsomalla, ja pätee aika moniin häiriöihin. Jotkut ihmiset vaan ovat luonteeltaan miellyttäjiä, ei niiden syiden sen syvällisempiä tarvitse olla.
- ht
jaa no itse ainakin sytyn ihan helvetisti hoikille homoille, itse olen kuitenkin tälläinen perus 76kg 175 pitkä ei ne kai sit turhaan hokkana pysy jos joku kerta tykkää kyseisestä ulkomuodosta.
- urwrong
"vaan heteronaisten ja homojen kulttuurissa palvotaan laihuutta,"
Ystäväni oli lesbo, ja kuoli anoreksiaan. että siinä sulle esimerkki siitä, että myös lesbot sairastaa syömishäiriöitä... - 2+10
Olen sairastanut EDNOSia jo noin kahdeksatta vuotta. En ole satavarmaa siitä, olisinko sairastunut jos heteroksi synnyin, kenpä tietää... koskaan ei voi tietää moisia asioita. Mutta voin ehdottomasti sanoa, että sairauteni johtuu miellyttämisen halusta, kontrollin menetyksen pelosta ja lihavaksi tulemisen pelosta... eikä seksuaalisesta suuntautumisestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462