saanut kipparikseen välinpitämättömän alkoholistin.Voi sentään tätä meininkiä!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2277938&pos=hl-ul-2
Jaahas.nyt on Global Freighter
10
1146
Vastaukset
- VANHA JUTTU
Asiasta keskusteltiin täällä jo eiken mutta taisit olla niin juovuksissa ettet huomannut.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9468268- junkhauss.......
Taitaa kuulua miehistöön..
- bb4
junkhauss....... kirjoitti:
Taitaa kuulua miehistöön..
Jaahas,että lillbackan laiva on taas sählännyt
- paikalla ollut
Jos se on se sama jonka minä muistan (mutten pysty nimeämään) niin mies oli joi huomattavan paljon jo yliperämiehenä ollessaan. Ei juovuksissa hyväksynyt että sen tekemisiin puututtiin. Selvinpäin oli töissä loistotyyppi, mutta se viina...
Oma arvaus on että se on (taas) ottanut vähän turhan paljon, ja miehistö on saanut hirveät haukut kun oli yrittänyt kertoa sille ettei nyt kannata itse ajaa laivaa. - pöhnässä
Mitä kauhistelemista tuossa on? Ainahan kipparit ovat ryypänneet ja törmäilleet kännissä. Raitis kippari on ollut poikkeava yksilö.
- gopal84
glopal flaitter epäilään päättyvän romutettavaksi intiaan koska laiva on 34 vuotta vanha ihme miksi kaikki laivat menee romutettavaksi intiaan mutta suomessa on kalliimpaa romuttaa kun intiassa on taas halpaa romuttaa kipppari ei ollut humalassa
minä tiedän sen koska minun isä oli siellä töissä perämiehenä- hulluusss
takuulla oli humalassa. eihän kukaan nyt selvinpäin intiaan ajaisi.
- gopal84
kuule mun isä on sillä ollut töissä 5 vuotta mä olen kymmenen ja isäni on 42 vuotias ja mun isä tietää kun se oli siellä perämies ja mun isä oli töissä muttta nukkumassa ja se lopetti vuosi sittensiellä glopal freighter on menosssa intiaan romutettavaksi
- hulluusss
on taidettu vetää muutakin kuin pulkkaa
- gopal84
silloin oli pimeetäja kuka näkisi keskellla syksyllä pimeässä ja se oli vahinko mun isä toi sieltä onnetomuus tutkinta kirjan ja siinä luki että kuski ei ollut humalassa se oli vahinko eikä mustasta laatikosta ei ollut mitään että kippari olisi suunitellut sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462