N8, en pääse nettiin

Rookia......

Yritän päästä N8:lla nettiin klikkaamalla tota maapalloa mutta tulee vain aina että yhteyttä ei voida muodostaa ja yrittää käyttää Elisaa eli kai kännykkäliittymääni? Se on töistä ja ehkä mitään nettimahdollisuutta ei siinä ole, en tiedä. Mutta lähinnä ihmetyttää siis se että olen oman kotini langattoman verkon saanut tuossa kytkettyä päälle, joten miksi ei käytä sitä? Mitenköhän saisin käyttämään sitä aina kun vain mahdollista?

6

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rookie...

      Puhelimen softan päivitys taas näköjään onnistui. Outoa kun eri reittejä toimii, toisia pitkin taas ei, siis noi yhteydet. Ja mistään ei taida nähdä mitä yhteyttä pitkin millonkin mennään? Siis puhelinliittymän datapaketein vai wlanin vai minkä milloinkin. Vai enkö vain osaa? :)

      • Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?


      • Rookie....
        vapunen kirjoitti:

        Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?

        Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.


      • Rookie.... kirjoitti:

        Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.

        Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.


      • näin minulla
        vapunen kirjoitti:

        Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.

        Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä


      • näin minulla
        näin minulla kirjoitti:

        Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä

        Nokia N8 käyttöohjeessa on selostettu asetukset sivuilla 96-98. Tässä käyttöohje

        http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N8-00_UG_fi.pdf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe