Yritän päästä N8:lla nettiin klikkaamalla tota maapalloa mutta tulee vain aina että yhteyttä ei voida muodostaa ja yrittää käyttää Elisaa eli kai kännykkäliittymääni? Se on töistä ja ehkä mitään nettimahdollisuutta ei siinä ole, en tiedä. Mutta lähinnä ihmetyttää siis se että olen oman kotini langattoman verkon saanut tuossa kytkettyä päälle, joten miksi ei käytä sitä? Mitenköhän saisin käyttämään sitä aina kun vain mahdollista?
N8, en pääse nettiin
6
1430
Vastaukset
- Rookie...
Puhelimen softan päivitys taas näköjään onnistui. Outoa kun eri reittejä toimii, toisia pitkin taas ei, siis noi yhteydet. Ja mistään ei taida nähdä mitä yhteyttä pitkin millonkin mennään? Siis puhelinliittymän datapaketein vai wlanin vai minkä milloinkin. Vai enkö vain osaa? :)
Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?
- Rookie....
vapunen kirjoitti:
Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?
Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.
Rookie.... kirjoitti:
Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.
Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.
- näin minulla
vapunen kirjoitti:
Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.
Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä
- näin minulla
näin minulla kirjoitti:
Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä
Nokia N8 käyttöohjeessa on selostettu asetukset sivuilla 96-98. Tässä käyttöohje
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N8-00_UG_fi.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701