AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / näppylöitä takapuolessa

näppylöitä takapuolessa

8 Vastausta 11 384 Lukukertaa
onko kenelläkään takapuolessa jotain ihme näppyjä, ei finnejä mut sen näköisiä?
ei lähe millään pois vaikka yrittää kaikki keinot!

Sama ongelma

Minullakin on sama ongelma. Jotkut sanovat olevan hormonaalisista syistä johtuva, toiset taas, että olisi perinnöllinen.Liekö alttius johonkin syynä siihen. Olen yrittänyt olla syömättä rasvaisia yms. ruokia, muttei auta. Liekö ketään samasta vaivasta kärsinyttä, joka olisi parantanut sen. Myöskään iholle itselleen suunnatut hoitokeinot eivät auta ja kyseistä paikkaahan joutuu aina käyttämään istuessaankin, joten sen paikan lepuuttaminen ei oikein tavallisessa joka päiväisessä elämässä onnistu. Minäkin olisin kyllä iloinen, jos joku kertoisi miten tämän ongelman saisi hoidetuksi. Sinulle ei kyllä apua minun kirjoituksesta ollut, mutta nyt tiedät ainakin sen, ettet ole yksin ja minua ainakin se, että en kärsi tästä yksin tavallaan helpotti, vaikkei itse vaivaa parannakkaan...

sama homma

mulla on myös näppyjä takapuolessa. luulisi niihin auttavan samat aineet (puhdistusemulsio, kasvovesi) kuin naamaankin. olen niillä yrittäny putsata mutta se aina unohtuu niin ei ole vielä hirveesti auttanu. sitten joku hyvä voide...mitenköhän auttais vauvan pyllyrasva? jos se rauhottais tätä aluetta mikä on ehkä ärtynyt istumisesta/hankauksesta...pitää kokeilla.

Hoitokeino

Aina kun käyt saunassa/suihkussa, peseydy karkealla sienellä jolloin tulee samalla ihon kuorinta suoritettua. Levitä näppyläalueelle paksulti Natusan Sinkkivoidetta. Joka kerta.

Luin tämän konstin tuolta akne-palstalta ja se tehosi. Muutaman viikon kestää. Itse pääsin sekä takamuksen että niska-hartia-alueen finneistä.

Ko. voidetta saa markettien vauvatarvikehyllystä sekä tietty apteekista.

sama täällä...

Sama ongelma. Ja tuntuu et nyt talvella kun ei oo voinu olla kovin vähissä vaatteissa, eli ensin kunnon pikkarit, sit sukkahousut tai kalsarit ellei molemmat ja vielä paksut housut ja sitten pelkkää istumista töissä koko päivä, ja näppyjä on taas tullut. Ärsyttäviä punaisia pisteitä koko pylly täynnä.

Pitääkin kokeilla tuota Nautsanin sinkkivoidetta.

samasamasama

joo se sinkkivoide on just hyvää ja kuorinta kanssa. ja puuvillaset alushousut ja talkkia. ja sebamed. kyl se siitä mut vaatii säännöllistä hoitoa.
Minulla on hyttysen piston näköisiä näppyjä pakaroissa ja vaossa
Minullakin oli noita näppyjä pyllyssä, suihkussa sitten lisäsin vauvaöljyä ja pesin pois. Vielä kuivattuanikin lisäsin sitä hieman ja kyllä muuten auttoi! Melkein heti oli peppu näpytön ja tosi pehmeä! Auttaa siis todellakin!
Millasta vauvaöljyä?
 /   /  /  /  / näppylöitä takapuolessa

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta