Uskovaisten foorumeja?

inttämättä

Osaisiko joku suositella jotain uskovien omaa foorumia, jossa olisi vähemmän tätä eipäs juupas -väittelyä? tai edes seassa muutakin. Joku blogi voisi kiinnostaa myös, jos siinä pohdittaisiin jotain muutakin kuin uskontoa ja homoutta tai uskontoa ja aborttia. Nuo "suosikkiaiheet" eivät oikeastaan kiinnosta minua lainkaan.

9

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenkri

Blogeja löytyy ainakin www.kotimaa24.fi

Keskustelufoorumi http://uskojarukous.net/index.php sivustolla ei suvaita perinteisen kristinuskon oppien halveksuvaa tai siitä raskaasti poikkeavaa tekstiä (lue säännöt, oli jotain tontapaista)

Toivottavasti muilta tulee lisää.

Sunnuntain tektistä voi alustuksen pohjalta (rakentavaan sävyyn) keskustella www.tuhattulkintaa.fi

• nicander

www.seurakuntalainen.fi

Yhteiskritillinen foorumi. Luulen voittopuolisesti konservatiivisempien luterilaisten ynnä vapaiden suuntien yhteinen hommeli. Ja kai joidenkin muidenkin.
        Mielenkiintoisia juttuja.
        Keskustelufoorumi melko hiljainen, mutta blogeja, uutisia ja kolumneja voi kommentoida.

• Joillakin seurakunnilla on "kysy papilta"-palsta, joissa on kysymyksiä ja vastauksia...mutta myös kommentointi-mahdollisuus ja blogi-tyyppistä kirjoittelua. Katso esim. www.uusiverso.fi tai googlaa "Kysy papilta".

T. Riku, pappi

• janoooo

Pääasiassa luterilaiselta pohjalta toimiva keskustelufoorumi on http://janoinen.net/smff/
      Suurin osa keskustelijoista on nuoria ja nuoria aikuisia, mutta ikähaarukka jatkunee noin viisikymppisiin asti. Kannattaa sielläkin lukea foorumin säännöt. Foorumia ylläpitävät yksityiset ihmiset, ei mikään järjestö tai kirkkokunta.

• Mirka ...

Uskovaiset pakenee omaan koloonsa kun eivät kestä totuutta uskontonsa järjettömyydestä.

• fghgf

9 Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia. [1. Tim. 1:4 ]
        10 Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. [Room. 16:17 ]
        11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

• inttämättä

Lähinnä kiinnostaa, että millaisista aiheista uskovat keskenään kirjoittelee, kun ei ehkä tarvitse vastailla niin paljon provoihin.

• Joulun rauhaa!

Mirkaa kiinnostwa uskovaisten mielipiteet niin kovasti, että jo ennen klo 6 aamulla kirjoittelee uskis-palstalle omat kommenttinsa.
        Uskonto on kovin lähellä Mirkan sydäntä.

• Mr....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe