kevät tulee hitaasti mutta varmasti. Tammikuun 1 päivänä, päivän pituus oli 5h 32 min ja nyt se on 6h 11min !!
Ens kuussa alkaa jo joidenkin lintujen muutto suomeen ja ainakin helmarit alkaa huhuileen!! Tänään seurasin variksia ja yhdellä niistä oli jo vähän "kevättä rinnassa", eli pientä isku yritystä toiselle vaakulle. =)))))))
Niin se vaan
9
211
Vastaukset
Vauhdikkaasti päivänvalo lisääntyy, ei oo enää säkkipimeää jo ennen kolmea iltapäivällä.
Rusakot on alkaneet myös pitämään kisailua, melko aikaisessa kyllä ovat.- Myy-Pikkuinen
nopeasti se menee eteenpäin! Taitaa nämä lämpöiset ilmat vähän sekoittaa jo eläinten rytmiä. =)
- ;;;;;;;;;)))))))))))
;;;))))))))))))))))
Sie se tunaroit;;;;)))))))))))))))))))))))))))))))))
;;;;;;;;;;;;;;;;;))))))))))))))))))))))))))))
- Virtuaalikoneistaja
pääsee ruusuja kuvailemaan ja kohta on niin valoisaa että viitsii ajella keskiviikkoisin Vermon raveihin :)
- Myy-Pikkuinen
raveja ootellessa!! =))))))))))))))))))))))
- issu56
se kevät joka vuosi tulee, kunhan vain ensin pääsee kunnolla vauhtiin :).
Minä jo monena vuonna olen päättänyt, että mitään en sitte esikasvata, mutta nyt jo alkaa sormet syyhyämään siihen suuntaan, että siemeniä pitäis saada multiin heh, vaan vielä jonkusen viikon pitää sinnitellä ja sitte...- Myy-Pikkuinen
joka tykkää puutarhaansa laittaa sanovat syksyllä että einsi kesäksi en laita paljoa, mut toisin heille aina käy!! =)))
- issu56
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
joka tykkää puutarhaansa laittaa sanovat syksyllä että einsi kesäksi en laita paljoa, mut toisin heille aina käy!! =)))
Se on kuin tauti, joka iskee joka kevät :). Vaan on vain niin hienoa nähdä kättensä jäljet ...mitättömän näköiset siemenet keväällä esikasvatukseen ja kesällä ne rehottaa kauniina upeine kukkineen...eihän tuolle taudille mitään voi, eikä tarvikaan voida ;).
- X -Rekattu
nimittäin sinulta, että joko kohta laitetaan siementä multaan. Muistan kun viime keväänä täällä keskusteltiin, että ensi keväänä ei laiteta, mutta minä myös löysin itseni siemenkaupasta jo valkkaamassa pussukoita.
Kyllä se pakko on laittaa, eihän siitä muutoin tule kesää, ellei itse kasvata taimia.
Ajattelin kuun vaihteessa ekat kylvää, koskas sinä?
Kevättä sinulle kaikille vanhoille kamuille,kuin muillekin, en voi kirjoittaa rekattuna, salasanat hukassa, mutta tääl Saimaan rannal huseeraan puutarhan ja koirien kanssa, tämä kai kertoikin riittävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701