ateistittkiiiii saa vastaa...
kuinka tyhhmii ootte yhestä kymppii
18
283
Vastaukset
HYViNKI nelone, ku nääs ja silleen, ja sen jälkeen niinku sanottiin et kirjaa täytyy siteeraata, ja mä uskoin vähä!!!!!
Riippuu toki asiasta mutta noin keskiarvona heittäsin 6,66.
Eli aika tyhmä. Mutta en sentään uskovainen. ;)- ateistix
Tarkoititko, että täysi kymppi olisi täysin tyhmä, vai miten?
Mutta jos et, niin voin laittaa koulutodistuksen keskiarvon, joka oli jotain 8,2, kelpaako?kaikki kelpaa:)
ps. hävisin 8 vuotiaalle pojalleni Tekken 5 pelissä, voi turkin pipari, jouduin pedentään niitten peliaikaa tunnista kahteen, voi niitteroinen:)- Kj
A.Mikkonen kirjoitti:
kaikki kelpaa:)
ps. hävisin 8 vuotiaalle pojalleni Tekken 5 pelissä, voi turkin pipari, jouduin pedentään niitten peliaikaa tunnista kahteen, voi niitteroinen:)liittyy ateismiin? Ylläpidolle ilmoitettu asiattomasta viestistä.
- ateistix
A.Mikkonen kirjoitti:
kaikki kelpaa:)
ps. hävisin 8 vuotiaalle pojalleni Tekken 5 pelissä, voi turkin pipari, jouduin pedentään niitten peliaikaa tunnista kahteen, voi niitteroinen:)joten hyvin olet hommasi hoitanut. Minä kun en mitään pelejä harrasta, niin en tiedä yhtään mikä on Tekke 5.
ateistix kirjoitti:
joten hyvin olet hommasi hoitanut. Minä kun en mitään pelejä harrasta, niin en tiedä yhtään mikä on Tekke 5.
Ajattelin että pieksen pojan tappelu pelissä, että olisin voinu sitä pitää tekosyynä peliajan lyhentämiselle(viikonlopussa 4 tuntia) mutta toisin kävi, takkiin tuli:( ;)
Kj kirjoitti:
liittyy ateismiin? Ylläpidolle ilmoitettu asiattomasta viestistä.
Sekun lähetät, mitä sitten?
- ateistix
A.Mikkonen kirjoitti:
Ajattelin että pieksen pojan tappelu pelissä, että olisin voinu sitä pitää tekosyynä peliajan lyhentämiselle(viikonlopussa 4 tuntia) mutta toisin kävi, takkiin tuli:( ;)
joten kärsi nahoissasi:) Aikuiset on tyhmii, lällälläää... Ei muuten kannata ollenkaan aliarvoida lapsia. Ne pesee meidät mennen tullen ainakin tietsikoissa. Niillä on päänsä kovalevyllä mieletön määrä kaikenlaista tietoa, josta minulla ei ole ollut aavistustakaan. Kaverin muksut ovat välillä kuin jostain toiselta planeetalta, kun kuuntelen niiden juttuja.
ateistix kirjoitti:
joten kärsi nahoissasi:) Aikuiset on tyhmii, lällälläää... Ei muuten kannata ollenkaan aliarvoida lapsia. Ne pesee meidät mennen tullen ainakin tietsikoissa. Niillä on päänsä kovalevyllä mieletön määrä kaikenlaista tietoa, josta minulla ei ole ollut aavistustakaan. Kaverin muksut ovat välillä kuin jostain toiselta planeetalta, kun kuuntelen niiden juttuja.
Näin on, muttakun sitä ei aina muista;) Onneks on kuitenki vielä fyysinen ylivoima(ehkä parisen vuotta)
Hyvä, mutta miksi sä siitä tänne ilmotat, naputtele se ilmoitukses vaikka paaville, jos sitä kiinnostais.
- readmorethanonebook
Laskin lyhyen matikan päälläni, että n. 6 (jos siis korkein mitattu älykkyys on vähän päälle 200).
Tein alotuksen kolmenvartin Tapion jälkeen, mutta lyhyellä matikalla olen vieläkin siinä neljä neljäpuoli korvilla:)
- Kössönöm
välillä tunnen itseni ääliöksi, mutta toisinaan ihan älykkääksi. Tähän tulee tietysti joku hanuri-hanna sanomaan oman kommenttinsa, mutta niitä en noteeraa.
- Monipuolista
A.Mikkonen kirjoitti:
Kato fiksuvekara kisjoittelee:)
"Fiksujen" vekaroiden pitäisi harrastaa muutakin kuin ruudun tuijottamista.
Monipuolista kirjoitti:
"Fiksujen" vekaroiden pitäisi harrastaa muutakin kuin ruudun tuijottamista.
Täysin samaa mieltä:)
- herttainenhertta
Olen välillä niin tyhmä, että oikein hävettää. Kun ajattelen, kuinka tyhmä olen joskus ollut, haluaisin resetoida tekemiseni ja sanomiseni, ja yrittää uudestaan viisaampana. Mutta enpä taitaisi onnistua sen paremmin, koska oman tyhmyyteni tajuan kuitenkin aina viiveellä. Annan itselleni 8/10 tyhmyyspistettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917620Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624462Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh411982- 1301567
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971544Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46839Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21792