Hassu kysymys: onko mahdollista, että Facebookissa toinen keskustelija pystyisi pikaviestimen kautta sammuttamaan toisen käyttäjän tietokoneen? Molemmat siis yhtä aikaa online ja FB-kavereita.
Voiko etäsammutus onnistua?
LauraXYZ
3
303
Vastaukset
- Rr
...ole...
-Rr - påkå
ei jos et ole antanut konettas toisen hallintaan
- LauraXYZ
Eräs vanha kaveri sekoili kännipäissään todella raskaasti ja jutut olivat täysin pimeitä. Kaveri on töissä IT-hommissa, tosin lähinnä myyntipuolella. Kesken kaiken yhtäkkiä läppärin ruutu läjähti valkoiseksi ja kone käynnistyi uudestaan. Voipi olla, että silkkaa sattumaa. Kone ei ole tietojeni mukaan hänen eikä kenenkään muunkaan hallinnassa, ei siis edes ikinä käyttänyt. Tietoturvana On ZoneAlarm AVG ja SpywareBlaster. Kiitos tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701