Kankaanpään Baarit? Mitä Mieltä Olette?!

route66___

mikä on teidän mieluisin paikka tällä hetkellä viettää iltaa? ja missä ovat parhaat palvelut ja parhaat hinnat?? Omasta mielestäni täällä on aikalailla kääntynyt baarikulttuuri nykyteinien meiningiksi, ymmärrän kyllä että nuoretkin pitävät hauskaa ja sillain, mutta eiköhän tätä perkeleen hinttijumputusta ja räminäräppiä oo jo ihan tarpeeks kuultu...jos hienoimmasta baarista puhutaan ni americano on kyllä tällä hetkellä tyylikkäin, en tiedä sitten millainen villimiehestä tulee kun sitä vissiin omien tietojeni mukaan remontoidaan nytten, mutta millain tänne saatais kunnon meininki???? tarkoitan siis että itse tykkäisin jos olisi joku kunnon Rokkibaari!...vanhan hyvän ajan perustein. rockabilly forever!

127

10721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NN--

      Ei mikään.

      Karvian KyläKrouvi & Kantapub Tälli, niissä ON sitä jotain!

      • Ronttoone

        Siellä uusimmat hitit Boney M:ää ja muuta


      • hjhjhjh
        Ronttoone kirjoitti:

        Siellä uusimmat hitit Boney M:ää ja muuta

        Joo, ja Kestituvasta voikin siirtyä vaikka disco Hepokattiin.


    • 1980

      Voihan mooses, kun vanha kunnon Siili olis viä olemas!

      • Nuoruusmuistoja

        Jatsari ja Naskali kun vielä olis niin hyvä olis. Kantrin terassi kesällä on minun suosikki tämän päivän baareista.


      • Hidas tanssi
        Nuoruusmuistoja kirjoitti:

        Jatsari ja Naskali kun vielä olis niin hyvä olis. Kantrin terassi kesällä on minun suosikki tämän päivän baareista.

        Jatsari oli paras paikka,varsinkin ne kuuluisat naistentanssit aina tiistaisin.


      • Suik

        Siili


    • jope-85

      nyt tiedän minne homot kokoontuu kankaanpääs... undergroundiin. Kävin joskus kusella alakerran vessassa niin viereisetä vessasta kuulu ähinää ja puhinaa, kahden eri miehen joista ainaskin toinen valitteli et lisää ja kovempaa tarttis saada. siel sermit vaan kolisi ja miesten karjunta. Näkiköhän kukaan muu tätä, tapahtui n.lokakuulla 2010. sit yläkerrassa jotkut jätkät suuteli , hyi helvetti sentäs, ei silti homoja tarvitaan et mulle riittä naisten kans enemmän puuhasteltavaa.

    • asiakasko

      kantri vaatis jonkinlaisen uudistuksen,hyvä paikka jos kävis väkee,ei mikää ahdistava matala tunneli ja komee terassipaikka pienellä santsauksella..

    • Kankaanpään baarit

      Stepparin terassi oli tosi hyvä paikka kesäisin. Aurinko paistoi sinne kivasti. :)
      Mun mielestä täällä ei ole sen koommin ollut yhtä hyvää terassia.
      Americanossa olen käynyt kerran, sieltä vaan ei saa kunnon kaljaa. Ei paukkujakaan aina viittis kitata.
      Olen samaa mieltä Kantri tarvii uudistusta, siellä ei vissiin kukaan enää käy.
      Itse en ole tässä uudessa Villimiehessä käynyt. Pitää toivoa että kävijöitä riittää baariin kuin baariin.

    • ulkolaanen

      osaako joku sanoa kumpi on parempi Karvian KyläKrouvi vai? Kantapub Tälli ??

      • MJ

        Kumpikin on hyviä , ja hinnoittelultaan edullisia ,suosittelen. Paremmuuden päättävät asiakkaat valinnoillaan. Mutta, käyppä kokeilemassa, tuskin petyt.


    • kjhgvhb

      oiva?

      • kotihiiretär

        Ilonastahan ei vielä kukaan ilmoitellut,liioin en itsekään käynyt joten lisätään listaan,siis ILONA! ja ?


      • kotihiiretär
        kotihiiretär kirjoitti:

        Ilonastahan ei vielä kukaan ilmoitellut,liioin en itsekään käynyt joten lisätään listaan,siis ILONA! ja ?

        lisäten että olen näitä jatsarin, naskalin ja kestituvan kuluttajakunnasta..sitä hyvää aikaa=)


      • watf
        kotihiiretär kirjoitti:

        lisäten että olen näitä jatsarin, naskalin ja kestituvan kuluttajakunnasta..sitä hyvää aikaa=)

        muutamia kertoja käynyt kantris ja etenkin alakerras miespuolisista on sellainen käytös ongelma että kun toinen mies puolinen tulee vastaan ja tilaa on niin täytyy väkisten kävellä päin ja yrittää viel kyynärpäällä lisää...eli vähä niiku riidanhaastoo...eix niiku baarit o yleensä tarkotettu hauskan pitoo????ja tälläset miehet jotka tuntee vihaa alkoholia juotuaan vois jäädä vaik sinne kotisohvalle murjottaa sitä pahaa oloonsa =D


    • Rehellinen mielipide

      Olen sitä mieltä että mieluummin kannattaa lähteä Poriin tai Tampereelle.

      Kankaanpäässä oli aikaisemmin jokaiselle jotain mutta sitten Kantri kaatui ylimielisyyteensä(varsinkin portsareiden) kun ainoa merkittävä kilpailija Kukko siirtyi heidän haltuunsa.
      Villimiehen omistaja näki tilaisuutensa tulleen ja tuli ahneeksi, teki paikasta mahdollisimman monipaikkaisen yökerhon, raakasti viihtyvyyden kustannuksella, Villimiehessä väki kyllästyi ahtauteen, jonotukseen ja ehkä osa yhteen testosteronihiireen narikassa. Siilissä istuu mannet ja lemppulaiset sillikauppiaat, hieno paikka jos on loputtoman joustava ja nöyrä luonteeltaan.

      Väki siirtyi Americanoon enkä tiedä auttaako siihen enää remppa Villimiehessä yms.
      Kai tarinassa oli jokin opetus ahneudesta ja ylimielisyydestä.

      Tulee ihan ne ajat mieleen ku Korpelan Pentti ja Tarvikepiste oli ainoat alansa kaupat, en tiedä hakeeko niistä enää kukaan mitään, tietysti voi syytellä vaikka liikennejärjestelyjä, syyllinen voi tosin löytyä peiliin katsomallakin.

    • roudränö

      70-ja 80-luku oli parasta aikaa Kankaanpään yöelämässä,keskiviikko,perjantai ja lauantai joka baari täynnä,katkeamaton jono autoja kiersi toria ja rokki soi

    • trailblazer

      "70-ja 80-luku oli parasta aikaa Kankaanpään yöelämässä,keskiviikko,perjantai ja lauantai joka baari täynnä,katkeamaton jono autoja kiersi toria ja rokki soi "

      Tämä jatkui aina -90 luvun puoliväliin saakka, viimeiset 15 vuotta meno on hiljentynyt tasaista tahtia, saamari nykyään joutuu viikonloppuisin odottamaan klo.11 että baarista saa alkoholipitoista juomaa.
      Ainoa parannus on että nykyään Myllymäen pubistakin saa teräviä, enempää en sitten paikkaa kommentoi.

    • hdjhgjhg

      "saamari nykyään joutuu viikonloppuisin odottamaan klo.11 että baarista saa alkoholipitoista juomaa."

      Olisko myös niin ettei kellään normi pulliaisella ole varaa ryypätä baarien 7€ paukkuja kuudesta asti

    • vivakankaanpää

      Willi on hauska paikka siinä mielessä, että jotenkin luulis jottei portsariksi mitenkään voi olla liian tyhmä, vaan jotenkin willi onnistuu vuodesta toiseen hankkimaan sinne sellaisia älynjättiläisiä että oksat pois :D

    • Ex-K.pää nainen

      Just yhtenä päivänä muistelin kaksikerroksista bailupaikkaa, Kantria. On tainnut muuttua tai hiljentyä siitä jo? Kantri on ja oli siis paras mielestäni Kankaanpään baareista.Siellä pystyi edes jotenkin sulautumaan joukkoon tällainen erikoisempi tapaus. Anyways. Kankaanpääläiset on aitoja tyypejä, mutta aika ennakkoluuloisia.

    • jaa

      kunkku sie joudu koskaan jonotaan kaljaa

    • Aina Ilona

      Kyä Kantri oli ennen hyvä mesta. Sen jälkeen kun tää pörröpää nainen alkoi häärän siel ja pokesta tehtiin päällikkö/johtaja niin alamäki alkoi. Ei ne nähneet/näe nenäänsä pidemmälle.
      Ravintola elinkaari on sellai 2-3v ja sitten pitäis tehä remontti, joka tosiaan näkyy ja tuntuu. Osaltaan, jos on mahdollista niin vaihtaa myös osa henkilökuntaa. Ts. Palaute mkä asiakkailta tulee, on helvetin tärkeetä ja jossei johtajat sitä välitä, niin on aivan varma, että tuuli ulvoo tyhjissä nurkissa tuon 2-3v jälkeen.
      Itse käyn Tampereella. Otan majoituksen ja kiertelen kuppiloita. Valinnan varaa on.

    • asdasdasdasdadadas

      Kantri on täydellisen autioitunut paikka tätä nykyä. Jopa viikonloppuisin asiakasmäärä on luokkaa 0-5. Ihmettelen, että paikkaa pidetään tällaisenaan enää edes pystyssä.

      • Ex-K.pää nainen

        Todella ikävää, jos näin on? :( Kantrissa oli kivoja teemailtojakin, kuten nämä Halloween-bileet, yms.


    • porilaiset

      Käytiin joskus Kantrissa ja oli kyllä vittumaiset portsarit, eipä käydä enää...

    • kpäääääääää

      Kankaanpäässä ei ihmiset (nuoret) kauan pysy samassa baarissa. Pari kolme vuotta sitten Kantrissa oli kaikki, sitten Villissä ja nyt Americanossa.
      Americanossa on kyllä hidas palvelu ja ihan ihmeellisen makuiset juomatkin.

      • tanssahteleva 46

        mahtaisko juomien maku johtuu siitä mitä ennen menoa otettu pohjiksi? iskelmä baari parasta mitä kankaanpää voi saada .... mieletön tanssilattia


    • ulhsf

      Nykyään kannattaa ryypätä kotona ja mennä baariin selviämään ja litkimään yhtä kaljaa loppuillaksi.

      • jmjkr

        Asiakaspalvelu tekee paljon ja Kantrissa ei työntekijät paljon hymyile. Tiskillä saa aina odotella oli väkee tai ei. Maksavat asiakkaat firman pitää pystyssä. Palvelualalla kun heidän pitäisi olla....ja ne portsarit... ylimielistä porukkaa, noussu jokin hiukan päähän.... Mitä ihmeellisimmistä syistä näköjään voi nykyään saada porttikiellonkin varsinkin Kantrissa. Muuten olis kyll Kantrilla potenttiaalia, mutta portsarit ja muunkin henkilökunnan saisi kyllä pistää vaihtoon. Koska kyllä aina sana kulkee eteenpäin miten ihmisiä palvellaan ja kohdellaan.


    • pointti!!!!!!!1

      niin sinua kohdellaan kuin itse kohtelet muita!!!!!!

      • kh

        aivan, juuri niin......!!!!!


      • :)
        kh kirjoitti:

        aivan, juuri niin......!!!!!

        Americaano taikka Villi taitaa olla nyt ne in-paikat. Viihtyisiä paikkoja molemmat. Siilissäkin on ihan kiva väliin poiketa. Suosittelen! :)


      • Htenna
        :) kirjoitti:

        Americaano taikka Villi taitaa olla nyt ne in-paikat. Viihtyisiä paikkoja molemmat. Siilissäkin on ihan kiva väliin poiketa. Suosittelen! :)

        Villis on viihtysämpi ehdottomasti... Siilis vähemmän käyny..


    • Sariola

      Mielestäni nyt vloppuna avattu paikka on mainio. Kaikenikäisille jotakin, myös meille keski-iän ylittäneille.

    • Poikkeilija

      Elokuinen perjantai-ilta kankaanpäässä vierailijan silmin.Muutama teini pyörii kaupungilla ja sen laidoilla.Jokunen teini ajelee mopoautollakin.
      Torin reunassa on muutama mopopoitsu.Ihan kuollut mesta, koko paikka!
      Siis, eikun nukkumaan vaan :(
      Nähtiin kiva terassiravintolakin, sen mikälienimisen järven rannalla.
      Sielläkin oli vain muutama pyöräilijä hetken istahtamassa.
      Mitenhän hörhiäistenyössä.Kömpiikö porukkaa enemmän esille koloistaan?
      Ainakin kerran näytti ko.tapahtuma keräävän kansaa illalla keskustaan.
      Ilotulituskin oli aika hieno.

      • Ms

        Nostalgiaa ja Disco Papagaya takaisin!!


      • Mr Disco
        Ms kirjoitti:

        Nostalgiaa ja Disco Papagaya takaisin!!

        Kannatan. Papagaya takaisin!


    • Ihmettelen??

      Stage. Harvoin alkoholia käytän ja baareissa käyn mutta tuo stage kun avattiin niin ajattelin vaimon kanssa piipahtaa yhtenä vkl iltana katsomassa miltä siellä näyttää.

      No toiseen tarinaan: Olin muutama vuosi takaperin kantrissa viettämässä iltaa ja sulkeutumisen lähestyessä olimme vaimon kanssa odottamassa taxia niin joku hormooneilla itsensä paisuttanut ja päänsä sekottanut moniongelmainen kävi kimppuuni täysin yllättäen ja ilman minkäänlaista syytä. En tappelumiehiä ole mutta onnistuin tämän huitomiset väistämään yhtä lukuunottamatta, no onneksi tuolla ei mitään lyöntitaitoja ollut, eli vammoja ei syntynyt ja näin jätin rikosilmoituksen tekemättä.

      No niin, palataan stageen: Olimme sinne aikeissa mennä ja jonotimme narikkaan niin huomasin että tämä samainen huitoja kantrista oli siellä PORTSARINA! Sanoin vaimolleni että tähän paikkaan emme astu ikinä jos tuollaisia on portsareina ja lähdimme pois. Tällä huitojalla on kuulemma samanlaista käytöstä ollut useamminkin kuin silloin minua kohtaan kantrissa ja muutoinkin kuulemma "hämärähommissa" pyörinyt... Miten on mahdollista että tuollainen tyyppi toimii portsarin virassa? Kai siihenkin nyt jotkut edellytykset on..? Vai voiko portsari luvan saada jotenkin keinottelemalla? Onhan sitä valelääkäreitäkin :) Teki mieli ottaa yhteyttä viranomaistahoihin ja pyytää tarkistamaan tuon asian. :/

      • alfa80

        pitäskö sunkin hankki hei elämä jo...:D


    • että näin....

      Samaa oon kanssa miettinyt. Tuskin niiltä portsareilta mitään rikosrekisteriä tarkistetaan ennen töihinottoa.

    • Rafael poi

      Monettakohan kertaa siilissä neljän suora? ? Täyden hinnan joutuu maksaan vaikka artisti jo esiintyny ja lopettanu.. Viimeksi kun näin kävi, jo vaihtui paikka.

      • Pares

        Jaa-a...


    • Testo4eva

      Mikkihiiret tääl foorumeilla vikisee, kaikkia nekkuun vaan ennen ja jälkeen narikan tästä lähtien!

      • Huijui

        Kovin siellä nyt uhotaan. Anna tulla vaan...katotaan kui käy, tollasille uhoojille ;)


    • Tamppiooni

      En ole koskaan käyny baarissa, mistäköhän baarista kannattaisi kankoopäässä alottaa, vai olisiko viisainta pysyä kotona vaan.

    • Loneri

      Tähän viestiiin ja aloitukseen ei ole juurikaan lisättävää!
      MIssä on kunnon rokkibaarit jossa kuulisi vanhaa rockabillyä, bluesia...hevislovareita...viskilasillisen kanssa nautittuna....ai ai...voi niitä aikoja!

      • hjkvl

        sellainen tulossa nopeammin kuin uskotkaan.


      • =)
        hjkvl kirjoitti:

        sellainen tulossa nopeammin kuin uskotkaan.

        Toivottavasti näin ja viihtyisä paikka mitä ei noi teinit olis ihan vallannut. Jos suomipoppiakin vähän kuulis niin hyvä ois.


      • voiturjsua
        =) kirjoitti:

        Toivottavasti näin ja viihtyisä paikka mitä ei noi teinit olis ihan vallannut. Jos suomipoppiakin vähän kuulis niin hyvä ois.

        "Toivottavasti näin ja viihtyisä paikka mitä ei noi teinit olis ihan vallannut"


        Tota ketä siellä sitten olisi? Vanhuksetko vai? Nuoria aikuisia ei Kankaanpäässä ole käytännössä yhtään. Lähes jokainen haluaa pois maaseudulta viimeistään n. 20 vuotiaana, eikä ihme. Elämä menee Kankaanpäässä hukkaan.


      • Aksevi
        hjkvl kirjoitti:

        sellainen tulossa nopeammin kuin uskotkaan.

        Just joo, katotaan.


    • ujysg

      Kantri yrittää elvyttää toimintaansa, esiintyjistä päätellen. Mitenhän käy sen suhteen ja onko siellä mikään muuttunut? Turha varmaan edes mennä?

      • Voihan sitä katsomassa käydä, jollei ketään muita ole sitten vaan paikan vaihto..


      • Mä en ollu

        No, onnistuko kantri vetään porukkaa? Olitteko?


    • skoop

      Ovella tuli käytyä kääntymäs, ei ollu väkee niin ei menty sisään. Kuollu paikka
      nykyään, eikä noi esiintyjät näytä auttavan asiaa. Ku ei vedä niin ei vedä.....

    • Mitä ihmettä?

      Onpas hieno ajatusmaailma.... ei mennä ku ei ollu muitakaan?!? Voisko joskus itte olla se joka on ensimmäisten joukos?

      Itse en nykyään käy baaris useinkaan, mutta viimeksi kun olin vajaa kuukausi sitten niin kaikki puhu että olispa Kantris väkee ku siä olis niin paljo mukavempi käydä jne jne. No pitäiskö sit vaan ihmisten mennä? Ja ottaa kaveritki mukaan?

      Tehdäänpä nyt ensi lauantaina poikkeus ja mennään kaikki katsomaan Samuli Putroa ;)

      • Leitigo

        Surkea yleisömäärä. Anna kantri jo olla..


    • Mäkkaiver

      Kantrin kulta-aika taisi olla noin kymmenen vuotta sitten..

      • Ihimemiäs

        Kantrin kulta-aika oli kylläkin 90-luvun jälkipuolisko, silloin itsekin siellä tuli usein käytyä. Puhumattakaan mitä touhusin naisten kans miesten paskahuuseissa. Oi niitä aikoja, ne ei palaa enää koskaan...


    • jantutnan

      Mutta mitäs vanhaan pulttisaliin tulee. voi sitä menoo ja meininkiä.
      on aika raakaa kilpailua ravintola alalla.

      • Viskiä ja Guinnessia

        Se mitä yhden kerran sen niiden vakkari portsarin kanssa juttelin niin siihen tulee jotain iskelmä/tanssiravintolaa toiseen päähän, joku karaoke-osasto ja sitten sellainen irlantilais teemainen pubi josta saa jotain syötävääkin. Tai näin siis ymmärsin.

        Alakerran yökerhoon ei vissiin tehdä muutoksia. Sekin on todella hyvän näköinen mesta viimeisimmän remontin jäljiltä, porukkaa siellä vain ei käy. En sitten tiedä miksi. Puitteet villiin illan viettoon on meinaan aika hyvät.

        Harvemmin tulee baareissa käytyä mutta tuota irkku-pubia odotan innolla. Töistä ottaan yks-kaks bissee ja jotain pientä suolasta ja kotia selvittän vaimolle missä on tullut oltua :D


    • Jerkkoå

      Karaokee sinne tulee.

      • Veijo9

        Keksis välillä omia ideoita eikä matki muita menopleissejä..rahat loppu. Niin kerto ex työntekijä.


      • Naapurinne
        Veijo9 kirjoitti:

        Keksis välillä omia ideoita eikä matki muita menopleissejä..rahat loppu. Niin kerto ex työntekijä.

        Vissiin ei tuo kokoisia laajennuksia olisi kohteeseen tekemässä, jos olis rahat loppu...


      • Ohikuljen
        Naapurinne kirjoitti:

        Vissiin ei tuo kokoisia laajennuksia olisi kohteeseen tekemässä, jos olis rahat loppu...

        Ei perskuta mikä paikka tää iskelmäpaikka!!! Eipä tarvi toista kertaa mennä :D myyjät eivät tienneet mikä on mitäkin virvoketta..ym ym..


    • seppooii

      7.12 Sepe Kumpulainen kantrissa. Jokaisen joka musiikistaa edes vähäisen ymmärtää pitää olla paikalla!!!!!

      Sepi on maan johtava kitaristi & sanoittaja. Bileet pystyn!!! Hyvä sepi!

    • Täysi ylläpito

      Kokemusta on vaan yhdestä kerrasta, mutta kyseinen kerta muutti käsitykseni kankoopäälääsistä ikiajoiksi. Kaikki alkoi noin 16.30 ravintola tiikeristä ja sinne se myös loppui. Väsyin kesken koitosta, mutta minulle tarjottiin makkaraperunat kuin yömajankin kaikesta huolimatta. Seuraava aamu kulminoitui kevyeen vitsailuun sinisten kanssa asemalla, ja taksin tilaamiseen sekä silmäkulman paikkaamiseen kotona. Päällimmäisenä on jäänyt mieleen sen tummanpuhuvan mukavan poliisimiehen silmät ja nauru, kun hän keräsi minut pois ensilumen armoilta tiikerin edestä. Jumala siunatkoon kaikkia elämäniloisia satakuntalaisia.

    • 18 v muualla asunut

      Lueskelin tässä kotikaupunkini kirjoituksia ja tämä pisti myös silmään. Papagaya oli kova mesta 80-luvulla ja vielä kasariluvun lopussakin. Kantri nosti päätään jo 90-luvun alussa ja siellä oli hyvä meno jo silloin. Kokemusta on dj hommia tehneenä myös Papagayassa, ja paikka oli huikee. Samoja juttuja tein myös Kantrissa noin 3-4 vuotta. Harmi vaan jos Kantri on kuollut näin. 80-luvun puolesta välistä saakka Pappari oli myös opiskelijoiden suuressa suosiossa. Kantrissa itse muistan discon siel alakerrassa ja oikeesti siellä oli loistavaa vetää keikkaa. Jengiä oli ja jengi lähti myös mahtavasti mukaan kun speekillä hieman hullutti. Nykyään olen kotikaupungistani ollut poissa jo piakkoin 18-vuotta. Toivotaan että kaupungin menomestat nostaisi päätään. Ai nii yksi juttu unohtu. Viimeisiä keikkoja kun heitin vuonna 95 niin silloin oli opiskelijabileet Siilissä keskiviikkosin ja voin kertoa että se oli loistavaa. Yhtenä neuvona oli järkät esim. Teemailtoja viikonloppuisin vaikka molempina päivinä. Nimittäin oma ehdotus olisi 80-luvun bileet tai sitten 90-luvun bileet ala dance party..... Tässä yksi idea siis. Itse olen ollut näissä bileissä Suomessa nyt muutaman kerran mukan. Hyvää joulua kaikille Kankoopeeläisille....

    • Mr Beat

      Kyllä tuo uus mesta Iskelmä baari on ihan ykkönen. Viikonloppuna poikkesin Agentsia kuuntelemas ja homma toimi. Porukkaa vaan olisi saanut olla enenmän. Muutenki siellä on henkilökuntaa ja baareja runsaasti.

    • Bonanza

      Ei homma toimi jos ei porukkaa. Henkilökuntaa ja baareja runsaasti mutta ei sitä porukkaa...tyhjää kolisee.. Liian iso kankaanpäähän.

      • mahmud jeba.

        Kyllä pyörii jos rahaa tulee muualta.


    • donhuono

      oon käyny muutaman kerran iskelmäbaaris...kuink vitus ne uudistaa ravintolaa jatkuvasti tolla kävijämäärällä... ei varmaan mitää rahanpesua. kantrista voin sanoo että paikas ei oo muuta vikaa muuta ku esiintyjiä lisää ja kunnon sikabileet-- joskus muistan siel sikaa syöneeni vartaasta. nimmerkki. 300 työntekijää pizzerias

      • Manumamu

        Paikka ei ole ollut kertaakaan täynnä tai edes lähelle kun muutman kerran olen siellä erehtyny käymään.


    • Lukihäriö

      Facebooksivut ainaki saa lukea noin 23 kertaa että ymmärtää tekstin sisällön..

    • Alkkis_

      Ilona ja Kulaus on mun kantapaikat kankaanpääs.
      Sitten Lavias Tähtitaivas.

      • hghgfd

        Niissä paikoissa käyvät eivät sentään luule itsestään liikoja.


    • "yhrelle"

      Seurus luki että siiliin aukee 15.2.2013 uus hirvi baari.sinne kaikki niin että sarvet kolisee.......

      • peurako

        oli siel kuulemma oikeen tapeetit vaihdettu................


    • Yhdet vielä

      Voisin kyllä mennä sinne muutamalle tänään ja toiselle muutamalle stageen, kyllä se siittä perjantai-ilta aukee :D

    • Samppa Linna

      Kpäässä on kyllä hyvät esiintyjät ja artistit baareissa. Nuoremmille ja vähemmän nuorille. Ja nimekkäitäkin. Ei sovi valittaa.

    • Mutisee

      Amerikanossa on mutiaisia, jotka ovat tappelemassa kuin se olisi heidän elämäntehtävä. Ei hyvä en mene toiste

      • Eikiitos

        Enkä minä. En jaksa odottaa oluttani 15 minuuttia vaikka ei edes jonoa.


    • Tyytyväinen

      Kpäässä on erinomaiset musiikkibaarit Stage ja Viihdekeskus , molemmissa on terassitkin ja syömäs voi käydä vaikka Oivas.

    • wdefgh

      Viihdekeskuksen palvelun taso on huonoin mitä olen koskaan saanut. Ulkopaikkakuntalaisena tulin viime lauantaina katsmaan Cheekin keikkaa ja voin vaikka vannoa etten jalallanikaan astu enää samaiseen paikkaan.

      Alakerrasta tilasin tiskiltä valkkaria, myyjä tokaisi tylysti että meneppä hakemaan toiselta tiskiltä. Itselleni ei tuota vaikeuksia kävellä 20m päähän toiselle tiskille, mutta luulisi työntekijän hakevan asiakkaalle haluamansa, varsinkaan kun ihmisiä tässävaiheessa iltaa ei ollut. Toiselle tiskille mentäessä sain valkkarini -likomärkään/likaiseen lasiin kahta ERI valkoviiniä (tietenkin normaalhintaan) :D Samalla seurasin vierestä huvittuneena kun baarimikot kaatavat kerta toisensa jälkeen juomia baaritiskille ja asiakkaiden päälle anteeksi pyytelemättä.

      Seuraavalla kerralla menin tilaamaan drinkkiä, aineksia siihen ei löytynyt. Valkkarikin oli loppunut. Pyysin tekemään baarimikon jonkun itsevalitseman juoman, ei kuulemma osaa. Lopulta päädyin tilaamaan kossubatteryn, enkä edes saanut siihen batteryä vaan jonkunsortin makeanp***aersion. Tämän kossubattryn tekemiseen meni yli 2min vaikka baarimikko ei tehnyt juomaa kuin vain ja ainoastaan minulle.

      Itse olen työskennellyt yökehossa ja baarissa joten tiedän miten hommien _pitäisi_ mennä. Oli aivan kauhistuttava kokemus. Työntekijöillä ei näyttänyt olevan edes hajua missä mikäkin sijaitsee? Heti sisälle tultaessa asiakaspalvelutaitoiset työntekijät loistivat poissaolollaan. Onnea vaan ja menestystä. Kuka tuollaisessa paikassa haluaa vapaaehtoisesti käydä?

      Cheekin keikka oli muuten ihan hyvä. Toivottavasti järjestetään ensikerralla jossain muussa paikassa..

    • Persrrei

      Cheekin keikka hyvä, mutta juomaa ei saanut tilattua sitte milään. Suu kuivu. Mitä ihmettä oikeesti..asiakaspalvelusta kaukana.

    • Ykkösmesta

      Oivan terassi, ehdottomasti !!!!!

    • suosittelen

      menkää janoiset laviaan...siellä on tähtitaivas, huuhkaja ja riihon pavi.

    • kall1

      Pavin aika on ohi,huuhkaja kesällä hetken,Kankaanpäässä on valinnanvaraa myös esiintyjien suhteen..Valitetaanko taas valittamisen ilosta..

    • Janoinen kesämies

      Terassille mars.

    • tuomo3

      Amertcano ja viihdekeskus turkkilainen mahia paikka mistä rahat tulee .
      palvelu huonoista huonoin ja ammattitaidotonta.¨

      • huhuhuhu1

        kirjotus taito aika heikko


      • Mss9
        huhuhuhu1 kirjoitti:

        kirjotus taito aika heikko

        Mites sun yhdyssanat?


    • Wetwe

      Ja sitten se kaataa puolet paukuista lattialle tai asiakkaan päälle ilman pahoitteluja.

    • keskuskadulla

      Step Inn, onko vielä?

      • steppari1

        Paskat sitä enää ole. Oliskin! Steppari oli paras paikka mitä on tässä kylässä koskaan ollut. Oli niinku kotio oisit astunu.


    • Imbesillit baareissa

      Kuka viitsii lähteä Kankaanpäässä baareihin ,joissa älykkyysosamäärältään Imbesillit eli Älyllisesti kehitysvammaiset hakevat haukansilmillään ihmisiä joille voi alkaa vittuilemaan tai nahistelemaan,heidän elämässään ei ole yhtään mitään muuta tarkoitusta.

      Kannattaa lähteä kesämökille järven rannalle relaamaan sekä nauttimaan kesästä ja talvella pysytellä kotosalla viikonloppuna.

    • huhhuh.

      Joskus 80-90 vaihtees asustelin pari vuotta reimankalliolla kun porilaisena kävin kauppiksen, helvetti nyt kun oma tytär opiskelee siellä niin olen huomannut et kehitys ei ole mennyt yhtään eteenpäin, kollit kiertää traktorilla ja 40-50 vuotiaat luulee olevaan vielä teinejä, samat sisiliskosukat jalas ko reilu parikymmentä vuotta sitten..

    • Reimariini

      Karmeeta touhua Reimankalliossa,siellähän oli aikanaan se läjiöpubi jossa juopot notku päivä ja yökaudet. Muutin opiskelemaan Turkuun 14 v. sitten ja Reima jäi.
      Mitens on Reiman tilanne tänäpäivänä,notkuuks siel viel juopot jossakin nurkil.

    • Ykkösmesta

      Jämijärvellä 261 !!!

    • Onko Riihon

      Pavi tosiaan kaput ???

    • pavista

      Riihon pavilla on huutokauppa kerran kesällä ,muuten toiminta loppunut.Huuhkajavuori ja tahostenniemi on vielä toiminnassa.

      • Riihon Pavi

        oli aikanaan tosi kova menopaikka !!!


    • Iuokmlo

      Baarimikon pitäs osata paukut eikä tehdä oman pään mukaan. Näin canossa.

      • k-pää

        americano k-pää

        mistä rahat tulevat ,


      • Antskuwerty
        k-pää kirjoitti:

        americano k-pää

        mistä rahat tulevat ,

        Sillä mitään rahaa ole, velkaa hitokseen. Kuulin juoruja paikasta mutta en viitsi siitä kirjoittaa, kyllä asia ilmi tulee tässä kevväällä.


      • k-pää
        Antskuwerty kirjoitti:

        Sillä mitään rahaa ole, velkaa hitokseen. Kuulin juoruja paikasta mutta en viitsi siitä kirjoittaa, kyllä asia ilmi tulee tässä kevväällä.

        Ei muuta kuin ,alkuperäinen henkilökunta takaisin. Ammattitaito on paras silloin, kun tietää mitä tekee. Paikan taso on mennyt tasolle o .pitäisi jo tajuta päällikön , vaikka turkkilainen onkin. Henkilökunta on paras mainos talolle.....Oma muija pois, ja toisiin tehtäviin mihin on pystyvä.?????. Arvosta henkilökuntaa niin hekin arvostavat johtoa.


    • Lopso

      Jos rähinöintiä haluaa niin afrikano. Kumminkin mene mieluummin stageen.

    • Onko olemas

      vielä Naamabaari ? Tuli joskus käytyä...

    • Mene Jämpälle

      kapakkaan nimeltä 261...

      • Maapio

        Kysymys kuului Kankaanpään baarit!!!! Jämijärvi ei ole kankaanpäässä. Tyhmä.


      • Sauli Justeerista
        Maapio kirjoitti:

        Kysymys kuului Kankaanpään baarit!!!! Jämijärvi ei ole kankaanpäässä. Tyhmä.

        Kestituvan karvalakkipuolella oli Kankaanpään aidoimmat ihmiset. Siellä ei kenenkään tarvinnu esittää mitään. jokanen oli saman arvonen ja kaverille tarjottiin pari, jos se ei itte pystynny kustantaan. Ny on menny ihan tylsäks touhu torin varrel, ei oo enää Topinakkiakaan, mistä sai hyvää rilliruokaa, ettei aamul tullu kanuunaa.


      • Tyhmä Maapio
        Maapio kirjoitti:

        Kysymys kuului Kankaanpään baarit!!!! Jämijärvi ei ole kankaanpäässä. Tyhmä.

        Kankaanpäässä ei ole yhtään baaria !


    • Soittaja sejase

      Kävin Kankoonpeessä keikoilla 95 ja jälkeen. Kantri oli paikka ja kyllä oli outoo katsella, kun aina makas kaveri tai kaks verilammikossa ja käsiraudat ranteissa pihalla. Niin muistuupa vielä mieleeni semmoinenkin tapaus, kun menin jonkun muijan kanssa vapaailtaa kantriin viettämään, niin eiköpä vaan tää tarjoilija, joka kovasti vonkasi ja ilman jäi, sujautti jotain valkkarilasiini. Kyllä teki häijyä ja pumppu meinasi rinnasta tulla ulos lähes selvältä mieheltä. Että ei sitä aina tiedä mitä käärmeitä tiskin takana istuu.

    • Vesiselväre

      Juuja caanos lantrataan vetellä juomat.

    • Hambe

      Toimiiko Hepokatti vielä Kankaanpäässä ???

      • Mss9

        Idiootti!


    • Keskusta

      Mieluisin paikka Stage/Villi. Tarkenee poltella terassilla.

    • sirpalegt

      Tarkenee joo mutta siitäkin jo joku yhden lasin on rikkonu....

    • Ex-Kpääläinen

      Onko Kankaanpääs vielä Hepokatti, Kestitupa, Ybaari ja Kärkipub toiminnassa ???

    • eik1

      kerran k.pääs poikenneena.. pipot pääs klopit istu tuopit kouras tiskillä. tasoo oli

    • mahtisonni4

      Kulaus oli kunnon paikkA mahtaa niitä harmittaa ku sen pilas

    • k-pää

      Kantri ok mesta suomalainen, kaikki sinne ja turkkilaiset turkkiin takaisin.
      Ammatti ihmiset töihin niin toimii kuten oli Americaanos alkuun kunnon henkilökunta homma toimi.

    • asukas1

      Joo olen sama mieltä. Ympärimaailmassa olevat lähes miljoonat suomalaisetkin Suomeen.

    • NYWQ

      Peritäänkö Ravintola Siilissä erikseen narikka ja pääsymaksu?

      • föfdld

        Ei.


    • NorsunvidduNaamatKaikill

      Faceski saa juotavaa mutta henkilökunta vaihtoon ja nopeesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe