pitäis ostaa eka sähköase jonka hinta pitäis olla alle 120 e.mitä suosittelette?
Eka sähköase
11
283
Vastaukset
- ois hyvä eka sähkö.
multa saisit ak-47 beta spetnazin 150e... uuden veroinen putsattu aina pelien jälkeen ja jos haluisit hiuka tavaraa aseen mukaan niin sitte 170e... ase on maruin ja 3 peliä pelattu. jos kiinnostaa nii tonne viestii [email protected]
- naukki
http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=94663
osta tästä. halpa, hyvä, ei oo ainakaa hinnalla pilattu. pelattu vain noin 10 peliä viime vuonna. Katos tää:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_430902.html
Cybergunin Thompson rumpulippaalla 89.00€
Itselläni ei ole kokemusta, mutta oletan sen olevan hyvä :-D- supersoftaaja
Joo toi Cybergunin Thompson vois olla ihan hyvä kun yhel kaverill on tommone.
Sit jäis viel rahaa ostaa jotain muuta. Suosittelen!
- penankana
Muista en tierä, mut sanon vaa et älä ost mitää HALPPIS Hong Kongin kiinapyssyy, koska ite ostin, ja tulinopeus huimat n. 40m/s. Kantamaa 10m, sarjaa ampu.. ehkä ihan hyvä TODELLISESSA lähitaistelussa..
Makso 35e ! >.- lklklkkklklkl
Joo no saa aika tyhmä olla jos olettaa että 35e airsoft ase olisi millään tavalla hyvä.
- HEHU
osta toi gg mp5 combo se on hyvä ja siinä on kaikki mitä tarvit harrastukse aloittamiseen
- M.MOLO
Et saa tolla rahalla mitään hyvää sähköö uutena.Osta käytetty niin minä tein pari vuotta sitten....
- Nazuzco
Ja jos alottelija oot ni jousi asekki riittää ihan kepoo. Itellä eka ase KWC model P99 custom Hop Up vähän käytettynä ja hyvin riitti ekan kesän. hintaa vaa 32e ja lähöt 67MS. lipas on kyllä vähä pieni (12) mutta varalipas ei kukkaroa kuormite ku on vaa 9e
- higlu
tota thompsonia ei kannatta ostaa. serkun kaveri osti niin meni rumpu lipas heti rikki.
- tarjonnu jo.
osta multa toi ak....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701