Nokia Nordman kesärenkaat 195/60 onko hyvät?

jussiiiiiiiiiiiiiiii

Moi! Olisin ostamassa kyseisiä kesäkumeja autooni! Kulutuspintaa olisi tasaisesti 6mm jokaisessa renkaassa ja kauppias pyytäisi kumeista vanteineen 200€! Onko paha hinta? ja lähetyskuluineen kokopaketti maksaisi minulle 240€! Onko hiljainen rengas? lähteekö vesiliirtoon auto helposti noilla kumeilla? Asiallisia vastauksia kiitoooos...

4

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas näin

      Riippu siitä, onko tuo oikea koko ja käyvätkö mukana tulevat vanteet autoosi. Tuumakoosta ja autostasi et ole kertonut mitään. Nordmanit ovat Nokian vanhempaan tuotekehittelyyn perustuvia kakkosbrändin renkaita. Kaiken järjen mukaan ihan asiallisia tuotteita, mutta parhaat ominaisuudet on säästetty emomerkin uutustuotteisiin. Jos Uutena 195/60R15 sarja Nordma SX -renkaita maksaa esim. Vianorilla reilun 330€ työt, joten käypäinen hintahan tuo on.

    • joooooon

      Hyvinä puolina hiljaisuus ja hyvä ajettavuus, korkeallakin profiliilla on hyvä ohjaustunto, ei tahmea.

      Huonoina puolina nopea kuluminen, huono pito ja tärinä vaikka tasapainottaa. Kahteen kertaan on tasapainoitettu mutta vielä tärisee, usein kuullut ettei noi halvat nokiat olis ihan pyöreitä, ja muilla renkailla autoni ei tärise. Pito sen verran huono että saa kuivalla asvaltilla ulvomaan normaaliajossa sekä menevät helposti lukkoon jopa 80:n vauhdissa kuivalla asvaltillakin, tämä 165 leveällä renkaalla.

    • jussiiiiiiiiiiiiiiii

      Jaa et hyviä vai huonoja? Autona Ford Focus 1999 ja pitäisi käyvän! Renkaat jo tosin Dot 06 eli 5vuotta vanhat eli ei mitkään uuden uutukaiset! Kuvia sain juuri s postiin ja näyttäs olevan tasasesti kuluneet yhestä renkaasta 6numero kulunut pois...

    • gummit

      Rengasonline myy samaa rengasta 52e/kpl kotiin tuotuna. Valmistusvuosi kyllä 08 mutta olit kuitenkin ostamassa käytettyä. Ja saat ne omille vanteille noin 40e hintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe