Suositelkaa pankkia

Tarkan euron mies

Suositelkaas jotain pankkia? Ei säästöjä / lainaa, tarvitsen VISA:n, ei vakuutuksia tms. , alle 30v henkilö, vakituiset, pienehköt tulot.

Muuta väliä ei oikeastaan ole kuin matalat palvelumaksut, käytän 100% nettipankkia, en koskaan maksuautomaattia tai käy konttorissa. Eli ihan perusjutut: laskunmaksu netissä, VISA ulkomaisia nettikauppoja varten jne.

Esim. osuuspankissa on satasen kertamaksu jne, Nordeassa nousevat palvelumaksut jne. Suositelkaa ja kertokaa lisätietoja ja kokemuksia.

Kiitos

10

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tryiopriyepo

S-Pankista saat kaiken tuon ilmaseksi ainakin, mutta tietysti edellyttää osuuskauppaan kuulumista.

Visa on toiminu siellä erinomasesti, aikasemmin minulla oli toisenki pankin visa, mutta sen lopetin, koska s-pankista saan sen ilmaseksi.

Muu rahaliikenne on kylläki toisessa pankissa.

• nordea tässätapaukse

Kyllä melkein Nordeaa suosittelisin tuossa tapauksessa. Op on liian kallis jos ei ole lainaa eikä säästöjä. Mutta neuvotella kannattaa jotta saat palvelumaksut alas.

S-pankkia olisin muuten minäkin suositellut, mutta sen visa on ongelmallinen silloin jos tulee ongelmia ulkomaan nettikaupoissa. Se kun ei ole luottokunnan kortti, ja omasta kokemuksesta voin kertoa, että s-visan riskinhallinta ei toimi, eli jos tulet vahingossa kusetetuksi jossain nettikaupassa, et saa todennäköisesti rahojasi takaisin.

• bull-shit

Vaan eipä pidä paikkaansa! On aivan sama, että kenen myöntämä kortti on (ja sitäpaitsi mm. kaikki Visa Debit-kortit ovat pankkien myöntämiä, ei Luottokunnan), niin täysin samoin peruistein korvaa S-Pankki kuin muutkin pankit jos on ongelmia nettikaupassa. Korttien liikkelaskijoiden tulee noudattaa tässä kansainvälisen Visa-organisaation sääntöjä, heillä ei voi olla mitään omia tulkintoja. Ulkomaisiin nettikauppohin liittyvät reklmaatiot käsitellään viime kädessä Visalla.

• 1+14

Onko Nordealla vieläkään sallittua tehdä nettiostoksia muista paikoista kuin Verified by Visa-paikoista? Onnistui kylläkin, mutta ei ollut sallittua. Tuli hankaluuksia, jos kauppiaan kanssa tuli ongelmia tavaran toimittamisen suhteen tms. syystä. Esimerkiksi Luottokunnan Visan kanssa ei tuossa suhteessa ole ongelmia, koska siellä on rutiinit kunnossa ja sekä VbV että ilman ovat aivan OK.

• hyvä nordea

Nordeassa visa electron ja pankkitunnukset ilmaiset, kunnes täytät 29 v. Hyvä pankki, voisi sanoa paras. Jos ei säästäjä/ lainoja, ikä yli 29 v kallis, jos et saa neuvoteltua hintoja alas.

• S-PANKKI tietysti

S-pankki tietysti, kaikille kun ei ole asuntolainaa ja vaikka minulla sitä onkin,
      on silti rahat, kortit talletukset yms S-pankissa,
      tili tulee asuntolainapankkiin, mutta siirtyy automaattisesti aina S-pankkiin.

• vink vink

Jos sinulla on voimassa olevia vakuutuksia tapiolassa,niin ehdottomasti tapiola-pankki! Ei mene minkäänlaisia palv.maksuja tai toisena vaihtoehtona s-pankki,mutta sillo pitää olla osuuskaupan jäsen(liittyminen onnistuu melkein jok. s-ryhmän isomassa toimipisteessä).

• GB s-pankki

Oman kokemukseni perusteella en ainakaan voi suositella S-pankkia jos luotollista visaa haet. Itse olen yli 30 v, vakituisessa työsuhteessa, tulot n. 30 000€/v, ei säästöjä tai lainoja eikä koskaan ollut luottohäiriöitä. S-pankki kun vaan ei myönnä luotollista visaa vaikka täytän kaikki kortin hakuehdot, eli olen täysi-ikäinen suomen kansalainen, on säännölliset tulot ja raha-asiat moitteettomasti hoidettu ja haettu luottoraja alle puolet siitä mitä tuloillani voisi heidän mukaansa saada. Koskaan ei missään muussa pankissa ole epäilty maksukykyäni ja olen aina halutessani saanut luottokortin tai muuta lainaa jos olen tarvinnut, joten S-pankki/s-ryhmä ei ole ainakaan minua ja minun rahojani varten.

Kaiken huipuksi s-ryhmä ei lähetä jatkossa enää asiakasomistajapostia asiakasomistajilleen jos he eivät ole käyttäneet s-ryhmän palveluita kolmen kuukauden aikana. Eli 100 euron kertamaksuna maksettu osuusmaksu kyllä tälle ryhmälle kelpaa mutta siihen se sitten jäikin se asiakkaan arvostus. Osuusmaksun maksettuasi et ilman ostoja ole oikeutettu asiakasomistajapostiin! Mikään muu ryhmä ei kyllä toimi tuolla tavalla. Eikä tuo kortti hyödytä yhden hengen taloutta kyllä muutenkaan yhtään vaikka sitä minimaalista bonusta sieltä saakin, sillä hinnat ovat korkeammat. Pelkästään muutamalla ostosreissulla toisesta kaupasta säätän sen mitä s-ryhmästä bonuksena kuukaudessa saisin. Enkä käy Lidlissä ostoksilla.

Irtisanoin asiakasomistajuuteni sekä tilini S-pankissa ja rahani olen siirtänyt kokonaan toiseen pankkiin (Nordea) ja kas kummaa kun ei siellä vain mitään ongelmia ollut luottokorttia saada yli puolet suuremmalla luottorajalla ja muukin lainoitus on aina järjestynyt ilman ongelmia. Eli kyllä siitä asiakkaan arvostuksesta hieman sille pankille kyllä mielellään maksaakin. Ikinä en ole tuntenut itseäni niin köyhäksi ja arvottomaksi kuin S-pankin kanssa asioidessani.

• maukkanen23

Joo tää s-pankki aivan käsittämätön laitos. Olen täysi-ikäinen, koulut käyty, säännölliset tulot, ei lainaa, ja rahaakin löytyy.. en saanut korttia. Kaverini täytti juuri 18, ei juuri mitään tuloja, koulu kesken ja silti sai kortin. Tuntuu että s-pankissa vetävät arvalla kortin saajat.

• 1912
        maukkanen23 kirjoitti:

Joo tää s-pankki aivan käsittämätön laitos. Olen täysi-ikäinen, koulut käyty, säännölliset tulot, ei lainaa, ja rahaakin löytyy.. en saanut korttia. Kaverini täytti juuri 18, ei juuri mitään tuloja, koulu kesken ja silti sai kortin. Tuntuu että s-pankissa vetävät arvalla kortin saajat.

Visa Credit kortti Hypopankista. On aito Luottokunnan myöntämä. Maksuton. Ei edellytä Hypopankin aikaisempaa asiakkuutta. Käyttelytili on oltava muualla, koska Hypopankilla ei ole sellaisia. Käy vaikka maksuton S-Pankki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7801
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      142
      6544
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4665
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3192
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2134
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      10
      1806
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe