Ensimmäinen neljättä-aamun ihme

Ruotsalainen erikoisryhmä joka, valmistelee pakkolaskuja Libyaan, on tehnyt ihmeellisen löydön paikallisen poikabordellin kakkahuusin nurkantakusesta.
Pudonnutta Hiusverkkoaan etsimään sukeltanut "erikoisjoukkojen" sotilas oli, ulosryömiessään, löytänyt kasvin josta keitetty litran liemiannos, peräpuolelta ruiskutettuna, kutistaa ihon niin että joka ainoa ryppy katoaa ja kaikki läski valuu huokosista ulos ja on helposti huuhdeltavissa Palmyöljyn joukkoon.
Tikkurilan maalitehdas on liemestä kiinnostunut. Siellä arvellaan että liemen vaikutus voi, hirsimökkiin maalattuna, kutistaa raot umpeen ja mökistä saattaa tulla talviasuttava. Fortum on luvannut laittaa jokusen miljoonan tuotekehitykseen, pitkin hampain.
H.

19

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

Aprilliä syö silliä juo kuravettä päälle :)))

• Miks sää heti arvasit!!?
        Byääh.. No odotellaan, kyllä täällä varmaan on lihaviakin ja ryppyisiä.
        Kaikenlaiseen muuhunkin hömppään tuntuvat uskovan :)
        H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

Miks sää heti arvasit!!?
        Byääh.. No odotellaan, kyllä täällä varmaan on lihaviakin ja ryppyisiä.
        Kaikenlaiseen muuhunkin hömppään tuntuvat uskovan :)
        H.

Hän ei nyt pahoita mieltään, en voinut vastustaa...;) Oletko lueskellut lehditön jekkuja? Aika hyvä oli Aamulehdessä;) Koirankakkasodan ratkaisu.

• meeriamanda kirjoitti:

Hän ei nyt pahoita mieltään, en voinut vastustaa...;) Oletko lueskellut lehditön jekkuja? Aika hyvä oli Aamulehdessä;) Koirankakkasodan ratkaisu.

En sillä silmällä.
        Kaikenmaailman uutiset kyllä olen lukenut, kuten joka aamu.
        Enkä minä mieltäni pahoittanut, päin vastoin.
        Joku aika sitten palstalle kaivattiin edes jotain hauskaa (?) mihin voisi kommentoida sillee "irroitellen", ilman että aina pitää ottaa kantaa niin pahuksen vakavasti.
        Noh, taisin epäonnistua tässäkin tavoitteessani.
        Joskus tuntuu että mukaviin juttuihin ei haluta vastata millään, jos ne ovat "väärän" nimimerkin juttuja.
        Tiedä häntä.
        H.

• Eipä nyt tehdä tästä kehumisen kerhoa.
        Eikä haukkumisaloitusta.
        Eli ei mitään henkilökohtaista minä-juttua.
        Tee sellaisesta oma aloitus.

Minä jään odottelemaan heitä jotka haluavat kirjoittaa haukaa ja hassua.
        H.

• meeriamanda
        hunksz kirjoitti:

Eipä nyt tehdä tästä kehumisen kerhoa.
        Eikä haukkumisaloitusta.

H.

Kuulehan, sun kirijootus sai mut tuan kertomahan, eikä se oo viälä ilikiää nahänytkää!
        Minen kehumia/si tartte, mää pirän yhtenä ihimisen perusluanteena rehellisyyttä ja kirijootan torellisesti.
        Älä rupia mua ohajaamahan, jonsei mee sun mieluusaksesi ...ihan vaa ystävyydellä, . ei tuu hymiöitä!
        Aloota alootuksesi niin notta se ymmärrettähän!

• hunksz kirjoitti:

Eipä nyt tehdä tästä kehumisen kerhoa.
        Eikä haukkumisaloitusta.

H.

Olet sä ihme hiihtäjä ,kaipaat ketjuus hauskoja juttuja mut kumminkin haluut sanoo mikä on hauskaa ja kelvollista sun alotukseen.
        Toisinaan oot varsinainen ilon pilaaja ,jätä toi maisterin rooli joskuskaan rauhaan.
        Kokeile osaatko olla jätkäpoika .

• -tiina

onhan meitä ;((((

• Jostain viestistä sain mielikuvan että joku olisi laihtunut pois liivien olkaimista?
        Ehkä ihan koko liiveistäkin?
        Taisi olla ennenaikainen Aprillipila tai sit K-kaupan mainos :)
        H.

• -tiina mehän ei nyt masennuta ollenkaan pikkujutuista ja mieti, tuolle miehelle emme kelpaa koskaan, vaikka tekisimme mitä.
        Onneksi ei tarvitsekaan. :)
        Meillä on pari varmaa(yksi sulle, yksi mulle) joille ei taas puolestaan kelpaa kukaan muu.

• -tiina
        hunksz kirjoitti:

Jostain viestistä sain mielikuvan että joku olisi laihtunut pois liivien olkaimista?
        Ehkä ihan koko liiveistäkin?
        Taisi olla ennenaikainen Aprillipila tai sit K-kaupan mainos :)
        H.

hatsansaalle sanon että kyllä on vielä ihan tarpeeksi jäljellä vähän yli omankin tarpeen =))))

• Aikamoinen annos on jos litra pitää peräpuolelta ruiskuttaa, mutta mitäpä ei kauneuden eteen kärsittäisi. Kannattaa varmaankin töljätä se hirsimökin seiniin vasta sen jälkeen kun on sekoittunut läskiin ja palmuöljyyn. Näin jalostetussa muodossaan se antaa paremman suojan myös itse petäjälle:)

• En nyt tätä halua hirveästi mainostaa, mutta aikapaljon sitä sinne jonnekin mahtuu,
        kun muinoin on sitä, usein tullut paljon poiskin. Kerrankin oli saunassa kolmenlitrankiulu... tai noh, se oli silloin.
        H.

• RosaLiiin

Nyt tärppäs, lihava ja ruttuinen löytyi, tätä hommaisin heti ja kokeilisin ruttuihini.
      tehoaakohan aine myös naururyppyihin, voisin kokeilla niihinkin

Läheltä liippaa myös keskisuomalaisen juttu siitä. kuinka koululaisille tarjotaan kerran viikossa läskisoossia. Ensin pidetään omat eväät päivä ja seuraavana päivänä sitten läskisoossi maistuu.(tuli ihan oma kouluaika eväineen mieleen)

"Ruokalajin nimi olisi Atkins-pata, koska se kertoo paremmin ruokalajin ravitsemuksellisesta ideasta."

Aika hyvältä kuullosti myös kuukausittainen PMS-päivä jolloin tarjotaan "piristäviä muunnoksia suosikeista" ennakkoluulottomat yhdistelmät pakastimien pohjalle kertyvistä aineksista.

Nappasin nämä idesta oman kolhoosini keittiöön ja viikonloppuna jonain päivän meillä syödään juuri Atkinsin pataa. Nami, nami.

• Ruotsalaisuuteen liittyvä lastenkerho kokoontui eilen Eduskuntatalolle.
        Katselin uutista Areenalta ja nauroin niin.
        Minulle saattaa käydä kuten sinulle, eivät ihmeetkään ihmeisiin pysty.
        Atkinsinpata ja PMS-päivä, Heevetti!!! tuohon pystyvät vain Keski-Suomalaiset.
        Kymenlaaksossa on varmaan ollut jotain Kymijoen jäidenlähdöstä tai muuta tylsää.
        H.

• Melko tylsä edes aprillipilaksi. :(

Mutta tätä et tiennyt.
      Konnunsuon vankila kunnostetaan Libyan pakolaisille. Etyryhmä 2000 pakolaisen ryhmästä on jo muuttanut alueelle.
      Tänään Konnunsuolla on yleisölle avoin Libya-tapahtuma.
      Konnunsuon baarilla tarjoillaan perinteistä beduiinilammasta ja vahvaa minttuteetä.
      Luvassa on myös kamelinkäsittelynäytöksiä ja mullah-resitatiiveja.
      Alueelle pystytetyissä teltoissa myydään pohjoisafrikkalaisia käsitöitä.
      Nuubialaisten naisten ryhmä esittää perinteiisä ryhmätansseja.
      Kiinnostaisi varmaan sinuakin, sillä kansa tunnetaan jo Vanhassa testamentissa kauneudestaan.

Tilaisuuden päättää kansanedustajaehdokkaiden paneelikeskustelu aiheesta "pakolaisuus tänään". Sen puheenjohtajana toimii Marja-Leena Leppänen(ps.).

Suurin osa tekstistä on lainattu Etelä-Saimaa lehdestä.

• Love
        H.

• En svensk tiger

Muuten tosi juttu, mutta ei hän hiusverkkoa hakenut, vaan korkkipyssyään..

• älä älyä, älä.......

Nauta...!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      225
      7520
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4940
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4762
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1880
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1598
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1347
    Aihe