Ilmeisesti Loviisassa on ns kaupungin eläinlääkäri, osaako kukaa sanoa kannattaako kyseistä palvelua käyttää vai ehkä kääntyä jonkun yksityisen puoleen? Pitäis kissa viedä leikattavaks ku se on alkanu kevään tullessa käyttäytyy todella arvelluttavasti. Hyviä/huonoja kokemuksia? Onkohan kauheen kallis?
Eläinlääkäri Loviisassa?
5
2661
Vastaukset
- hintatietoinen
Kannattaa vertailla hintoja. Soita vaikka Lapinjärven eläinlääkärille, voit yllättyä positiivisesti.
- muori virtanen
Loviisan kaupungin eläinlääkäri on kallis.Suosittelen soittoa muualle lähi kuntiin,jos vain omaat auton,jolla pääset liikkumaan tai pystyt kulkemaan julkisilla.
- karvakasat
kerran olin menossa varaamaan aikaa koiralleni......varaamatta jäi koska tämä ns.eläinlääkärin käytös oli todella huono enkä ikinä jalallani astu kyseiseen paikkaan, nyt käytän porvoon ja pyhtään kunnallista, sieltä saa hyvää palvelua.
- koirajuttuja
Oletpa jyrkkämielinen. Olen itse saanut ihankelpo palvelua kaupungin eläinlääkäreiltä (henkilöt vaihtuvat välillä). Ehkä erikoistapauksissa voi etsiä spesialistia mutta yleiset leikkaukset ja muut kyllä hoituu täälläkin.
Eivalittamista käytöksestä, siinähän on aina kaksi osapuolta kanssakäymisessä ;) - kissainen8
Mare Nygård on ihan asiallinen ja ystävällinen eläinlääkäri. Asiat on saatu hänen vastaanototllaan aina hyvin hoidettua. Muutenkin hänen aikanaan on vastaantottotilat siistiytyneet ja aikataulutkin on nykyisin pitäneet aika hyvin. Näin ei ennen ollut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502