Onkohan mulla syytä olla

mustasukkanen

Ehkä jopa loukkaantua.

Saattais jopa näyttää siltä.

19

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tunnusta mitään

.

• Niinpä juu

Mitäs sitä kannattaa tunnustaakaan, jos täällä useemman kanssa pelleilee samaan aikaan.

• Niinpä juu
        Niinpä juu kirjoitti:

Mitäs sitä kannattaa tunnustaakaan, jos täällä useemman kanssa pelleilee samaan aikaan.

Ja oon ap.

En mäkään sokea ole.

Tänään vasta huomasin.

• ei sitte
        Niinpä juu kirjoitti:

ollaan vaan totisia kuin kissa paskalla,niin kaikilla on mukavaa.

• ...

Miksi, olisi syytä sellaiseen? Minähän olen vain niin mutkaton ja suora. :)

• kuin

korkkiruuvi :))

• ...
        kuin kirjoitti:

korkkiruuvi :))

Tuuliviiri:))

• X1

Ei mitään syytä vain sinä olisit minulle rakas.

• Minkäs voit

Pakkohan sun olla mustis, koska olen varattu.

• X1

No tottakai niin päin mutta sun ei minuun päin

• Minkäs voit
        X1 kirjoitti:

No tottakai niin päin mutta sun ei minuun päin

Ootko sitten eronnut sitten viime näkemisen?Olin näkevinäni sulla nimettömässä sormuksen silloin? Vaan ehtiihän sitä erota, onhan tässä jo kulunut parisen kuukautta kohta aikaa viime näkemisestäsimme.

• ;P

katos sitten kun ero tulee, niin ota taas se ketä taas mietit ;)

• Voi olla syytä

olen ottanut raskaasti tämän jutun. Jos et ymmärrä, niin et todellakaan ymmärrä. Toivottavasti olen väärässä.

• Syytäkövoiolla

Valoita hiukan!? Mihin liittyy

• Voi olla.

Ehkä. En tiedä. Riippuu vähän minkä luonteinen olet.

• syytäkövoiolla

En ainakaan sellanen, hyvänluonteinen olen.

• Sivusta..

Niin.. Luulen et lienee sinunkin kohdalla aika turhaa ajanhaaskausta sellainen.
      Itsekin sain tarpeekseni ihastukseni touhuista ja lopulta totesin ettei meidän tunteet olleet koskaan samanlaiset. Ainoa mikä jäi, on viha ja suuttumus häntä kohtaan. Ja toisaalta sellainen ettei oikein jaksa välittää.
      Eilen kirjoitinkin siihen ketjuun 'Tuleeko takatalvi..' et minulta ei tipu hänelle enää ainuttakaan tekstiviestiä tässä elämässä. Ja sen lupauksen aion pitää. 'Huvitti' eilenkin kun muistelin et miten pyysin häntä vielä viime keväänä teelle/kahville ja miten hän kieltäytyi siitä.. Olin todella hölmö vielä silloin. No, se jäi viimeiseksi kerraksi kun ehdotin hänelle sellaista. Nyt tiedän et tämä 'tarina' on loppu.

• Jatkan et

Toivon vain kovasti ettei me nähdä enää ikinä missään. Omalta osalta se on erittäin helposti toteutettavissa. Sitäpaitsi, en usko et asun tässä kaupungissa enää pitkään (etelän suunta kutsuu). Ja hyvä niin.

• 0.1s

Parempi että ajattelet vaikkapa niin että mulla ei nouse kuin narulla. Etsi mies eikä eunukki, kunhan saan olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe