että sen joka minut hyväksyy täytyy olla jollakin sairaalla tavalla hurahtanut tai sitten muuten vaan haasteita kaipaava. Kiitos vaan. Jotenkin tämä on helppo uskoa kaiken tämän jälkeen. Että täytyy todella tietää mitä on rakkaus ja mielellään vielä hallittava käsitteet ja erilaiset diskurssianalyysit riippuen tilanteesta jotta mun kanssa voisi joku joskus elää tässä maailmassa. Olen rajaton, vailla kontrollia elävä aikapommi.
Juuri sinun tukevia ajatuksia olinkin vailla. Kiitos kovasti, että sanoitat minua. Olen aina etsinyt itseäni.
Mä olen niin vammainen
7
156
Vastaukset
- ei ole mulle mutta
varovasti utelen; mitä tarkottaa diskurssianalyysi?
- Vastausmies
Rehellisesti sanoen, olet oudoin tuntemani ihminen. Mutta se nyt vaan on edelleenkin niin, että rakastan sua. Tämän lisäksi edelleen pätee se, että olet ihanin tuntemani ihminen. Keskityn vain olennaiseen.
Ja minusta, minä olen aivan takuulla sekä hurahtanut, hullu että haasteita kaipaava. Olen myös eksentrikko, en ymmärrä aina tavallisuutta. Aion toki myös rakastaa.- ap
Oih! Sniif. Luulenpa, että et tiedä mitä lupaat, mutta olet kultainen.
- Vastausmies
ap kirjoitti:
Oih! Sniif. Luulenpa, että et tiedä mitä lupaat, mutta olet kultainen.
"Parhaani teen, katsotaan mihin se riittää"
- Miten sen teetkin
Vastausmies kirjoitti:
"Parhaani teen, katsotaan mihin se riittää"
teet sen hyvin :)
sitäpaitsi I see your true colors....... jossain kovan kuoren alla on niin ihana ja kaunis ihminen, että voih...... sydän sulaa ;)
- pepe o
Minä olen vain pepe o. Perstuntumatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462