On arvioitu, että esim. Ranskassa 60000 ihmistä kuolee piikin pitkäaikaisvaikutuksiin. Myös narkolepsiaa on Ranskassa tavattu.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=354196
Sikapiikki tappaa.
17
156
Vastaukset
- THL = epätiede
THL:n rokotteet ovat vaarallisia ja suomessa jo paljon vaurioita ja kärsimystä aikaansaavia
Haluammeko todella tukea THL-lorvien toimintaa taloudellisesti?- sitä se on
Samanlaista kokeilutoimintaa näyttää olevan koko "lääketiede". Mulle määrättiin kolesterolilääkkeenä Lipanhyl Penta 145mg, joita ole yrittänyt jonkun kuukauden nautiskella, mutta nyt oli jo pakkokin lopettaa, kun ne aiheuttavat sellaisen ripulin, että vessassa saa ravata viisi kertaa päivässä eikä peräaukko enää kestänyt ainaista pyyhkimistä. Edelleen ne turvottavat vatsan niin, ettei vyöstä löydy tarpeeksi reikiä, jos on syönyt omenan samana päivänä. Kaiken huippu oli sitten oikean jalkapöydän lihasten kipeytyminen yöllä ,turvotus ja kuumotus. Jatkunut jo viikon eikä kenkääkään saa jalkaan. Miksei "lääkkeitä" voida testata edes koe-eläimillä ennen kuin niitä aletaan ihmisille syöttää?
- ihme myrkytystä
sitä se on kirjoitti:
Samanlaista kokeilutoimintaa näyttää olevan koko "lääketiede". Mulle määrättiin kolesterolilääkkeenä Lipanhyl Penta 145mg, joita ole yrittänyt jonkun kuukauden nautiskella, mutta nyt oli jo pakkokin lopettaa, kun ne aiheuttavat sellaisen ripulin, että vessassa saa ravata viisi kertaa päivässä eikä peräaukko enää kestänyt ainaista pyyhkimistä. Edelleen ne turvottavat vatsan niin, ettei vyöstä löydy tarpeeksi reikiä, jos on syönyt omenan samana päivänä. Kaiken huippu oli sitten oikean jalkapöydän lihasten kipeytyminen yöllä ,turvotus ja kuumotus. Jatkunut jo viikon eikä kenkääkään saa jalkaan. Miksei "lääkkeitä" voida testata edes koe-eläimillä ennen kuin niitä aletaan ihmisille syöttää?
Aivan, saman ovat muutkin huomanneet.
http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2006/01/statiinit-aiheuttavat-vakavia.html - Statiini-Timppa
sitä se on kirjoitti:
Ei hätää, kolesteroolilääkkeet on maailman terveellisimpiä ja herkullisimpia tuotteita, minä syön niitä mahani täyteen joka päivä
- kaikkea paskaa
Statiini-Timppa kirjoitti:
Ei hätää, kolesteroolilääkkeet on maailman terveellisimpiä ja herkullisimpia tuotteita, minä syön niitä mahani täyteen joka päivä
Mitä mahdat tarkoittaa vai oletko varsinainen masokisti? Ei kolesterolilääkkeitä vatsantäydeltä syödä. 1 tabletti tuntuu riittävän päivässä. Yliannostus tekee liian "terveeksi", jolloin lihakset surkastuvat ja hengitys lamaantuu täysin.
- sdvcsdfvsdv
kaikkea paskaa kirjoitti:
Mitä mahdat tarkoittaa vai oletko varsinainen masokisti? Ei kolesterolilääkkeitä vatsantäydeltä syödä. 1 tabletti tuntuu riittävän päivässä. Yliannostus tekee liian "terveeksi", jolloin lihakset surkastuvat ja hengitys lamaantuu täysin.
Tuohan oli vain irvailua, veikko hyvä. Kalevassa nimittäin oli tänään juttu ko T. Strandbergilla oli kauhia hätäpaniikki puolustaa statiineja, ettei ihmiset vaan lopettas niien syöntiä. Pahimmillaanhan siinä menetettäs 700 000 suomalaista statiinikoukkulaista, jos ätyis oikein pahaksi stattiinipaastovillitys. Jutussa veottiin mm. siihen, että Timppa on 30 vuotta tutkinu satiineja ja hän kyllä tietää että niitä kannattaa tiettyjen kansanryhmien nautiskella.
No ihan miten vaan mutta ite en kyllä lähtis mitään tuommoisia syömään, en edes kokeilemaan... - jalalla koreasti
sitä se on kirjoitti:
Sunnuntaina sitten kävin päivystyksessä, kun kontti oli jo niin turvoksissa, ettei varpaatkaan taipuneet. Vain kyynärsauvoin pääsi vaivoin liikkeelle. Määräsivät 10:n päivän antibioottikuurin Kefexin 500 mg. Nyt on turvotus jo vähän laskenut eikä kipukaan niin tunnu. Silti vielä tekee tiukkaa saada esim. saapasta jalkaan. Parempaan päin ollaan kuitenkin menossa.
- tosiaankin
ihme myrkytystä kirjoitti:
Aivan, saman ovat muutkin huomanneet.
http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2006/01/statiinit-aiheuttavat-vakavia.htmlStatiinien haitoista on mahdollista päästä eroon.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9847927
- sairas maailma
asia mitä olen ihmetellyt on aamulehden kuolin ilmoitukset keväästä lähtien niin niitä on ollut koko kevään tähän asti erittäin paljon huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin ja erityisesti iäkkäitä tietenkin mutta kaksi sivua ei enään riitä .....olisiko sika rokote hiljalleen tehnyt sen mitä sen on tarkoituskin eli elinoida hissukseen vanhuset pois päiviltä sillä vanhusethan haki kilvan niitä rokotteita paljon
- Maailman sairaus ?
Sairaus näkyy hyvin vainoharhaisessa kirjoittelussasi. Onneksi sinun mielenterveysongelmasi ei sentään maailmaa tee sairaaksi.
- ei tiedä uskoiskos
On se valitettavasti totta. Viime vuonnakin saatiin 50900 kansalaistamme hengiltä. Vastaavaa ei ole nähty kuin pulakautena 1929 ja tendenssi sen kun jatkuu, mitä olen TS:n viikonlopun numeroista havainnut. Virallisesti kuitenkin kerrotaan, että vain 1000 ihmistä kuoli normaalia enemmän tuon piikin vuoksi.
- xv
Johtuu mistä johtuu mutta olipa eilisessä Kalevassa silmiinpistävän paljon kuolinilmoituksia, nääs 43 kpl. Ruukaan aina su:n lehestä tutkia kuolleiden ikäjakaumat ja sen sellasta
- ei vaino harhainen
ei tarvitse olla vainoharhainen huomatessaan tilastoja seuratessa kuinka sika hömppä rokotteiden myötä on tehnyt tehtävänsä monella muotoa.mieluummin vaino harhainen kuin hyvä uskoinen jallitettava .
- Ei uskoa enää aikoih
Omakohtaisesti pieneltä kylältä kuoli ainakin kolme viikon sisään piikistä, sekä perusterveitä että -sairaita. Luku pitää sisällään tutut, joita pikkukylällä ei paljoa ole, saati että yhteydenpito vuosikaudet ollut liki olematonta. Ruumiinavaukset annettiin thl:n käsiin, joten ihmekö ettei ole kuulunut rokotekuolemista... Koko thl on rakenteellisen korruption esimerkki, kuten ikävä kyllä muukin virkatoiminta, rakenteellinen korruptio aiheuttaa järjettömät kustannukset suuryritysten etuja ajaessaan!
- vierestä vietiin
Nyt on lisäksi kantautunut korviin, että vanhukset ja vähempiosaiset tapetaan eineksien lisäaineilla. Kun ihminen käy heikoksi eikä jaksa enää itse valmistaa ruokaa, perikunta kantaa eteen valmiseineksiä, joissa on mm. natriumglutamaattia, säilöntäaineita yms. Ne aiheuttavat sitten pitempiaikaisessa käytössä sellaisen happohyökkäyksen, että syntyy pohjukkaissuolen haavauma, josta syöpä leviää maksaan eikä mitään voida enää tehdä. Salakavalaa sikäli, ettei vatsa anna välttämättä oireita ennen kuin on myöhäistä ja vasta siinä vaiheessa, kun verta tulee myös oksennuksen mukana. Itse en noihin myrkkyihin koske, koska oma elimistöni on herkistynyt varoittamaan jo kertalaakista.
- Aivoihisiindusoituu
vierestä vietiin kirjoitti:
Nyt on lisäksi kantautunut korviin, että vanhukset ja vähempiosaiset tapetaan eineksien lisäaineilla. Kun ihminen käy heikoksi eikä jaksa enää itse valmistaa ruokaa, perikunta kantaa eteen valmiseineksiä, joissa on mm. natriumglutamaattia, säilöntäaineita yms. Ne aiheuttavat sitten pitempiaikaisessa käytössä sellaisen happohyökkäyksen, että syntyy pohjukkaissuolen haavauma, josta syöpä leviää maksaan eikä mitään voida enää tehdä. Salakavalaa sikäli, ettei vatsa anna välttämättä oireita ennen kuin on myöhäistä ja vasta siinä vaiheessa, kun verta tulee myös oksennuksen mukana. Itse en noihin myrkkyihin koske, koska oma elimistöni on herkistynyt varoittamaan jo kertalaakista.
Oletko ihan terve?
- tautista aikaa
vierestä vietiin kirjoitti:
Myös tulehduskipulääkkeitä pidetään yhtä pahana syynä haavauman syntyyn kuin natriumglutamaatin nostattamaa suolahappotasoakin. Tietysti molemmat yhdessä olisivat pahin tilanne.
"Ulkustauti voi tulla, jos mahassa erittyy liikaa suolahappoa tai jos mahan limakalvon kyky kestää sitä on heikentynyt. Yleensä heikentyminen johtuu tulehduskipulääkkeiden käytöstä ja helikobakteeri-infektiosta.
Mahahaavan lisäksi suolahappo voi aiheuttaa myös lievemmän häiriötilan, mahakatarrin eli gastriittin. Siinä limakalvo on ärtynyt, mutta ei kuitenkaan rikki."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472