Spartoo-kenkä kauppa :o

kysyisinvaan

eli onko kenellkään kokemusta kyseisestä kenkäkaupasta?
ois new rockeja kohtuu hintaan mutta netti kauppa vaikuttaa vähän
epäilyttävältä

77

30197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • igora_

      Itse tilasin tuossa äskettäin converset ku halvalla sai. Maksoin pankkisiirrolla. Meni n. 2 viikkoa tällä tyylillä saada ne kengät jalkaan, maksun siirtymisessä meni ensin n. 3-4 päivää, lähettämiseen 2 pv ja ups:än tuomana toimitusaika oli 1 viikko. Kohtuu pitkään piti odotella, luottokortilla maksettaessa olis kait säästäny muutaman päivän odotteluaikaa, mut kiirettä ei onneks ollu kuitenkaan.

      • annikapk

        Kolme kertaa tilannut. Toimitusaika voi heitellä hieman. Parhaimmillaan tullut muutamassa päivässä (tilausta seur. arkipäivästä laskien) ja sitten on mennyt pari viikkoa. Kun tilaa tuolta niin, kannattaa käyttää säästöalennuskoodit http://www.alennuskoodi.tv/spartoo.fi/ (tuolla pitkä lista, nappaa helposti 20% säästönkin parissa sekunnissa, ei paha).


      • Anonyymi

        EN SUOSITTELE SPARTOOTA!!!
        Siskoni kertoi : Kengät tuli viallisina. Kenälaatikkokin oli nuhruinen ja rikki kaikista kulmista, mitkä monilla teipeillä yritetty korjata. Ei lähetys- eikä palautuslappua. Asiakaspalvelija ei suostunut kirjaamaa: viallinen tuote, vaan kirjasi: väärä malli jne. Kaikki lupaukset petetty! Eivät vastaa reklamaatioviesteihin. Klarnalla yrittävät nyt selvittää ongelmaa. Mikään ei ole Spartoolla toiminut, joten emme todellakaan suosittele firmaa! Pelkästään vain ongelmia tulee jatkuvasti lisää ... Aikaa ja energiaa kuluu, kun ongelmia ei haluta siellä selvittää. Spartoosta emme tilaa enään yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN SUOSITTELE SPARTOOTA!!!
        Siskoni kertoi : Kengät tuli viallisina. Kenälaatikkokin oli nuhruinen ja rikki kaikista kulmista, mitkä monilla teipeillä yritetty korjata. Ei lähetys- eikä palautuslappua. Asiakaspalvelija ei suostunut kirjaamaa: viallinen tuote, vaan kirjasi: väärä malli jne. Kaikki lupaukset petetty! Eivät vastaa reklamaatioviesteihin. Klarnalla yrittävät nyt selvittää ongelmaa. Mikään ei ole Spartoolla toiminut, joten emme todellakaan suosittele firmaa! Pelkästään vain ongelmia tulee jatkuvasti lisää ... Aikaa ja energiaa kuluu, kun ongelmia ei haluta siellä selvittää. Spartoosta emme tilaa enään yhtään mitään!

        Sama tilanne minulla, palautus todella hankalaa, kun rähjäisessä paketissa ei tule mukana palautusetikettiä vaan pitää ilmoittaa ensin ja tee sitä ja tätä ja hommaa tulostin palautustarran tulostamiseen jne. En suosittele.


    • Laatukauppa

      Ite tilasin äskettäin kahdet kengät ja nyt jännityksellä odottelen, että kauanko toimituksessa kestää. Maksoin luottokortilla, joten sen puolesta ei tartte odotella. Löysin tällaisen alennuskoodin http://www.alennuskoodeja.fi/Spartoo-kenk%C3%A4kauppa/ millä sai alennusta 20% ostoskorissa.


    • bla

      Todella huono kokemus. Tilasin Emu-merkkiset kengät, hinta 149 euroa. Tuolla rahalla Spartoolta sain halvat kopiot, ilman tageja tai laatikkoa, "Made in China"-lappu sisällä, olivatpa vielä väärää kokoakin. Oikea hinta ollut Spartoolle varmaan noin 10 euroa, että kivasti tekevät voittoa noilla, jos joku on tarpeeksi tyhmä ne pitääkseen.

    • 1+8

      Ei tunnu lupaavalta. Liike lupaa toimituksen 6 päivässä ja nyt olen odotellut jo 12 päivää. Sähköpostiin sain vastaukseksi kehotuksen ottaa yhteyttä UPS:ssään ja kysyä heiltä, missä paketti on. Ihan niin kuin en jo olisi itse tajunnut soittaa sinne. UPS:n sivulla voi kyllä seurata toimitusta, mutta se paketti ei kuitenkaan tule eli tiedot ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Puhelinpalvelu on surkea ja töykeä. En enää aio tilata, vaikka hinnat onkin ok.

    • .......

      Olen tilannut kerran, ja löysin vieläpä -20 % tarjouskoodin tilauksen tekemiseen. Tilausvahvistus ja toimitusvahvistus tulivat nopeasti, hiukan yli viikon kesti, tein tilauksen viikonloppuna. Ovelle tuotiin, UPSilla. Mulla ei ollut varsinaista kiirettä saada noita kenkiä.

    • Voihan rähmä :-(

      Onko muilla kokemuksia väärennöksistä? Ehdin jo eilen tilata Spartoolta kenkiä. Mistä voin nähdä, ovatko ne väärennökset? En ole aiemmin tilannut ja nyt pännittää. Hieman ihmettelin kovia alennuksia, mutta ajattelin niiden johtuvan joulun päättymisestä.

      Haluaisin tunnistaa väärennökset, jotta voisin palauttaa ne. Jos taas ovat aidot, mieluusti tilaisin jatkossakin.

    • sain aidot

      Alennukset on kovia varsinkin silloin kun kengästä on vain hajakokoja - esim. vain yhtä kokoa - jäljellä. Uggeja en tilaisi koskaan mistään enkä ottaisi vaikka ilmaiseksi annettaisiin.

      • oigujfkhg

        samoin, en ymmärrä miksi joku suostuu pitämään moisia rumiluksia jalassaan ja vielä maksamaan niistä monia satasia.... tilasin tuolta kahdet kengät melko halvalla sunnuntaina eli 3pv sitten. saa nähdä löytävätkö perille.


    • ostaisko?

      Mä oon ajatellu tilata Vans-kengät sieltä, mutta nyt jäi hieman semmone fiilis et ehkä kannattaa harkita vielä. Näyttää jotenki kauheen tekopyhältä ja mukan niin täydelliseltä. Muualta vaan ei löydy just tota mallii ja kokoo mitä oon miettinyt. En oo kyl kuullut ikinä tästä paikasta joten kattoo ny, kattoo ny...

      • Tyytyväinen asiakas

        Tilasin tuossa ennen joulua parit Puman tennarit ja sitten viikkoa sen jälkeen Redskins kävelykengät. Kaikki toimi moitteettomasti, kengät tulivat omissa tehtaan laatikoissa ja ajallaan. Lisäksi sattumalta nuo kaikki kengät tulivat isompaan alennukseen vuodenvaihteessa ja soitin aiheesta heidän palvelunumeroon. Sain erittäin ystävällisen vastauksen ja ero maksamani ja uuden alennushinnan välillä hyvitettiin lahjakortilla. Ei ole huonoa sanottavaa kaupasta ja tulen käyttämään liikettä myös tulevaisuudessa.


      • Santtu
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Tilasin tuossa ennen joulua parit Puman tennarit ja sitten viikkoa sen jälkeen Redskins kävelykengät. Kaikki toimi moitteettomasti, kengät tulivat omissa tehtaan laatikoissa ja ajallaan. Lisäksi sattumalta nuo kaikki kengät tulivat isompaan alennukseen vuodenvaihteessa ja soitin aiheesta heidän palvelunumeroon. Sain erittäin ystävällisen vastauksen ja ero maksamani ja uuden alennushinnan välillä hyvitettiin lahjakortilla. Ei ole huonoa sanottavaa kaupasta ja tulen käyttämään liikettä myös tulevaisuudessa.

        Minä tilasin New Rockit äskettäin ja tulivat viikon päästä tilauksestani. Maksoin luottokortilla. Kengät olivat alennuksessa. Hain kengät ja suureksi pettymykseksi huomasin toisen kengän varren olevan aivan naarmuilla. Kengät ovat siis nahkaa ja pitkävartiset. Ajattelin kysyä Spartoolta, saisinko ehjemmän kengän..
        En tiedä johtuiko ale kenkien huonosta kunnosta vai oliko joulu ale kyseessä... Kenkien pohjat olivat kuitenkin siistit ja käyttämättömän näköiset, olisiko naarmut tulleet kuljetuksessa tms???
        Kenkäni olivat aidot, oli logot, painatukset, laatikot ja paperit.


      • sain aidot

        Meille tilattiin Vans-talvitennarit sieltä (nimim. sain aidot), hiukan pohdittiin kahden koon välillä, kun käyttäjän jalka on kovin kapea mutta ei ne isot olleet, vaikka päädyttiin siihen isompaan kokoon. Ja pohjallisen voi aina laittaa. Kengissä ei ole mitään vikaa, suojasuihkeella niitä on suihkuteltu ja hyvässä kunnossa ovat vieläkin. Tilauksen teko, toimitusaika ja maksu (luottokortilla) meni kaikki niin kuin pitikin. Sain jonkin alennuskoodin 10 euroa mutta en ole vielä ehtinyt sitä käyttää, kun maailma on kenkäkauppoja pullollaan (viimeksi tilasin Brandosilta yhdet puukengät, kun kenelläkään muulla ei ollut sitä väriä ja mallia myynnissä).


    • milla
    • Spartoo

      Tilasin viime syksynä Spartoolta kengät; luottokortilla maksu ja tavaran toimitus sujuivat jouhevasti. Kengät eivät sitten olleetkaan sopivat, mutta ei hätää, kenkien palautus ja rahojen palautus luottokortille tapahtuivat helposti. Vertailupohjaa on useisiin nettikauppoihin, mutta tuolta voisin kyllä tilata uudestaankin.

    • Ninskuli93

      Mä olen tilannu sieltä monet kerrat ja aina on sujunu tosi hyvin! =)

    • Laskulla maksajia?

      Tilasin juuri ekaa kertaa ja valitsin maksutavaksi laskun. Onko kukaan maksanut tilaustaan laskulla?, ja onko kaikki menny ok?

      • miselle

        Tilasin laskulla,lähettävät sähköpostiin laskun ja yli kuukausi on maksuaikaa.Kengät tulivat viikossa!Olen erittäin tytyväinen!


    • huonoja kokemuksia

      spartoolta saa "halpoja", mutta ihan huonoja kenkiä!! tilasin kengät 50e ja ehdin käyttää niitä kuukauden ja menivät rikki! kengät kantapäässä oleva kova juttu on ihan säpäleinä vaikka kenkäni eivät ole ollut noormaalia kovemmassa käytössä!! kengät maksavat spartoolle varmaan noin 10e jollain orjatyövoimalla kiinassa ja sitten myyvät kengät neljä kertaa kalliimmalla :( eli on huonoja kokemuksia spartoosta!!!!!! älkää tilatko!!

      • hjkö

        TV:ssä oli joskus juuta siitä miks Virosta saattaa löytää niin halvalla "samoja" tuotteita kuin Suomessa. Siinä väitettiin, että kenkätehtaat tekee samanlaisia halpisversioita maihin, joissa ei niin tarkkoja kuluttajansuojia.


    • Gabor

      Olin aikeissa tilata (halvat) Gaborit, mutta jos ne on vaan "gaborit". Toisaalta Gabor ei nyt mikään merkkimerkki ole, ettei kai niitä kopioida halpaversioiks?

    • verona123

      Toimitus oli hidas, 13 päivää luvatun 6 päivän sijaan. Paketin perilletulosta toimipisteeseen ei myöskään tullut mitään ilmoitusta - lähetystä saattoi seurata sen ainoan sähköpostin kautta, joka lähetettiin silloin, kun pakettikin lähti liikkeelle. Laittaa vaan vertaamaan espanjalaisnettikauppaan, josta tilasin viikko Spartoon jälkeen, joka ilmoitti sähköpostitse kaikki tilauksen käänteet ja josta sain myös toimituksen kotiovelle pari päivää tätä tilausta aiemmin.

    • ihan hyvä

      Tilattiin kahdet converset ja sitten odoteltiin viikko.Ei mitään ilmoitusta.Toista viikkoa jo odottelin ja sain selville että kengät tulee ruotsista.No,kyllä ne sitten tuli ja ihan aidotkin. Paketti piti hakea siwasta.

    • Epäselvää

      Spartoon kokotaulukko ihmetyttää; onko niiden 35,5 suurempi kuin 35/36 vai onko se sama koko? Ei muissa kenkäkaupoissa ole tuollaisia sotkevia rinnakkaiskokoja samassa tuotteessa.

    • hankala jalka

      Hain juuri tilaamani kengät, ainakin olen niihin tyytyväinen! Hyvät jalkaan, joku ilmajuttu pohjassa, kokokin sattui oikea. Toinen jalkani on isompi hiukan, on joskus haasteellista koon kanssa:)

      Minulla on isot jalat (iso ihminenkin), kokoja löytyy ihan eri lailla kuin täältä pikkukaupungista kun ei enää voi mitään kapeitakaan käyttää. Nämä eivät kuitenkaan ole mummomaiset, niitä kyllä löytäisi.

      Toivottavasti nyt sitten kestävät!

    • Tympii pahasti

      Älkää vaan tilatko Spartoolta mitään!!! Tilasin pari laukku ja laittoivat yhden väärän laukun. Siitä tuli kauhea rumba palautuksineen ja yhteydenottoja asiakaspalveluun. Voi helvetti mikä show! En ikinä enää tilaa sieltä mitään!!!!!

      • niimpä niin

        Tilasin UPS:illa meni päivä ja kengät oli ovella, en tiedä mikä muilla mättää.


    • ei onnannu

      Tilasin kengät, odottelin pari viikkoa ja avattuani paketin ilmestyi sieltä aivan erilaiset kengät kuin olin tilannut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sain 20 euron lahjakortin hyvitykseksi, mutta saapa nähä tuleeko käytettyä..

    • Tilasin

      Itse tilasin viime viikolla converset ja lompakon (kun halvalla sain) mutta vielä ei ole paketti tullut. Vähän alko epäilyttää ku oli kengät tarjouksessa ja kaksi kokoa jäljellä 36 ja 40. No minä tilasin ne 40:set ja katsoin tilauksen jälkeen niin oli löytynyt 39:t tilalle. Ja lompakon tilasin niin luki että "viimeinen kappale varastossa" ja äsken katsoin niin vieläkin löytyy se "viimeinen kappale" ja on jopa 1,20€ halvempi. Että en tiedä on näillä jokin "aina viimeinen kappale"-alennus vai mitä. Mutta tuomitaan vasta kun paketti tulee...

      • 19+9

        Olisko asiakaspalautuksia nuo mitä ilmestyy uudelleen. Eli ostat sen viimeisen, mutta samalla joku palauttaa samanlaisen tuotteen ja se laitetaan taas myyntiin.


    • ARAl

      Mulla oli todella huono kokemus. Kengät meni heti rikki , ja rahat en saanut heti takaisin. Soitin asiakaspalveluun monta kertaa. He muka unohtaivat joka kertaa siirtää mulle raha. Piti uhkailla jopa. Tämä helvetti kestii 1, 5 kk. En ikinä tila sieltä. En suosittele :(

    • No approbation

      Tilasin ja sain Asics-kengät, joihin olen tottunut luottamaan. Alehinta 58e. Kengän sisällä oli kuitenkin lapussa "Made in Indonesia" eli ilmoitettu normaalihinta ei näihin varmaan pädekään! Olkaapa tarkkoja valmistuspaikasta ennen kuin hymistätte ostostanne! Kengät olivat myös jalkaani liian kapeat, vaikka kuvissa näyttivät normaaleilta. Päätin tietenkin palauttaa ne, mutta nyt en millään saa palautusrumbaa toimimaan: en pääse "tilille" vaikka on salasanat oikein. Alan olla tosi pettynyt. Saankohan rahojanikaan takaisin?

      • Herätyd

        Kaikki asicsen kengät tehdään Indonesiassa että turha alkaa itkeen jos kengässä lukee "Made In China" tms. Koska nykyään Aasias valmistetaan kaikki, sadly but true.


    • kysyisinvaan

      ensimmäisenä arvelluttikin ko. sivuja katsellessa että palautus on varmaan vaikeaa kun erimaassa on yrityksen varastot jne., unohtui ko. kauppa vähäksi aikaa mutta nyt kun palasin lukemaan tätä ketjua niin tuntuu olevan enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia:(

    • Spartoo-ale
    • Spartoosta tilannu

      Minä tilasin lompakon ja repun Spartoosta ja ihan hyvät on niinkuin merkkituotteen pitääkin olla. Tulivat suht nopeasti ja samaa laatua kuin suomesta ostaessa, kun reppua sportiassa vertasin. :) Aion tilata kengät tuolta.. saa nähdä minkälaatuiset ne sitten ovat ;D

    • .......

      Tilasin itselleni joululahjaksi merkkikengät Spartoosta, toimitus kesti kaksi viikkoa (joskus vuosia sitten tuli n. viikossa kuriirilla suoraan kotiovelle, nyt piti hakea Siwasta). Arvelinkin ettei ehdi jouluksi, joten ei haitannut. Kengät olivat sitä mitä pitikin. Sain sähköpostiini vahvistuksen ja tilauksen seurantakoodin, linkin kautta näki missä paketti liikkuu ja sinne tuli jossakin vaiheessa arvio päivästä ja kellonajasta milloin paketti on noudettavissa. Myös tekstiviesti tuli Siwasta sitten kun paketti oli saapunut sinne.

    • CAIMA Lappeenranta

      Pyöritämme itse verkkokauppaa Suomessa. Myymämme kengät ja vaatteet ( DC ja Timberland ... muita brändejä tulee mallistoon jatkossa ) ovat omassa varastossamme myymälässämme ja toimitamme ne 24 tunnin sisällä tilauksesta.

      Kun vertaamme itseämme eurooppalaisiin verkkokauppoihin, niin suomalaisen toimijan etuna on selvästi nopeammat toimitusajat ja asiakaspalvelu. Hommat hoituvat yksinkertaisesti puhelimella ja sähköpostilla.

      Jos meidän brändit kiinnostavat, niin käykää katsomassa www.caima.fi tai tulkaa Lappeenrannan myymäläämme paikan päälle.

    • Tinja7
    • Yksinäinen harakka

      Olen odottanut tilausta nyt yli 2vkoa. Laukun tuolta tilasin ja ei ole kuulunut.

    • Odottelija

      Tilasin Converset ja piti 8 päiväs tulla, mut koht kolme viikkoo on saanu odotella!

      • Hellulla

        kannattaa suosia pieniä putiikkeja, nopea toimitus ja ottavat asiakkuuden tosissaan

        esim. www.kenkakaruselli.com


    • kyllästynyt odottamaan

      en suosittele kenellekkään, alunperin kenkien piti tulla kahden viikon päästä tilauksesta ja sitten tulee viestiä ettei paketti saavukkaan ajallaan, nyt oon odotellu kolmisen viikkoa eikä kenkiä näy, onneksi laskulla maksan, eli jos haluut kengät nopeesti niin älä tilaa spartoosta!

    • hoho

      Äsken tuli tilattua spartoosta yhdet kengät, kun sain sinne 20% alennuskoodin sekä 10e arvoisen lahjakortin, kun täytin vuosia. Saas nähdä miten tilauksen käy, kun täällä noinkin paljon negatiivista palautetta.. Laskulla tilasin ja kenkiä kävin paikallisessa liikkeessä sovittamassa ennenkuin tilasin, joten rahan eikä koon suhteen pitäisi olla ongelmia... Eilen iltapäivällä tosiaan tilasin (pe) ja saman vuorokauden aikana on tullut tilauksen seurantaan teksti "tilausta siirretään", joten kaipa on ihan nopeaa toimintaa.. Mutta saas nähdä löytääkö kengät perille tossa kahdeksassa päivässä... :) Eipä mikään kamala kiire kuitenkaan ole..

    • Saarahxx

      Tilasin Puman kengät tuolta eilen. Pari kertaa olen aiemminkin tilannut ja aina on toiminut kauppa moitteetta. Toisella kertaa jouduin palauttamaan kengät ja palautusprosessi sujui loistavasti. Ehkäpä joillain käynyt huono tuuri jos on ollut ongelmia. Täältä löysin hyvän alennuskoodin tuonne: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/spartoo/

    • Saanah
    • Minä vaan

      Tilasimme new rockin kengät ja oli tullut sähköpostiin ilmoitus että olivat yrittäneet soittaa. Henkilöllisyyden vahvistamiseksi,olisi pitänyt laittaa kelanlappu,sähkölasku sekä henkilöllisyystodistus. Rahat saamme takaisin muutaman päivän päästä (eli ensi vuonna) Ei enää ikinä Spartoolta mitään!

      • Tympiintynyt!

        Joo samaa soittivat minulle tänään että pitäisi laittaa henkkareista ja laskutus osoitteesta kuvat sähköpostiin ja nyt eivät vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin. Onko sinulla tietoa mistä voisi saada kiinni jonkun spartoo asiakaspalvelijan.


    • sadf5566

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Meyar
    • hyviä kokemuksia
    • Minnmar

      Tilasin Converset ja maksoin luottokortilla. Kaikki sujui moitteettomasti, kengät tulivat kotiovelle viidessä arkipäivässä. Voisin siis suositella muillekin :)

    • spartooshoppailija
      • shopping

        Hyvin toimi spartoo! Tilaus saapui kotiovelle kuudessa arkipäivässä!


    • pikopikolinos

      Tilasin toisen kerran kenkiä Spartoolta. Ekat kengät olleet ihan ok. Toimitus Siwaan ja maksoin Klarnan kautta. Toisen kerran tilasin laukun, no se ei ollut ihan samanvärinen kuin kuvissa, mutta ei haittaa. Nyt tämä toinen tilaus tuli ihan normaaliajassa. Kun ei ole niin kauhean kiire, mietin aina pitkään, tilaanko vai enkö muutenkin.

      Aion pitää nämä, vaikka toiset kengät (nahkaa onneksi) hiukan hankaavat sivuilta. Johtuu jalkani vioista. Kyllä ne siitä muotoutuvat. Pikolinos-niminen merkki kyseessä.
      Nyt sitten kuinkin tuolta Spartoon omista mielipidekyselyistä, että palautus on muuttunut samanlaiseksi (vai onko se ollut aina?) kuin Zalandolla. Eli kuponkien tulostelua jne jne.
      Ei minulla ole kesäisin tulostusmahdollisuutta, enkä aio mennä mihinkään sitä varten. No Z lähetti kyllä sen kotiin. Mutta liian monimutkaista! Ehkä kaupat tällä yrittävät ehkäistä sitä, ettei tule niitä palautuksia niin paljon.

      Mutta nyt ainakin mietin vieläkin kauemmin, tilaanko.

    • Kenkätytsy

      Kaikki toimi kuten pitikin ja kengät oli ihanat. Bonusohjelma.fi kautta kun tein tilauksen niin sain vielä 5prossaa hyvitystä

    • 1715

      Mä ite ostan Spartoosta, koska niillä on aina tarjolla joku alekoodi. Alennukset on joka kuukausi 10-20%. Converseja tulee ostettua paljon, mutta myös muita kenkiä. Tässä kuussa on vielä pari päivää vanhat koodit voimassa http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/spartoo/ tuolla sivustolla myös 10% alekoodi, jota ei saa muualta eli jos on jo normikoodit käyttämättä, niin tuota kannattaa hyödyntää.

    • Spartooale31224
    • Tykkäsin

      Tilasin Adidakset, tulivat nopeasti ja ovelle. Laskulla tilattu.

    • 2-17

      Kengät tuli vajaassa kahdessa viikossa lähi-Siwaan Matkahuollon toimittamana. Olivat hyvin pakattu ja oikeat.

    • spartuu

      Noin viitisen kertaa tilannut tuotteita kys.paikkaa. Yhtä kertaa lukuunottamatta sujunut hyvin. Tosiaan yhden kerran jouduin palauttamaan kengät. Kengät oli selvästi käytetty, sillä pohjissa oli kuivaa heinää ja hiekkaa..Oliko lie joku asiakas palauttanut, mutta eivät olleet tarkistaneet ennenkun lähettivät eteenpäin.

    • Spartoo-alennuskoodi

      Tarjoushaukan kaikki alennuskoodit toimivat. Tänään juuri ostin Spartoolta vaatteita kasan 10% alennuskoodilla. Nykyasiakkaat saavat vaatteita sieltä vielä halvemmalla.

      Spartoon ehkä isoin ongelma on mielestäni pitkät toimitusajat joten joskus tilaan myös Zalandolta tai muualta ulkomailta. Tosin ennen tilausta käyn kyllä aina katsomassa eri vaate verkkokauppojen alennuskoodit Tarjoushaukasta. Tässä esim Spartoon 10% alennuskoodi http://tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/spartoo/

    • Itku3
    • Muistutuskaikillenyt

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • esimadduksbs

      Myykö kopioita?

    • jeesh

      Spartoo-Kengästä älä puhu mitään.

    • Oosagadoosa

      osaga doosa dy dy dy dy dyy

    • Anonyymi

      Mulla ei menny tilaus yhtään putkeen. Tilasin kengät, jotka olivatkin liian isot, no aloin palauttamaan ja palautusohjeissa olikin yksityinen osoite ja palautuksen jouduin maksamaan itse. No meni noin pari viikkoa ja kengät palautuivat minulle, kun palautusta ei ollut noudettu postista. No lähti taas takaisin sinne, jonne pitikin. Otin yhteyttä asikaspaöveluun ja kertoi, että ottaa yhteyttä heidän yhteistyökumppaniin, joille kengät palautettu. No tilauksen tein 20.6 ja nyt on 13.8, eikä rahoja ole vieläkään palautettu. Taas jonottelen asiakaspalveluun…

    • Anonyymi

      Hei kaikille. Onko kukaan tilannu Spartoo-kenkäkaupasta mitää viime aikoina? Sieltä kaiketi saa muitakin vaatteita ostettua tai ainaki ne mainostaa. Yritin ostaa sietä yhtä takkia mut meinaa olla hankalaa. Ensin se takki on niillä saldoilla, sitten se ei olekaan ja pahoittelevat tilannetta. Sitten kun laittaa niille palautetta niin sitten se onkin niillä saldoilla ja ovat valmiit myymään takin. Ekan kerran ku yritin siirtää rahaa siitä takista niiden tilille, niin palvelu lähti yhdistämään jonnekin casinoyritykselle... Onko kellää mitää viime aikasia kokemuksia tuosta Spartoosta...?

    • Anonyymi

      Aiojoin ostaa air jordan 1 ja moni sanoo et kannattaa ostaa ja ei kannata. Olen etsinyt monista verkkokaupoista jordaneita mutta kaikki menee 2 minuutis. So tää verkkokauppa olis mun viimeinen vaihtoehto ja en tiedä tuleeko kengät edes mutta tilaan ne kun ne tulee myyntiin. Kengät maksavat 100-190e

    • Anonyymi

      SPARTOOSTA tilattaessa: Siskoni kertoi: Kengät tuli viallisina. Kenälaatikkokin oli nuhruinen ja rikki kaikista kulmista, mitkä monilla teipeillä yritetty korjata. Ei lähetys- eikä palautuslappua. Asiakaspalvelija ei suostunut kirjaamaa: viallinen tuote, vaan kirjasi: väärä malli jne. Kaikki lupaukset petetty! Eivät vastaa reklamaatioviesteihin. Klarnalla yrittävät nyt selvittää ongelmaa. Mikään ei ole Spartoolla toiminut, joten emme todellakaan suosittele firmaa! Pelkästään vain ongelmia tulee jatkuvasti lisää ... Aikaa ja energiaa kuluu, kun ongelmia ei haluta siellä selvittää. Spartoosta emme tilaa enään yhtään mitään!

    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE SPARTOOTA!!!
      Siskoni kertoi: Kengät tuli viallisina. Kenälaatikkokin oli nuhruinen ja rikki kaikista kulmista, mitkä monilla teipeillä yritetty korjata. Ei lähetys- eikä palautuslappua. Asiakaspalvelija ei suostunut kirjaamaa: viallinen tuote, vaan kirjasi: väärä malli jne. Kaikki lupaukset petetty! Eivät vastaa reklamaatioviesteihin. Klarnalla yrittävät nyt selvittää ongelmaa. Mikään ei ole Spartoolla toiminut, joten emme todellakaan suosittele firmaa! Pelkästään vain ongelmia tulee jatkuvasti lisää ... Aikaa ja energiaa kuluu, kun ongelmia ei haluta siellä selvittää. Spartoosta emme tilaa enään yhtään mitään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe