Rakastan seksiä, mikä avuksi?

Aaah&Ooh...

Rakastan seksiä, hellyyttä, hyväilyjä,rakkautta ja intohimoa muttei sitä tahdo saada.Mikä avuksi ortodoksille?Onko pakko mennä naimisiin?

Oikeastaan kaikki on kiellettyä.Sopivaa kumppania ei löydy oikein elämäntilanteenkaan takia.

Tämä on vastaisku viinan kanssa oirehtivalle turmiolliselle.

16

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

Anna palaa vaan!

• enkä opettele....

Johan nyt myrkyn lykkäs kun en polta...

• --------

Tarkoitin että parempi naida kuin palaa!

• Sir Edward Holy III

Mene naimisiin, huoraaminen turmelee pyhän temppelisi, seksiatä tykkääminen on jumalan lahja (avioliitossa). PAREMPI NAIDA KUIN PALAA!

1 Korinttolaiskirje 7 Näin sanoo Herra:
      1. Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;

2. mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

3. Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.

4. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.

5. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.7.html

• vgjtjjg4wRT

Kukas tässä huorannut nyt olisi...?

Tietyssä mielessä kyllä ajatuksissani olen.Himoinnut toista ja vieläpä varattuakin.

• tyhmä neuvo

Idioottimaista mennä naimisiin vain sen takia että saisi "luvallisesti" rakastella. Mitä järkeä: sitten keski-iässä on kaksi ihmistä jotka eivät edes puhu toisilleen muuta kuin käytännön asioista ja seksielämä on olematonta tai pakolla vääntämistä.

Uskon ehdottomasti rakkauteen vaikkei siitä ole näkynyt omassa elämässäni juuri häivettäkään.

• muglyortho

Diih tottakai minullekkin ukko kelpaisi jos se osaisi olla ihmisiksi ja jaksaisi köyhää elämää.Nuo ukot tahtoo vaikka vallan mitä missrjä ja menestyneitä ihmisiä vaikkeivat itse kummoisia olisikaan.Sänkyä lämmittämään tietysti pääsisi huonommillakin arvosanoilla ja olemuksella.

Se on kouluttautumattomuus yh-juus ja tuollaiset pinnalliset asiat vielä aika syöpyneitä uskovaistenkin mielissä.

Olen tavannut aivan intelligenttejä duunareitakin jotka osaavat aivan saman arvioida yhteiskunnasta tieteestä yms ja ovat kykeneviä vaikka toimimaan jonakin maisterin sijaisena omilla tiedoillaan ja kyvyillään siinä missä maisteri itse.Jotkut ovat vapaaehtoisesti opiskelleet ja oppineet.

Ja moni maisteri ei ehkä ole sosiaalisesti tai ihmistuntemukseltaan mikään intelligentti.

Voin sanoa että tapasin erittäin etevät kardiologin ulkomailta joka oli perin tylsä ihmisenä mutta osasi vaatia naiselta statuksensa mukaista olemusta ja tasoa..mutta reppana oli fiksoitunut niin pahasti BMI arvoon.. mitä se sitten ulkonäöstä rakastelu tai elämäntaidoista sitten kertookaan.Mutta eihän sellaista voi esitellä kenellekkään.Saati että BMI ei vielä kerro edes lihavuusnäköä...

Eli mikä se sellainen lihavuusnäkö on.. voi olla että jos meillä on kaksi 45kg naista ja kaksi 80kg naista voimme molemmista päätellä kumpi on kauniimpi katsella.Ei ne lihat aina niin imartelevasti eri ihm,isillä ole sijoitettu ettäkö paino ratkaisisi näyttääkö kivalle.Joskin itse katson eniten sieluun sen minkä näen ja persoonallisuuteen kuin siihen mitä jätkä tai muija on kerryttänyt cv:en tai paljonko sen painoindeksi sattuu olemaan ja onko jakaus oikealla kohdalla saati onko parta tietyn mallin mukainen ja tarpeeksi pitkä...ja mitenkä rukoilee ja kuinka paljon.. enhän mä Jumala ole...

• 232323

Totta joka sana!
        Nähnyt liianmonta kulissi avioliittoa joka perustuu joko materiaalisen hyvän säilyttämiseen tai velvollisuuden tuntoon.Aivan hurskastelua ja samanlaista syntiä kiduttaa itseään ja toista ja huorata sitten muualla kuin että ottaa reilusti eron ja voi puhtain mielin etsiä rakastamansa ihmisen ja himoita vain häntä.
        Eipähän myöskään olisi maallisessa hyvinvoinnissa kiinni myöskään.

• Kalle Nurja

Oppii sitä rakastamaan, rakkausavioliitot ei kestä.

• Ja miksi kaikki olis

Sinä olet nyt joutunut vain jonkinlaiseen pattitilanteeseen. Sinusta tuntuu, että seksiä, hellyyttä, hyväilyjä, rakkautta ja intohimoa ei tahdo saada mistään, mutta onko asia nyt niinkään?
      Ja miksi kaikki olisi kiellettyä, eihän hellyys ole mitenkään rikollista. Läheisiämmehän meidän pitääkin rakastaa ja erityisen rakas saa sitten niitä hellyydenosoituksiakin. Muistat vain olla parisuhteessasi uskollinen ja kunnioittaa kumppaniasi kaikessa. Kenellekään ei saa tehdä mitään pahaa.

• Outoa on....

Sinusta tuntuu, että seksiä, hellyyttä, hyväilyjä, rakkautta ja intohimoa ei tahdo saada mistään, mutta onko asia nyt niinkään?

Oln ollut vuosia ilman läheisyyttä vastakkaisen sukupuoleen.Välttelen sitä koska pienikin hipaisu tuo mieleen omat tarpeet ja voi toimia triggerinä johonkin muuhun joka voi päättyä ikävästi tai sitten nolosti.

• Aaah&Ooh...

En elä parisuhteessa, en ole tehnyt sitä vuosikausiiin... :) Ja silloinkin elin erityisen huonossa parisuhteessa.

Elän selibaatissa mikä on ollut suuri haaste ihmiselle joka on hellyyden kipeä yms.

Tämä oli vain vastaveto sille voiko ilman viinaa elää kyllä voi ja paljon helpommin kuin il,an läheisyyttä yms.

Ei sen paremmin viinaa kuin esiaviotonta sekstailus voi sallia vain siksi että se on kivaa ja sitä tarvitsee.Seksin tarvitsemisen normaaleissa puitteissa ymmärrän ja hellyyden mutten kyllä pakonomaista tarvettä viinaan.

• -------------

Miten tämä viina nyt tähän tuli? Hhellyyttä saa ilman seksiäkin. Tarkoitan että hellyys on laaja-alainen käsite. Se ei ole lääppimistä ja himoa.

• grhthththt

Minulle kyllä kelpaa ne molemmat ja itse ainakin siihen käsitteeseen liitä molemmat.Minulle ei taas pelkkä hellyys riittäisi haluan myös keski-ikäisenä vielä seksiäkin koska seksi ei ole minulle likainen tabu.

Mutta en menisi lääppimään enkä sallisi minua lääpittävän esiaviollisestikkaan ihan kenen tahansa vastakkaisen sukupuolen toimesta siis ilman seksiä kokisin sen loukkaavana ja tunkeilevana.Tarkoitan seksuaalista hellyyttä.Miehen ja naisen välistä en sisarellista.Itse olen tarkka ketä ja milloin päästän iholleni muussa ystävällisessä tai kirkollisessa tarkoituksessa.

• Bula Kaikkonen

Hmm... jos ongelma auttaisiko joku mieto lääkitys, olen kuullut, että sieltä saa rauhottavaa, yksityiseltä terapeutilta.... olen kokeillut tuota papin manausta ei auttanut muuta kuin naimisiin meno, lääkitys olisi myös purrut. Hyperaktiivisuutta hillitsemään...armeijan jarru....

• k.dillo

hehe.. on sulla kokemukset.. toivottavasti olet onnellinen kuitenkin valitsemallasi tiellä :)

Vai että ihan tsykiatrian ammattilainen palstalla..heh...

taidat olla pelkkä viinamäen trolli..onko huono omatunto vai jotain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2993
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2141
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1716
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1420
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      105
      1164
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      886
    Aihe