Mitä Kristillistä suuntausta pidä omanaan? siis oletko Ev.Lut,Katolialinen,Ortodoksi,Baptisti,helluntalainen yms.
Vai oletko ns.Vapaa Kristitty omilla tulkinnoillasi ja opeillasi?
Oletko Kristitty ollenkaan?
Jaakobille kysymys
7
64
Vastaukset
- Jaakob selvänä
Olen täysin vapaa kaikesta, sillä olen saanut vapaan kasvatuksen. Minua ei rajoita edes Suomen laki, mistä todisteena se, että minut on aina jätetty edesvastuuttomana tuomitsematta.
Kippari Kalle!
Olen uskova kristitty (Kakki kristityn nimeä kantavat eivät ole uskovia).
Kuulun oman paikkakuntani Jumalan seurakuntaan. Raamatun mukaan kaikki uskovat kristityt muodostavat omalla paikkakunnallaan yhteisen paikallisseurakunnan, joka on osa maailmanlaajuista Jumalan seurakuntaa.
uskonsuuntaukseni lähtee tästä näkökulmasta.- ,.mn
Et siis uskalla kertoa tuon seurakuntasi nimeä? Sinänsä viisasta, silloinhan joku voisi löytää siitä jotain, mikä ei kestä päivänvaloa, kuten tiedämme joka ikisellä lahkolla asian olevan.
Muuten... Mistä erotat aidon kristityn epäaidosta? - Freudilainen?
Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?
- Jaakob rehtinä
Freudilainen? kirjoitti:
Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?
No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.
- Kippari Kalle
Jaakob rehtinä kirjoitti:
No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.
Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.
Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin. - Jaakob kyvykkäänä
Kippari Kalle kirjoitti:
Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.
Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin.Hitsi minkä haasteen heitit Kuppari Kalu. Olen ajatellut perustaa ihan oman missionin vähän niin kuin Veli Saarikallen tapaan. Siinä on kuulkaas varsinainen Kippari SaariKalle. On se hienoo työntää naista nurin iltakekkereissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi341992Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161859- 1101822
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma441325- 651176
- 1141133
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271083