Juhannuksena yksin?

Joku äijä

Noin kuukauden päästä on juhannus ja nyt jo hieman ahdistaa
kun sitä ajattelee. Meneeköhän se jussi taas ihan yksin ollessa?
Jotain tarttis kyllä keksiä.
Onneksi se osuu viikonloppuun eikä kestä sen kauempaa...
Pitäsköhän vaan ostaa satsi viinaa ja turruttaa itsensä sitten juhannuksena.:)
Ei välttämättä hyvä idea mutta perinteinen ryyppäysjuhlahan jussi on.

17

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsg45747

Menee varmaan, paitsi jos hyvällä tuurilla on taas töitä kuten viime vuonna. Mikäs siinä töissä olessa, kun palkkaan tulee lisät ja mitään muutakaan tekemistä ei olisi.

Juhannus on todella perseestä. Esimerkiksi salit eivät ole auki joten ainut mahdollisuus on vaan nyhjöttää netissä.

• Itse menen mökille..

Ihan yksin siellä ei tarvitse olla, äidin ja isosiskon kanssa juhannuksenviettoa.
      Kiva mennä maalle puuhastelemaan kaikkea :)
      Luonnossa on kiva kävellä ja käydä soutelemassa kumiveneellä.
      Musiikkikin kuullostaa erityisen hyvältä luonnon keskellä sitä kuunnellessa.
      Stressi hellittää, kun ajatukset ovat poissa työstä ja täällä kivikaupungissa olemisesta. Jopa ihan yksin vietettynä juhannus on maalla vietettynä kivempaa,
      kuin suurkaupungissa yksin :( Eihän stadissakaan mitään ole juhannuksena.

• ayer

Minulla on sellanen vika myös että en juuri piittaa biletyksestä ja ryyppäämisestä, mitä nyt olutta tulee jonkin verran juotua. Minulla on toki kavereita mutta nämä ovat juhannuksena jossain festareilla tai mökillä bilettämäs enkä viitsi lähteä heidän mukaansa, joten päätin varata 4 päivän kaupunkiloman yhdelle hengelle keski-euroopasta. Kesäloma alkaa juuri juhannus-perjantaina ja siitä menen vanhempieni luo grillaamaan ja saunomaan, sitten seuraavana aamuna helsinki-vantaata kohti.

• tonne :)
    • rehfs

perjantaina mahdollisimman äkkiä juoda itsensä sammuksiin lauantaina heti herättyään jatkaa viinan ottoa ettei masennus vain hiivi esiin jos oikein hyvä fiilis tulee aamukännistä niin jos sitä lähi räkälään surkuttelemaan missä elämä meni pieleen itseään 40-vuotta vanhempien deekujen seuraan nousu humala todennäköisesti ei kestä kauan äkkiä siis kotiin juomaan itsensä sammuksiin. Sunnuntaina selvitään ja maanantaina kivan vitutuksen ja masennuksen kera töihin. Työkaverit tietty kysyy että mites juhannus? Ihan hyvin kiitos. VITTU TÄTÄ ELÄMÄÄ

• festarit rules

Mää meen ainakin yhen päivän festareille, mut on sekin parempi ku ei mitään. Ja sirel on apulanta. Festareilla on aina hyvä meno ja juttuseuraa varmaan löytyy.
      Menkää tekin johonkin lähifestareille tai kauemmaskin jos voitte mennä.

• niin, silloin

on usein kolmas pyörä "rakastavaisten" kuherrus juhannuksena. En silti jaksa valvoa ja rellestää läpi yön vain koska on juhannus.

• salamointia jussiksi

Tulisipa juhannukseksi oikein kunnon ukkoset ja myrskyt
      Olisi hyvä syy pysyä kotona :)

• yksin minäkin

Mie voin tulla siun seuraks. :D

• jussi=pakkojuhla

Juhannus on pakkojuhla.
      Ja oikeasti, mun mielestä ainakin on parempi vaihtoehto olla sitten vaikkapa yksin, kuin sählätä jossain festareilla ympäripäissään.

Normaali viikonloppu se vain on, ei sen kummempaa.

Ja nykyään on jo yleisempää sekin, että juhannus vietetään kaupungissa, tai ei tehdä mitään erikoista. Pitää myös muistaa, että jotkut on töissä juhannuksenakin, niille ainakin se on ihan tavallinen työpäivä vain.

Ette siis ole yksin, jos vietätte juhannuksen yksin.

• festarit rules

Juhannuksena kaupungissa on kuin hautuumaalla. Ihan hiljasta, eikä ketään missään. olis kyl mukavaa jos olis seuraa jussina

• lasu321

Eihän kaupunki estä menoa,Helsingissäkin meri ja rantoja lähellä,Järjestätte porukalla kunnon "bileet" jonnekin rannalle,teltat,grillit syömiset ja juotavat mukaan.

• meminirkki

Mitä jos juhannuksena menis yksin baariin autiossa kaupungissa
      Hyvällä säkällä siellä vois joku olla samoin miettein

• otin niskastani kii

Mä ainakin meen baariin. Helsingissä. Yksin. Avoimin mielin.
        Kyllä on muitakin! :)

• meminirkki
        otin niskastani kii kirjoitti:

Mä ainakin meen baariin. Helsingissä. Yksin. Avoimin mielin.
        Kyllä on muitakin! :)

Samat on sitten aikeet mutta eri kaupunki :)
        Eipä tartte hyttysiä huitoa kun on baarissa.
        Voi tietenkin tehdä baarikierroksen ettei jää
        yhteen paikkaan notkumaan koko illaksi.

• 789456123

Jees tehään näin olen mukana. Vois mennä johonkin yksin juomaan ja nauttia vaikka luonnosta.

• yksin tietenkin

Katsoin jo valmiiksi mitä ohjelmaa telkasta tulee juhannuksena
      eli telkkaa kattelen ja netissä pyörin ja syön hyvin....
      Siinä minun juhannukseni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe