Taitaa olla suuri pelko narsisteilla kun huomaavat että tieto siitä minkälaisia he ovat, on jo levinnyt ihmisten tietoisuuteen ja sen vuoksi mitätöivät täällä uhrien kirjoitukset ja täyttävät tämän älyttömillä lapsellisilla jonninjoutavuuksilla.
Mutta ette te mitään voi sille että teidät jo tiedetään ja uhreja ei ole enää varmaan niin helppo saada ;)
Narsujen pelko?
11
154
Vastaukset
- ent.ilkis
No joo....saattaahan se noinkin olla, mutta enemmän uskon, että palstan narsistit näkevät juuri sinut nyt narsistina....eivät itseään...
Tämähän se monesti ongelma onkin... ettei nähdä sitä itsessä mitä toisissa kyllä. Mutta sitten jos sen näkee itsessään, saatetaan se tulkita harhaiseksi...hmm... mutta onneksi näin, pysyy keskustelu yllä. Muuten se ei polveilisi, etenisi, muuttuisi tai koskaan vaihtaisi näkökantaa. Ettei sikäli.
- d.i.c.e
Siinä tapauksessa voin sanoa jo kohdanneeni"pelkoni." Eikä edes kirpaissut.
Aina jos tutustun uuteen ihmiseen, joku tutun, tutun, tuttu kertoo menneisyydestäni ( teinivuosista ) tälle uudelle tuttavuudelle. Joku "varoitteli" narskueksäänikin. ( Saatiin vain hyvät naurut, kun kerroin, että minuakin varoitettiin sinusta. ) Olis se kyllä niin v*tun mukavaa, jos ihmiset pitäisivät huolta vain omista asioistaan...En minä nyt kenenkään elämää tarkoituksella yritä pilata. Ja jos joku kysyy asioista, olen vastannut aina rehellisesti. Toisen valittavaksi sitten jää, lähteekö pois, vai jääkö...
Itse en ole täältä mitään uhreja katsomassa, vaan ihan vain selvittämässä omaa päätäni...
( ihan niinkuin narskuilla ei olisi muutakin tekemistä, kuin miettiä mistä he saavat uuden "uhrin"...Outo käsitys uhreilla kieltämättä. Miksiköhän he pitävät itseään niin tärkeänä?? )
Se jos joku joskus sekoileekin ja provoilee tällä palstalla ei tee KAIKISTA narskuista samanlaisia...Ja vielä kun kukaan ei voi edes varmuudella sanoa onko kyseessä narsisti/narsistit...Itsestänikään en voi olla varma.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462