Hyvä perusakku 74Ah

uusiakku!

Morjesta! Mikä perusakku (Varta, Bosch yms yms) sopii parhaiten autohifeille? Ideana olisi ostaa uusi akku, kun entinen sanoi sopimuksensa irti. Kuitenkaan ei kiinnostaisi TOLKUTTOMIA summia laittaa (esim. Ground Zeron ~70Ah maksaa 330€). Vai onko perusakusta tässä tarkoituksessa mihinkään? Autossa on kaksi AB luokan vahvaria, yhteis RMS teholtaan 4 ohmiin 800w)

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

optiman yellow top on ollu useamman vuoden suosittu, ja syystä. Hinta halvimmillaan alle 200 mutta normaalisti pyörii siinä 200e tuntumassa. Myös boschin silver mallit ovat ihan ok hintaluokkaa alemmassa sarjassa kun optiman akut

• uusiakku!

Selvä, kiitokset tästä! 75Ah optimaa löysin halvimmillaan hintaan 255€.. Saa nähdä kumman sitten lopulta valitsen.

• Mulla kans 2 yellout

Kato koneelta Poppikoneet ja sitten Osanetti sivut ne molemmat myy optimaa ja tarjouksessa molemmilla aina ollu hinnat vähän alle akkuliikkeiden.

• 123asd123asd

Mutta nälkähän kasvaa syödessä että kannattaa samantien sijoittaa kunnolla, mutta tuota optimaa parempaa ei ole tuossa hintaluokassa paitsi nsb ja niitä ei meinaa enää edes löytää mistään.

• fdfdfdfdfdfdf

northstar muka parempi? onhan tota optimaa hekutettu vähän liikakin ja kuule mitä mieltä noi maxboomilaiset on siitä niin eipä hirveesti enään hehkutusta saa. Mut toi northstar toimii suomessa vaan ja ainoastaan kesällä. Lyö northstarilla auto käyntiin kun on seissyt viikon 30 asteen pakkasessa niin ei kuulu kun kevväämmällä. Ei oikein tykkää kylmästä

Ground-zero on kyllä hyvä mutta hinta on kyllä aika suolanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      777
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      66
      714
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe