Olen 28-vuotias heteronainen, ja haluaisin kuulla teidän miesten mielipiteitä siitä mikä voisi olla syy siihen miksi jään lähes aina miesten huomionosoitusten ja kiinnostuksen ulkopuolelle, samalla kun kanssasisareni saavat sitä haluamattaankin.
Olen sellainen perusnätti (en mikään kedon kaunein ruusu, mutta en missään nimessä ruminkaan), pukeudun hyvin (en mitenkään anteliaasti, mutta kuitenkin persoonallisesti), olen mukava, enkä luule itsestäni liikoja. En ole myöskään mikään tyhjäpää, vaan mielipiteitä löytyy ja osaan keskustella eri asioista sujuvasti. Yritän olla positiivinen, ja sen lisäksi olen myös h-tajuinen. En halua tuoda itseäni mitenkään alleviivatusti esille, koska en pidä itseni tyrkyttämisestä.
Mitä muuta pitäisi olla, että saisin jonkun mukavan ja katseenkestävän miehen kiinnostumaan itsestäni?
Siis kyllähän minua sellaiset itseäni huomattavasti vanhemmat...no miten sen nyt kiltisti sanoisi...pubi-sankarit yrittävät usein lähestyä, mutta ei kiitos sellaisille. En koe kuitenkaan olevani liian nirso. Sellainen mukavan näköinen ja fiksu (oman ikäiseni) mies kelpaisi oikein mainiosti.
Asia on aina ollut näin, ja alkaa jo pikkuisen kirvelemään tämän miettiminen, että mikähän minussa mahtaa olla vikana. Itseni lisäksi myös monet muut ovat ihmetelleet miksi olen vieläkin sinkku.
Voisiko minulla olla jonkinlainen asennevamma mitä en itse huomaa, mikä työntää miehet pois luotani?
Mikä Sinusta on TURN OFF naisessa?
MIEHET! Mielipiteitä seinäruusuista? TURN OFF naisessa?
6
318
Vastaukset
- 234325465464rtgf
Minua ei ainakaan kukaan nainen pysty "iskemään".
Mikä olisi "turn off", hmm... jaa onko sellaista olemassa jos tykkää jostain tytöstä?
Jos pitäisi oikein miettiä... jaa-a, ei sellaista ole, mutta tietysti minihame ja ilman pikkuhousuja ja sukkahousuja on aina hirvittävän seksikäs, itsellä, en vieläkään saa mielestä yhtä tytteliä joka oli sellainen..- 234325465464rtgf
Sitten vielä se tyttö katsoi suoraan silmiin silloin... joten en voi unohtaa kai ikinä sitä...
Mutta en uskalla tietenkään ikinä sanoa mitään, koska on nuorempi.
- sp
Melko yleinen sääntö on, että mitä tavallisempi henkilö on, sitä helpompaa häntä on lähestyä, ja mitä epätavallisempi henkilö on, sitä luotaantyöntävämpi hän on. Tavallisuudella tässä tapauksessa tarkoitan sellaista stereotyyppistä mielikuvaa keskiverto ihmisistä. Televisio on aika vahva (kenties vahvin) stereotypioiden muokkaaja. Maksimaalisen houkutuksen aikaansaamiseksi kannattaa siis esim. pukeutua ja käyttäytyä samoin kuin muutkin. Jos henkilö on vaikkapa gootti, niin silloinkin voi pukeutua ja käyttäytyä stereotyyppisen gootin tavoin (tämä oli vain esimerkki).
Tarkoitukseni ei ollut sanoa, että kaikkien pitäisi olla persoonattomia, vaan että persoonattomuus auttaa tutustumisessa aivan ensimmäisten vaiheiden yli. - vastaan tännekin
---En ole myöskään mikään tyhjäpää, vaan mielipiteitä löytyy ja osaan keskustella eri asioista sujuvasti. Yritän olla positiivinen, ja sen lisäksi olen myös h-tajuinen. En halua tuoda itseäni mitenkään alleviivatusti esille, koska en pidä itseni tyrkyttämisestä
pubi-sankarit yrittävät usein lähestyä---
Tuostahan tuo käy heti selväksi:
Onko tullut mieleen että liikut ihan väärissä paikoissa ja väärässä seurassa? Ei normaali 25-vuotias vaan voi viihtyä kapakoissa... ei mies, ei nainen. eli tasoistas seuraa on turha sieltä odottaa. eikä fiksut naiset (mille vaikutat) ole edukseen sellaisissa paikoissa. ihan muilla avuilla siellä pärjätään.- Seinäruusutar
Hmm, niin...totta. Ehkä pitäisi "etsiä" jostain muualta myös. :)
- 180
Seinäruusutar kirjoitti:
Hmm, niin...totta. Ehkä pitäisi "etsiä" jostain muualta myös. :)
sanoisin että ennen kaikkea muualta noilla avuilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534781On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152049Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141803- 1061728
- 911598
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391267- 631086
- 1081070
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261023- 74884