milloin persoonallisuushäiriöisiä kielletään lisääntymästä? Eli ns. psykopaatteja ja sosiopaatteja.
Sellaista asiaa että
10
79
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
Kukaan ei tue maailmanparantamisen takia esteettisesti steriilin luomista. Mielenterveysliitto on keskittynyt sellaiseen mm. synnytyslaitoksen/osaston eristämisellä. Eli aitoja mielenterveysongelmia ei ole olemassakaan, mutta rauhoittumassa pitää käydä, jos on kyttäämiseen asti tulehtunut. Kerjäilet näin...
Kaikilla ei ole sellaista normaalia siirtymää, kun sellaista ei ole pakanuuden takia olemassakaan. Pakanuus on sodomiaa.Luuletko että on jotenkin mukavaa olla sellaisessa pakkolaitos-refleksissä, kun et itse viitsi edes huolehtia pakanuudestasi, vaan olet vain kiinnostunut etiikasta, säännöistä sukupuolelle ja yhteistoiminnasta.
Sosiopaatti tekee yhteistoimintaa ja psykopaatti tekee yleishyödyllisyyttä. Siksi on oikeus omaan, mutta ihmistä ei voi omistaa. "Kun se koko armeija tunnettiin piironkina." DEFENSSI Kasvuun soveltuva reinkarnaatio on kiven alla, mutta onnistuu varmasti, jos olet rakastavasta perheestä. Mun kasvuun se on soveltunut ihmeen hyvin tämän ihme öylätti-anestesia isyystestistön jälkeen. Ketään ei tule koskaan kieltää lisääntymästä. Frustraatio Entä pitääkö hänen huolehtia tai ottaa vastuuta, vastuuta ottaa lapsestaan? Coping-keino. Mikä tämä koko homma on, porrastava kukkaseppele? Se on ihan ainutlaatuinen, hetken aikaa. Sellainen ongelma meillä ja mulla ja isyystestistön tuloksen miehellä. Psykologia
Mä en lue enää koskaan lue psykologiaa sellaisilla avainsanoilla. Se oli sama asia, kuin Krishnamurtin ja kielletyn kirjallisuuden seuranta. - Sinde vm-82
Sosiopatia on tosi naisellinen paketti. Hare Krisnakin myi kirjoja 30-asteen pakkasessa. Psykopatia on mun mielestä taas sellainen oman itsen sana, kuin horous. Tämä keskustelu meni taas seksuaalikommentoinniksi, näkihän sen jo taas säätilasta. Kuka tahansa muukin ohikulkija kysyisi kyiltä empatianpuuttumista. Joo, että miksi ne nukkuivat?
Seurakunnan varhaisnuoret ja ala-aste, multa puuttui vain sellainen yleinen aivojen osa ja mulla oli sellainen ylimääräinen laatta päässä. Ala-asteen lapsilla ei aina ole läheisiä, lähimmäisiä, mutta ei se mitään sukupuolta tarkoita tai pysyvyyttä. Se oli jotenkin liian kaukainen asia ja sulkeutunut, lähimmäinen. Mä olin vain kiinnostunut nyky-hetkestä, että saisin sen loskaisen sulakkeen pois päästäni ja normaalin näkevän piirron ilman vainomielistä eettistä ruuhkaa perinteistä, uskonnosta ja tavoista. Pelkoa sosiopatiasta ja psykopatiasta... Voisiko läheisyys, lähimmäisyys olla jotakin muuta? Ensikeväänä mulla olisi psykopatian ja sosiopatian levittämä syöpä, hetken aikaa. Pitäisi tehdä taas jotakin, pian.... Kai tämä on pelkoa ja tulevaisuutta sukupuolelleni ja sukupolvelleni? "Kaikkihan me ollaan naisia!"
Mikä ihme sut saikaan kiinnostumaan tästä? Kysyi joku multa äsken hieman vihaisenakin. "Mutta on tässä muutakin." Lähetys huumekypärästä loppui sillä kertaa siihen. Mä katselin todellisuutta, vailla huolenhäivää, että saisin puhekielisenä alleviivailla kuule vielä pitkään aikaan. Esitin kai täydellisyyttä omalle itselleni, yksin. Saattoi se olla häiritsevääkin. Kuitenkin se on vain kahden keittiön luoma esikoisjärjestelmä oman naiseuden teipein. Mä en oikein pitänyt ajatusta todellisena, minäkö eristäytyvä sosiopaatti ja psykopaatti? Kyllä kysymyksessä ainakin pohjimmiltaan oli joku, yllättäen, osoittava kerjäily. "Käy vaikka katsomassa." herjasi kypäräni ennen lopettamistaan ja kävelin kuin kummituksena tai talutettuna piirongille. Todellisuus ja mahdollisuudet olivat kaikki yhtäkaikki, vain pelkkää jatkuvaa pelkoa, haikeutta ja pakottamista. Elämä valui hukkaan, kuin hiekka tiimalasista. Nuoruus oli jotenkin heitetty hukkaan tai hukkunut tällaiseen upottavaan lentohiekka-suohon. "Mä olin niin pieni ja yksin." Olisi ollut kiva, jos mulla olisi ollut joku uusi kaveri mukana. "Mulla on huono kokemus tästä perhe-hohdosta." Usein se on vain useita toistoja ikävästä eikä ollenkaan elämästä.- Ihmiskunta Sinde82
Hypoteesi = Ihmisryhmä, ihmisjoukko
"Eikö sulla sitten kestä pää psykologiaa?" Ei, kun kestää varsin hyvin, mutta mun silmän osat ei kestä, eikä mulla ole muutenkaan asiaa niille tunneille Ihmiskäsityksien ja Jumalkäsitysten piiristä.
Ajattelit markkinoida, että kuuron omaiset ovat jotenkin sevon päästään, kuten kunnon Hoppas kvinnan ainakin, eivätkä voi koskaan opiskella kovinkaan pitkälle, esimerkiksi pythagoraan lausetta.
Sorry, jos oli sekavaa tekstiä tänään.
On sellaisia Jumalkäsityksiä, jotka yhdistettynä tekevät silmistä aran ja joitakin sellaisia viittomia.
- Lapsena tuhoutunut
Ja milloin kielletään epävakaan ja narsistisen persoonallisuushäiriön ja omaavia saamasta lapsia ja tuhoamasta lastensa elämää?
Pakkohoito kun ei ole kai hyvä vaihtoehto kenellekään, mutta lapset ovat aina häiriöisten ihmisten "pakkohoidossa" koko lapsuuden...- Sinde vm-82
Tästä seuraa: "Me olemme hirvittävän tympääntyneitä Pörrö-Buubilla tapahtuvaan hyökkäystilaan Napoleon Otto Mutteria vastaan."
Silmänosia voidaan hoitaa sekä primaaliterapialla, että psykedeelisellä terapialla. Molemmissa on muutoksia, psykedeelisessä mielestäni aika paljonkin, jos ihan öylättiä lähtee ajattelemaan. Primaali- ei tarkoita primitiivistä, kuten esimerkiksi koirakoulua. Peilillä ei saa kovinkaan rankkaa tunnerobottia peilailla, ettei hämmenny kapitaalittomaksi. Peilillä saa osoittaa inhimillisiä tunteita, jotka eivät ole aarteenetsintää ja vaaratilanteita. Peilillä saa heijastaa inhimillisyyttä, joka on tunne-elämän perusta, jos se ottaa kaikki henkilökohtaiset Jumalkäsitykset huomioon. ---> Mikä hätänä?
"Tvillingen var lite psykotiska problemet och situation, som var numret än hela livet." Oli hieman psykoottista, kun räpsäsi yhtäkkiä sälekaihtimet vain alas ja joku osa taas ikäänkuin juoksi päästä pois. Mitäs siinä Matrixissa olikaan? - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Tästä seuraa: "Me olemme hirvittävän tympääntyneitä Pörrö-Buubilla tapahtuvaan hyökkäystilaan Napoleon Otto Mutteria vastaan."
Silmänosia voidaan hoitaa sekä primaaliterapialla, että psykedeelisellä terapialla. Molemmissa on muutoksia, psykedeelisessä mielestäni aika paljonkin, jos ihan öylättiä lähtee ajattelemaan. Primaali- ei tarkoita primitiivistä, kuten esimerkiksi koirakoulua. Peilillä ei saa kovinkaan rankkaa tunnerobottia peilailla, ettei hämmenny kapitaalittomaksi. Peilillä saa osoittaa inhimillisiä tunteita, jotka eivät ole aarteenetsintää ja vaaratilanteita. Peilillä saa heijastaa inhimillisyyttä, joka on tunne-elämän perusta, jos se ottaa kaikki henkilökohtaiset Jumalkäsitykset huomioon. ---> Mikä hätänä?
"Tvillingen var lite psykotiska problemet och situation, som var numret än hela livet." Oli hieman psykoottista, kun räpsäsi yhtäkkiä sälekaihtimet vain alas ja joku osa taas ikäänkuin juoksi päästä pois. Mitäs siinä Matrixissa olikaan?Inhimillinen ja empatia ovat täsmälleen samoja asioita. Olenko oikeassa? Ja täsmälleen samoja sanoja, vain joltakin vammaiselta, kuten kuurolta voi puuttua näitä osa-alueita, kun he ovat olleet niin pitkään vammaisia ja eristettyjä omaan vammaansa tai vammaisuuteensa. Sellasta selittää juuri nyt, kun se on aktiivisena mulla.
"Niin, tunne-robotti päällä kovasti, etten itse huomaa ja keskittyneenä sitten turhaudun helposti." - Täsmennä;Sinde82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Inhimillinen ja empatia ovat täsmälleen samoja asioita. Olenko oikeassa? Ja täsmälleen samoja sanoja, vain joltakin vammaiselta, kuten kuurolta voi puuttua näitä osa-alueita, kun he ovat olleet niin pitkään vammaisia ja eristettyjä omaan vammaansa tai vammaisuuteensa. Sellasta selittää juuri nyt, kun se on aktiivisena mulla.
"Niin, tunne-robotti päällä kovasti, etten itse huomaa ja keskittyneenä sitten turhaudun helposti."Henkilökohtaisia ja yksityisiä Jumalkäsityksiä, mihin sairauteen ne luokiteltiinkaan, jos niitä lähti julkisesti käsittelemään. Olisiko sosiopatiaan? Sitä hillitään kohteliaisuudella. Se oli sellainen asetteleva sairaus.
Olisiko hän henkilönä jotenkin sosiopaatti, vahingossa? Ja pistänyt mut vahingossa selittämään jotakin rooleja tms. edes vähän itsessäni, itselleni ja muille, että miten niin sellainen leuhka tai täydellinen... Hiljainen? Eristäytynyt? Surullinen? Kipeä? Väsynyt? Raivostuttava.... Coping-keino
Mutta ei masentunut? Apokalyptinen? Tarkka? Empaattinen? Pelokas? Mutta ei tee koskaan mitään Julmaa? - Sinde vm-82
Täsmennä;Sinde82 kirjoitti:
Henkilökohtaisia ja yksityisiä Jumalkäsityksiä, mihin sairauteen ne luokiteltiinkaan, jos niitä lähti julkisesti käsittelemään. Olisiko sosiopatiaan? Sitä hillitään kohteliaisuudella. Se oli sellainen asetteleva sairaus.
Olisiko hän henkilönä jotenkin sosiopaatti, vahingossa? Ja pistänyt mut vahingossa selittämään jotakin rooleja tms. edes vähän itsessäni, itselleni ja muille, että miten niin sellainen leuhka tai täydellinen... Hiljainen? Eristäytynyt? Surullinen? Kipeä? Väsynyt? Raivostuttava.... Coping-keino
Mutta ei masentunut? Apokalyptinen? Tarkka? Empaattinen? Pelokas? Mutta ei tee koskaan mitään Julmaa?Hysteerikko, sosiopatia ja psykopatia ovat vähän eriasioita, joissa kaikissa otetaam muut huomioon, ja jotka kertovat paljon iän kehitystasosta. Nyt ei ollut sitten pitkään aikaan muuta, kuin sellaista leimailua. Esimerkiksi millaisia coping-keinoja käyttää psykologisessa seurassa ja silleen? Mun mielestä psykologinen seura on sellainen ei ikä, ei se näkö, ei se koko, vaan se sisin, alitajunnan ja piilotajunnan takia.
- Sympatia-psykopaatti
Sinde vm-82 kirjoitti:
Hysteerikko, sosiopatia ja psykopatia ovat vähän eriasioita, joissa kaikissa otetaam muut huomioon, ja jotka kertovat paljon iän kehitystasosta. Nyt ei ollut sitten pitkään aikaan muuta, kuin sellaista leimailua. Esimerkiksi millaisia coping-keinoja käyttää psykologisessa seurassa ja silleen? Mun mielestä psykologinen seura on sellainen ei ikä, ei se näkö, ei se koko, vaan se sisin, alitajunnan ja piilotajunnan takia.
Entä kun koko keho on robotti? Rupeaa menemään sekaisin, kun on ympäristöstä liikaan inhimillisyyttä ja empatiaa, että miten inhimillisyys erotetaan, missäkin tilanteessa. Nimimerkkikin on vain luomus, jostakin helmet, helmet-kypärästä...
"Mihin pitää mennä, mihin pitää mennä?" Kauhea tarve luoda sekavuustilaa ja kapitalisoitua sillä. Inhimillisyys erotetaan yksityisyydellä, mä olen ollut koko ikäni laitoksessa. Ei koskaan keskustelulla, jota nimität jostakin empatia-nestehukaksi ja hyväksi asiaksi. Kuka hahmo kysymyksessä , et sitten tiennyt nauhureita tai juuri muitakaan sähkölaitteita?
"Keksi joku hauska juttu mulle, kun mä olen seurassa." Seksi on hauskaa... Monet vammaiset joutuvat elämään koko elämänsä ilman seksiä. Heille ei tule luoda laitoksessa sellaisia vaikutteita ihmiskäsityksen tai Jumalkäsityksen piiristä. Kuka tahallinen? Kuka pakottaa?
"Joo, mä haluan välillä olla yksin ja täydellinen." Ihan itselleni, en mä mitään seuraa siihen tarvitse. Sympatia-psykopatiaan liittyy erilaisia merkkejä ja arvoja, kuten esimerkiksi perheen parissa käytettäviä armeija-arvoja, jotka luovat vaikutelman yksityisyydestä ja tilasta. "Lapsi oppii peilaamalla." Ja levy voi olla yhdellä pisteellä.... - Ihanasti;)Sinde-vm82
Sympatia-psykopaatti kirjoitti:
Entä kun koko keho on robotti? Rupeaa menemään sekaisin, kun on ympäristöstä liikaan inhimillisyyttä ja empatiaa, että miten inhimillisyys erotetaan, missäkin tilanteessa. Nimimerkkikin on vain luomus, jostakin helmet, helmet-kypärästä...
"Mihin pitää mennä, mihin pitää mennä?" Kauhea tarve luoda sekavuustilaa ja kapitalisoitua sillä. Inhimillisyys erotetaan yksityisyydellä, mä olen ollut koko ikäni laitoksessa. Ei koskaan keskustelulla, jota nimität jostakin empatia-nestehukaksi ja hyväksi asiaksi. Kuka hahmo kysymyksessä , et sitten tiennyt nauhureita tai juuri muitakaan sähkölaitteita?
"Keksi joku hauska juttu mulle, kun mä olen seurassa." Seksi on hauskaa... Monet vammaiset joutuvat elämään koko elämänsä ilman seksiä. Heille ei tule luoda laitoksessa sellaisia vaikutteita ihmiskäsityksen tai Jumalkäsityksen piiristä. Kuka tahallinen? Kuka pakottaa?
"Joo, mä haluan välillä olla yksin ja täydellinen." Ihan itselleni, en mä mitään seuraa siihen tarvitse. Sympatia-psykopatiaan liittyy erilaisia merkkejä ja arvoja, kuten esimerkiksi perheen parissa käytettäviä armeija-arvoja, jotka luovat vaikutelman yksityisyydestä ja tilasta. "Lapsi oppii peilaamalla." Ja levy voi olla yhdellä pisteellä....Eikö sulla ole vielä kvitto-mielikuvitushahmoa?
Tiesitkö, että voi olla suhun itseesi kohdistuvaa sosiopatiaa. Joo tiesin, haet siten huomiota väsyneenä, että sua saa vahingoittaa. Lisäksi uusioperheissä on usein sellainen ongelma, että muut perheenjäsenet alkavat syrjiä, jos on esimerkiksi eri isä tai jotain muuta yhtä psykoottista, jolla muut sisaret pyrkivät erottumaan perheessä toisistaan sosiaalisen kanssakäymisen vaikeuduttua ja ehkä käyttäytyvät, jopa syrjivän väkivaltaisesti. LIsäksi empatian kanssa kysymykseen valitettavasti tosiaan tulee tunnerobotti ja refleksi, jaksaako vai eikö jaksa? No tunnerobotti voi olla lainassa kvitto-mielikuvitushahmolta, joka nyt sitten pelottaa kauheasti, josta seuraa, että pelkäänkö häntä vai jaksamisen ja hallinnan menettämistä? Eri asia ottaen huomioon eri sukupuolet, samoin sukupolvet.
"Sun pitää kuule hieman opettaa tätä lapsenkasvatusta." Empatia, luotaan työntävää, pakkolaitos v****'lua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama937670Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246390Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644501Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1401668
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971564Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21822