Olin pelaamassa moninpelikoneella jokeripokeria.. ja sain 3€ kasaan kun alotin pelaamaan 0,20€ panoksella joka oli ainoa kolikko mikä minulla oli ja kun yritin nostaa voittoni niin yhtään rahaa en saanut, peli meni takaisin alkuvalikkoon ja mitään todisteita voitostani ei ollut.. onko nämä nyt näitä hyvän tahdon pelejä? .. kaikki RAY:n pomot ja johtoryhmän jäsenet on jostain syystä kansanedustajia.. kelle kansanedustajalle voin valittaa/haastaa oikeuteen tästä ryöstöstä?
RAY kusettaa 2011
Ryöstetty
4
146
Vastaukset
- vituttaako?
luuseri!
- järkeilijä92
ja tulet itkemään suomi24:aan? käytä järkeäsi ja ota yhteys rayhyn.
- ölö
Hankkikaa elämä jos jollekki vittuilee täällä täähä o keskustelupalsta.. itellä ei oo tollasta kokemusta raha-automaateista
- tilulililei
2,80e kahvikupin hinta, joku maksoi rayn kortilla kahvit ja sinne meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701