kostodiagnoosi

pehmeään koppiin

Voidaanko skitsofreniadiagnoosia käyttää koston välikappaleena jos henkilö on joutunut vaikeuksiin tarpeeksi vaikutusvaltaistein ihmisten kanssa?

10

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . .

Voiko vaikutus valtaisten ihmisten kanssa vaikeuksiin joutuminen johtua skitsofreniasta?

• lsdlsdkisn

Miksi pyrit kostamaan? Etkö osaa koskaan sotahistoriallistatunnustasi?

"Divisionaalla esikunnalla ei ollut tietoja tammikuun 1. ja 2. päivän tappioista. Panssaripataljoonassa oli kolme kaatunutta ja seitsemän haavoittunutta." Etkö osaa talvi, talvi, talvi ja sota, sota, sotaa? Mulle ne ovat alitajuntaiset ja piilotajuntaiset synnäriräpsyt. Siksi ei saa kusitestata tai viedä niitä refleksin omaisesti, pyrkien omaan refleksiinsä.

"Kalusto ja kuormastot olivat tiheässä pienellä alueella aivan vihollisen läheisyydessä. Divisioonan omalaatuinen ryhmitysalue sijaitsi ahtaalla, tiedustelemattomalla metsäalueella." Sotahistoriallinen seura

Kostomielellä, vesikiellä! Ne kostot, ne ovat eeli eeli lamasabaktani-syöpää, joilla naistentauteja ja heitteillejättöjä vieläpä sisäsuhtein, ilman kompanssia. Joka aiheuttaa tarpeen sukupuolenvaihdokselle.

• Sinde vm-82

Ne on aika korvaamattomia vahinkoja ne uskonnot. Sielullisestikkin ajatellen, siksi näin ei saa tehdä. Ei voi johtua skitsofreniasta, vaan täydellisestä piittaamattomuudesta ja ympäristöopillisesta tutkimisesta, joka on kielletty laissa mm. ja esimerkiksi täysi-ikäisyyden perusteella.

Miksi sinua kiinnostaa vaikutusvaltainen ihminen? Tarkoitatko julkista tai julkisuutta, jossa saisit esimerkiksi paeta pupuna pensaaseen, koska olet tehnyt jotakin väärää.

" Mä en tarvitse näitä, sä et saa mitään."

• Mielenrauhaa--

Voi kyllä, esim entisen puolison katkeruus, sekin on vaikutusvaltaa, kaikki sotaisuus mielissä on jos sattuu joutumaan sen kohteeksi.

Eikä tarvita diagnoosiakaan tähän prosessiin.

Minkälaista vaikutusvaltaista sitten tarkoitatkaan.

• Jne...S.N-82

Frustraatio ja sukupuolenvaihdos ovat kostomielisyys. Frustraatiossa ei saa väsyä, mikä ohje tämä on? Sen sijaan frustraation välttäminen on mahdollista esimerkiksi sosiaalituetulla ryhmällä

Sosiaalialan opisto oli tehty väärin perhe- ja perheellisyyssyistä. Miksi saisin tai jaksaisin esittää Lulla von Lindefeltiä sinne tai sellaiseen?

Ai jaa eläinpaperit heti, mä joudun mielisairaalaan. Hyvyys ja päteminen....

• poistäältääkkiä!

Mistä te oikein puhutte?? Tulee outo olo, kun ei tajua.

• paskapaketti21

älä skitsoo

• Mutu-tuntuma

Tulkitsetko mustasukkaisuutta niin, yleensä "yläsysteemit" ovat herkkänä diagnoosin omaavilla ja tunteen tunnistaminen muissa ihmisissä saattaa herättää
      ymmärtääkseni rajanrikkoutumisen pelkoa moraalisesta ajattelusta poiketen...?

• kiusaantunut

Skitsofrenia koston välikappaleena?

Eikö skitsofrenia ole tauti, sairaus?

Aivan sama kuin kysyisit voidaanko vatsahaavaa käyttää kostonvälikappelaana?

Skitsofrenia on absurdi käsite..

Minulle skitsofrenia on tekstiä lääketiedettä opiskelevien papereilla. Skitsoille on vertaisryhmiä, heitä on monta, aika paljon ainaskin.

He on ihmisiä ihmisten joukossa.

Kysymys kuuluu paremminkin: voiko ihmistä käyttää koston välikappaleena. Tai saako käyttää?

• ...........

Joo henkilötietosi tulee propagandan kautta julkisuudessa, niin tarvitset holhousta, lääkitystä ja valvontaa. Sitten se on sinun oma vikasi ja tarvitset edunvalvontaa sekä valvottua asuntoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe