Mites tän kans.. Oon ttt asiakas ollu pidemmän aikaa ja jos tilille jää vaikka 50-100€ niin kannattaisko noi summat nostaa ennemmin pois etteivät ne huomaa et on ton verran rahaa? Tai no yleensäkään rahaa tilillä.. Ottavatko ne huomioon vaikka siellä ois vaan 5€ rahaa ja se sit alentaa sitä tukea jos on rahaa tilillä?
Rahaa tilillä
6
240
Vastaukset
- Paskahoussu
no eihän jo annettuja tukia voi myöhemmin pois ottaa eikä ne sun tililles näe,.pidä rauhassas siel
Edellisiltä kuukausilta 'säästettyjä' rahoja ei voi lain mukaan ttt:ssa vyöryttää seuraaville kuukausille.
Ttt menee kuukausittain ja jos esmes toukokuulta on maksettu 250 euroa (tulot pienemmät kuin menot) ja tilille jää 72 euroa, ei pidä vaikuttaa kesäkuun tukee. Kun mihinkään ei kuitenkaan voi luottaa, nosta pois tilille jääneet rahat.- Rahaa tilillä
Mulla on näkynyt tilin saldona noin 150 euroa, kun olen toimittanut tiliotteen sossuun. Sen lisäksi heti toimeentulotukihakemuksen toimittamisen jälkeen tilille on tullut Kelalta noin 400 euroa, jonka sossu näkee myös omista tiedoistaan, vaikka se ei vielä näykään tiliotteessani. Silti näitä summia ei ole vähennetty toimeentulotuestani.
En sitten tiedä, millainen summa tilillä ja mistä lähteestä tullut on sellainen, joka vähentää toimeentulotukea. - Just good to know
"En sitten tiedä, millainen summa tilillä ja mistä lähteestä tullut on sellainen, joka vähentää toimeentulotukea. "
Jos menee 1. kertaa hakemaan toimeentulotukea, niin aivan varmasti pankkitilillä olevat rahat lasketaan tuloksi. - jslsowioewiewiwi
jmä nostan aina rahat varmuuden vuoks pois.samoin nostan koko tt:n rahan ku tulee.vittuuko se tantalle kuuluu missä käyn ja mitä ostan.siispä tiliote on joka kk kahden rivin juttu: tulot ja nostona koko summa.
suosittelen muillekin niin loppuu se kyttäys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462