Yksinäisiä naisia tahtoisin tavata. Mistähän niitäkin löytäisi?
Sellaisia joilla on vain pari kaveria korkeintaan.
Ulkonäkökriteerejä ei pahemmin ole, tärkeintä ettei nainen ole mikään ihrasäkki, naamasta voin tinkiä paljonkin.
Yksinäisiä miehiä taas en halua tavata, niitä vasta tuntuukin olevan paljon liikkeellä ja ne kyllä tekee myös olemassaolonsa aika selväksi. Itse olen mies joten haluan tavata vain naisia.
yksinäiset naiset vs miehet
sinkku, mies
2
184
Vastaukset
- 23N
Voi kuinka kauniisti puhut naisista tai yleensäkään ihmisistä.. "Ihrasäkki"..
Ei myöskään kiinnosta miten paljon joku on valmis tinkimään naamastani - blääh
Voi toki voin alkaa kaveriksesi. Lupaan että koskaan minulla ei ole, eikä tule olemaan enempää kuin pari kaveria, tai ehkä sittenkin vain yksi, koska silloinhan olisit toinen niistä kavereistani.
Ihrasäkki en todellakaan ole, en koskaan ole ollut. Ei ole muuten naamassakaan valittamista. Ai mutta, yksi pieni ongelma, KALTAISESI IHMINEN(?) EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502