tätä ikuista helvettiä. Haluan kuolla.
En jaksa enää
6
182
Vastaukset
- m
Voitko vähän kertoa itsestäsi jotain?
- ei jaksa itekkään
sama tunne. Kesäloma alkoi ja sekin menee kyllä niin hukkaa kun voi mennä. Lähes jokaisen päivän vietän yksin kotona koneella vailla mitään tekemistä. Ei jaksa tätä. Helpompi on olla olematta kun olla täällä yksin. Vaikka meitä yksinäisiä onkin niin monta niin siltä jokainen on yksin.
- Jammu-setä
Sitten kun oot 39, niin ehkäpä suakin lykästää niinkuin tätä herraa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2872076- minäenjaksaenää
No mikä helvetin kommentti toi nyt oli? Mene siitä muualle trollailemaan. Ketään ei kiinnosta sun surkeat vitsis joten vaihda edes nettisivua.
- Jammu-setä
No ei mua ainakaan haittais säälipano, toivoisin vaan että ei tartteis kahta vuosikymmentä sitä odotella.
- gwekphkpk
Juu.. Niin haluan minäkin. olen ollut yksinäinen jo enemmän tai vähemmän 10 vuotta. Tuntuu etten enää jaksa, tämä elämä on niin ankeata näin. Yksin ei kiinnosta edes tehdä mitään. On sosiaaliset taidotkin ihan nolla, koitan etsiä kavereita, mutta tuloksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502