Olen 22-vuotias nainen, jolla ei pahemmin ystäviä ole. Olen kärsinyt masennuksesta jo useamman vuoden, mutta viimein olen hakenut ongelmiini apua. Yksi suurimpia ongelmiani on se, ettei minulla ole lähes ketään perheen ulkopuolella, jonka kanssa viettäisin aikaa.
En käy baareissa, minulla ei ole isompia harrastuksia vaikka liikkua tykkäänkin ja koska en tällä hetkellä opiskele, on hyvin vaikea tutustua ihmisiin. Myönnettäköön, että minulla on myös hieman itsetunto-ongelmia.
Löytyisikö siis mistään Satakunnan alueelta ihmistä, jonka kanssa voisi meilitellä tai tekstailla...?
Kiinnostuksen kohteita ovat Aasialainen kulttuuri (pidän todella paljon Japanilaisesta musiikista ja aasialaisista elokuvista), musiikki, teräaseet, paranormaalit jutut, mytologiset/fantasiaolennot... etc. etc.
Asun yksin, mutta minulta löytyy kolme lemmikkieläintä, eli olen eläinrakas.
Olen myös melko suvaitsevainen, eli en voi sietää turhan pinnallisia tai rasistisia ihmisiä (ja ettei tule mitään epämukavia yllätyksiä jälkikäteen niin ilmoitan jo tässä, että olen bi-seksuaali. Monet ihmiset kuvittelevat bi-seksuaalien olevan jotain seksihulluja, joiden on pakko saada sekä miestä että naista. Näin ei kuitenkaan aina olo. Minua ei sukupuoli kiinnosta, kunhan vain on hyvä tyyppi). Pidän persoonallisista ihmisistä, eli ei ole väliä vaikka olisit kuinka erikoinen tai erottuisit joukosta jo kilometrien päästä. He.
Jos kukaan kiinnostui, ottakaa yhteyttä sähköpostiin:
[email protected]
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.
Uusia tuttavuuksia Satakunnasta tai vaikka kauempaakin..?
x Erebos x
4
103
Vastaukset
- kyseliä
Missäpäin satakuntaa?
- x Erebos x
Porissa asustelen.
- weyland-yutani
Tässä myös porilainen, hiukan sinua vanhempi naaras, myöskään en käy baareissa kun en juo, enkä myöskään siedä pinnallisia ihmisiä...
- x Erebos x
Olisi mukava tietää enemmän, weyland-yutani.. Et viitsisi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] ...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502