paranoidit eivät ole facebookissa lainkaan, estyneillä persoonilla on 10 kaveria, masentuneilla ja skitsoilla 50-100, kaksisuuntaisilla 200-400, narsisteilla 500, psykopaateilla 1000.
facebook kaverien määrä ja mielentila
7
238
Vastaukset
- terskanimijä
käytätkö nuuskaa??homo??
- nainen22v_
Totta voi olla. Itse olen ex masentunut ja kavereita noin 100.
Entisillä koulukiusaajilla taas päälle 500, eli narskumittari hälyttää. - juunäinon
jännästi jokaiselle löytyy diagnoosi. Tutkijana toki tiedät. :p
- Jymyjuttu
Hauska juttu!
- ----...
Hehe. Kuulostaa ihan hyviltä arvioilta. Itse kuulun ensimmäiseen ryhmään.
- tutkija-
En tietenkään tarkoita ettäkö henkilö olisi skitso tai kaksisuuntainen jos kaverimäärä on tuota luokkaa. Mutta kaksisuuntaisuuden tuoma sosiaalinen pelottomuus saattaa hyvinkin tuoda kavereita noin paljon. Skitso taas eristäytyy joten kaverisuhteita ei paljon synny.
Tosin yli 500 kaveria keränneillä on kyllä aika varmasti jonkinasteista narsismia tai jopa psykopatiaa lähes aina. - Maarihan
Minä en edes ole liittynyt facebook nimiseen systeemiin. Ja kavereita tai tuttuja joihin otan yhteyttä on 3 tai 4. En oikein ole näitä kirjoittelijoita. Juttelen mielummin. Kasvokkain tai puhelimitse. Se on minulle helpompaa ja mukavampaa. Nämä sieltä löytyvät ns diak. sanat on uskomattomia. Huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462