AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Neljäs HP-elokuva!
92 Vastausta 37 625 Lukukertaa

Neljäs HP-elokuva!

Tietäiskö joku onko neljättä Harry Potter-leffaa alettu jo kuvaamaan? Entä ovatko näyttelijät vaihtuneet? Ja koska leffa tulee ns."ulos"?

Joo

Alettiin kuvaamaan jo huhtikuussa. Näyttelijät ei vaihdu ja ulos se tulee vuonna 2005. Semmonen tarkka tieto on, että se tulis joskus 18.11.2005 mutta sehän voi muuttua vielä. Liekehtivästä pikaristahan on tulossa kaikkien aikojen kallein elokuva.

Okei!

Selvä! Kiitti noist tiedoist!

mikä siinä maksaa?

Että ihan kaikkien aikojen kallein? Mikä siinä sitten maksaa niin paljon? Mistä kuulit?

Niin

Aivan, kaikkien aikojen kallein mitä ollaan siihen asti tehty. En minä sitä kuullut vaan luin. :)

huh huh

no mieti (jos olet lukenut kirjan) niin mitä kaikkea uutta siihen leffaan tulee (poiketen jo tulleista leffoista): huispauksen mm-kisat, kolmivelhoturnajaiset, ne ottelijoiden jutut (lohikäärmeet, labyrinttien sphinksit, vedenalainen matka) ... niitähän on mielettömästi! eli ei mikään ihme että maailman kalleinta leffaa ollaan kyhäämässä. Toivottavasti siitä tulee hyvä :D

Niin

Niin ja myös palkat maksaa. Näyttelijöille, ohjaajalle, käsikirjottaja jne. Samoin mainostus imee dollareita rutosti. Kaikki maksaa.

Niin mutta

Mistä ne tietää millaset tarinat Rowling tekee 6. ja 7. kirjoihin? Käsitykseni mukaan kaikista kirjoista tehdään elokuva.

...

Varmaan tarkoitti(en mä tiiä, arvaan vaan) että siis kallein elokuva mitä on ikinä tehty(siis kalliimpi kuin Titanic) kyllähän siinä on aika paljon juttuja jotka tulee maksamaan...se huispaus maailman mestaruus ottelu(en muista miten se oli suomennettu kun en oo lukenu sitä suomex ainakaan kahteen vuoteen) ja ne kolmivelho ottelu(?) tehtävät, ym.
Ja tosta näyttelijöitten vaihtumisesta, ainakaan Tom Felton ei jatka Liekehtivään Pikariin(kurjaa, vaikea kuvitella ketään muuta Dracona)

Mistäs?

Mistä oot saanut sellasta päähän, että Felton ei jatka Liekehtivässä pikarissa? Minäkun juuri muistaisin, että Felton sanoi jossain haastattelussa olevan kuvaamassa kyseistä leffaa. Jospa muistan väärin mutta.. mulle oikeestaan ihan sama.

eli kallein on

Tuli tuossa nyt varmistettua mitä tuo "..." sanoi.
http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/tv_film/newsid_3412000/3412663.stm

....

Se on sanonu jotain että se ei jatka koulun takia ja sitte se on sanonu että "pitäis löytää tyttöystävä".
Sitte internetmoviedatabasessa sen biossa ei oo GoFia
http://www.imdb.com/name/nm0271657/
Tosin ehkä se on muuttanu mielensä(kumpa vaan!), kun mä en ainakaa oo lukenu mitään siitä että kenestä tulee uusi Draco tms.

-....

Niin ehkä se ei sitten ole siinä Draco.. kukahan siihen sitten valitaan? Ei tieteskään vielä tiedetä. Mua ei tosiaankaan haittaa, että se vaihdetaan.. ensteks.. monet pitää hänestä paljon vain hänen ulkonäkönsä takia ja minä olen poika, joten minulla ei ole siinä asiassa syytä..
Tosin onhan se hölmöä että ne vaihtuu kesken sarjan ja toivon että Felton olisi Dracona vielä.

Joistakin Azkabanin vangin arvosteluista olen kyllä huomannut, että Feltonin rooli suoritusta on sanottu surkeaksi.. pettymys aiempiin leffoihin verrattuna. Tiedä sitten..

eihän

eihä se osanu näytel niis aiemmissakkaan.

Juu

Tarkoitin tarkoitin, miten sen voi ymmärtää väärin? No siitä on tulossa huomattavasti kalliimpi kuin Titanicista. Eikös Titanicin budjetti ollut 110 miljoonaa puntaa? Aivan, Liekehtivän pikarin budjetti on 170 miljoonaa puntaa. Mikä siinä sitten maksaa.. no kaikki yleensä maksaa.

järkytys

Hä? EI jatka? Voi perkele. Mistä kuulit? Kuka muu muka pystyy ilmeilemään kuin Draco? (TJEU: Salaisuuksien kammio, alruuna-oppitunti. Draco kiusaa kiljuvaa kukkaa ja hermostuu kun kukka puree)

KUULES DUCKIE

mistäs oot nii varma ettei Tom Felton jatka Dracona?

Niin

Minäkin ihmettelin, että missä sellanen tieto lukee.

Kerrohan?

Kuka tietää ja miten niin tietää? Kuka tollasta on väittänyt? Kerro ylipäätänsä, että miten tuo tekstisi liittyy tähän keskusteluun ja aiempiin viesteihin???

Mitenkä?

"Mistä ne tietää millaset tarinat Rowling tekee 6. ja 7. kirjoihin? Käsitykseni mukaan kaikista kirjoista tehdään elokuva"

Mitenkä tämä liittyy aiheeseen?

Vau!

Mahtavaa!

gfg

Miks et tienny?

Miksi?

Miksi et tiennyt?

KAIKILLE!!!!!!!!!

Painakaa kaikki pohjaan f5 - näppäin kun olettte tämän aiheen aloitus viestissä! Painakaa niin kauan kuin jaksatte! Muutaman päivän päästä näette tuloksen!!! Luottakaa minuun! 10 sekuntiakin sitä pohjaan niin hyvä... mutta mitä kauenmmin niin sitä parempi!

....

Mun mielestä ne näyttelijät eivät vaihdu.

Hä?

Hä?

Pettymys

Ei täällä ollut mitään todella seksi kinkyä, senkin Cindy!

Suuri sex kinky keskustelu

Ei täällä ollut mitään suurta sex kinky keskustelua, senkin Cindy!

Missä uskonto homma?

Senkin Pyhä Pietari, ei täällä ole mitään rankkoja väitteitä uskonnosta!!!

What shall we do?

Tätä se on se kristinusko.. Pyhä Pietarikin vain potkii potkittuja.

Hä mitä häh?

Kuka käyttää mun nimimerkkiä ja tänne, häh? Ei ollu mitään lestadiolaisuudesta! Senkin valesikaprullis!

Jee!

Päivän paras!

LOL

No LOL!!!

LOLlolLOLlOlLoLlolLOLLolLOlLoLlOLloL!!!!!!!!

LOLlolLOLlOlLoLlolLOLLolLOlLoLlOLloL!
Lollotellaan LOLLOTUSTA!!!

T: Lollottaja

Ei ollut tääkään

Senkin *kyllästynyt* ei täällä ollut mitä. Mitenkä Sonera liittyy Harry Potteriin?

Noh

Eiks ollukkin?

Jos kuolee

jos harry potter kuolee niin kuolee,mutta en toivo sitä. onko joku käynyt katsomassa www.harrypotter.com sivulla nelos-leffan kuvauksista?

....

Mitä tarkoitat?

tarkotin...

et onks joku käyny kattoos nelos-leffaa liittyvii juttui harrypotter.comist. siel on jo hiukan ainaki jutunjuurta

Mulla on vastaukset

No niin..
Neljäs elokuva tulee maksamaan kaikista eniten koko historiassa elokuvana, siis sen budjetti on suurin. Luulen siksi, että kun pitää crakentaa kaikkea Huispauksen maailmanmestaruuskisajuttuja, siinä menee aivan hitosti rahaa, ellei sitä tehdä tietokoneella. Ja koetukset, nekin on aika kalliita, luulisin. Tom feltonista minä en ainakaan tiedä missä HP-leffoissa hän on, paitsi että azkabanin vangissa Tom ainakin vielä näyttelee. Toisaalta, tom felton on syntynyt vuonna 1987, eli hän on tai täyttää 17! ja nelosessa Feltonin pitäisi olla 14-15, mutta jos hän vielä jatkaa liekehtivässä pikarissa, hän on 17-18 vuotias kuvauksissa!

Hmp

itseäni se ei haittaa vaikka Felton olisi hiukan "vanhan-oloinen" Dracon rooliin. Hän eläytyy siihen todella mainiosti!

Muuten Juzzo

...tiedätkö onko Harry Potter ja Liekehtivä Pikari-leffaa alettu jo kuvamaan?

Minä tiedän

Enkö jo vastannu, että alettiin huhtikuussa. Ekassa vastauksessa? Se on varma tieto, että sitä kuvataan jo. Juuri hiljattain Hagridin näyttelijä Coltrane kutsui neljännen leffan ohjaaja Newell:liä pikkasen hulluksi.

....

niin joo,kiitos ....! Mä voisin vaik vaihteen vuoks opetel lukemaan!

Joops

Näyttää tosiaan siltä ettei Felton esiinny enään Potter leffoissa. Meinaan ei sitä näy IMDB:n Liekehtivän pikarin näyttelijä listassa. Tosin ei siinä ole vielä muutakuin muutama nimi, eli ehkä sitä vaan ei ole vielä vahvistettu.

Kuvauksista vielä sen verran, että niitten sivujen mukaan sitä kuvataan nyt jossain studiossa ja muutama viikko sitten paikassa nimeltä Glencoe, joka on kai Skotlannistta. Jos pistää Googlen kuvahakuun Glencoe niin tuntuu jotkut maisemat tutuilta.

ärsyttävää

...niin etten ite keksis parempaa dracoo ko felton,no toivotaa et se näyttelee siin

Onks?

Onko muka?

Stanislav Yanevski....

...esittää Viktor Krumia Liekehtivässä pikarissa.
http://www.wizardnews.com/story.200406032.html

Eli nyt niitä uusia naamoja on jo nimetty muutama.. siis Vauhkomieli, Maxime ja Cho on myös valittu jo tähän leffaan uusista tyypeistä. Oliko näitä uusia nimettyjä vielä lisää? No empä nyt muista.. mutta tietysti pitää vielä valita tosi monta (Bagmanit, Irkorofit sun muut) Tai sitten kaikki ei oo vielä tullut julkisuuteen.

Eikös...

ne ota vaan englantilaisia näyttelijöitä?Jostain luin,mut tais olla tän vanhan ohjaajan aikaan.No,nimi ei ainakaan kuulosta englantilaiselta...Mitä taas Feltoniin tulee,jos se tuntuis liian vanhalta,ni miksei siihen käytetetä uutta kamerakuvakulmaa,niinku niille hobiteille.?:)

LÖÄP

Eiks se ollu Loafin Kuumoon kun oli kallein? Sit se McPain sain vielä hirmumassit siitä sivuroolista. Jatko-osa II on tulossa tietääkseni 14.3.2007, mut Gindy ei oo enää mukana, Coo-per korvaa sen. Saas nähdä paljonko tulee katsojia, ehkä 2 ... siis miljardia ...

Tsåa oli muutes hyvä siinä ruotsalaisessa liiputtimessa !

T: Maicc

Joo

No tää tyyppi taitaa käydä Lontoossa koulua ja asua siellä, siis tää joka valittiin Krumiksi. Mutta syntyjään on varmaan muualta mutta eihän se haittaa yhtään, koska onhan Krum kirjassakin EI Englantilainen. Samoin Maximen näyttelijä tais olla Ranskalainen, aivan kuten Maxime kirjassakin on joku Ranskalainen. Se on eri asia jos kirjassakin joku, on muu kuin Englantilainen..silloin ei tarvi näyttelijän olla englantilainen. Tulee luonnostaan se erilainen aksenttikin mitä kirjoissakin kuvataan.

Röh

Tosta ei oo tietenkään kuvaa.

Cholle

Minäkin yritin etsiä kuvaa Viktor Krumia esittävästä Stanislav Yanevskista mutta en löytänyt. Kerrotko jos löydät? Tässä kuitenkin pari hyvää piirrosta (Kalkaros ja Lupin) jotka löysin sattumalta:
http://www.godrics-hollow.net/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=toprated&cat=&pos=1
http://www.godrics-hollow.net/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=toprated&cat=&pos=2

KYSYMYS

tuleevatko ne osat (jos nelos-leffa laitetaan kahteen osaan) eri aikoina? siis esim. että 1 osa vuonna 2005 ja toinen osa vuonna 2007?

Eih

Katos kun siitä tulee yksi osainen.

ooks varma?

...ko mä muistaakseni luin jostai et siit vois tul kaks-osane...mut mul o varmaa hiuka vanhaa tietoo, vai?

noo

Oli siitä joskus spekulaatiota, että siitä vois tulla kaksi osanen mutta varmaan jo puoli vuotta sitten Warner tiedotti, että siitä tulee yksi osanen. Eli nyt se on jo varma, että yks osanen tulee.

Tässä Harry Potteri

1.
Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001) http://www.imdb.com/title/tt0241527/

2.
Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002)
http://www.imdb.com/title/tt0295297/

3.
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004)
http://www.imdb.com/title/tt0304141/

4.Harry Potter and the Goblet of Fire (2005) FILMING
http://www.imdb.com/title/tt0330373/

KAIKILLE

Olettekos huomanneet, että tämä ketju on Suomi24:n suosituimpia keskusteluja? Voi ihmisraukkoja jotka innoissaan avaavat viestin nimellä "Neljäs HP-elokuva!", eivätkä löydä mitää mielenkiintoista XD

Aivan

Yllätys on suuri, kun jauhetaan pelkkää P:tä ja on päässy sinne.

Jåå

Niinhän ne kaikki muutkin suosituimmat viestit tekee. Kuun niitä lukee, niin täynnä paskaahan ne vaan on.

Outoo..

Mä ihmettelen että miks tähän aiheeseen on kirjotettukin niin paljon vaikka alkuperäiseen kysymykseen vastattiin jo ekoissa viesteissä monta kertaa.

Wow

Aika hiton hyvin. Kun mä tulin tänne, viesti oli luettu 20005 kertaa. Ja se on tietenkin viikon suosituimmat -listalla keskustelut-etusivulla. Että ihan mukavasti, varsinkin kun keskustelussa on kyse vähän muustakin kuin itse neljännestä leffasta... Todella.

Niin

Aivan. Keskustelua on näköjään käyty seksistä Soneran kautta uskontoon.

heh

*reps*

HEI

tää keskustelu on jo viikon luetuimmissa keskuseluissa!!!! hyvä me

Koska

kaikki luulee, että HP = Hewlett-Packard = piratismia.

Onks vähä vammast......

....jos kaikki kolme eli Harry,Ron ja Hermione vaihtuu samal kertaa? Lukasin jostai sellasen jutun. Ei tuu "kesää"

Kai?

Ois vammasta jos ne vaihtuis. Mä en kyllä usko että ne vaihtuu enää. Aivan kuten Dan antoi ymmärtää nelosen uutisissa, vaikka haastattelija vaikka kuinka yritti keksiä syitä näyttelijöiden vaihtumiseksi. Tuskin nää tyypit kasvaa kauheesti enää pidemmiksi. Varsinkaan Rupert.

P.s: Nyt on kesä.

Ja paskat.

Tulee kesä. vitun mahtavaa jos niistä penikoista pääsee eroon. Ehkä ne valitsee niiden tilalle jotkut jotka osaa oikeesti näytellä.

Päivän paras

En tiedä miksi mutta toi oli vaan päivän paras! Heh. Sama juttu sekin, kun muut vollottaa Siriusta niin sinä annat siihen omat näkemyksesi!

Ahh...

Nah. Minkäs teet, mulla on mielipiteeni, enkä niitä kumartele ^_^

ööh..

...entäs muiden fanien tunteet? Etkö välitä jos loukkaat jotain pikku tyttöstä joka itkee Siriuksen perään(esim.)?

Pöh

Entäs itse? Itehän sää loukkaat Patin tunteita. Vaikka en usko Patin yhtään loukkantuvan siitä.

Julkeat!

Miten niin? Mullakin on tunteet! Olen loukkaantunut. *louk louk*

Niin loukkaantunut, että myyn tietokoneeni ja tapan itseni *yhyyyy*!

älä ny

älä tietokonet pois heit. tapa mielummi marie

Niinpä

Uups, kannustit juuri väkivaltaan ja rikollisuuteen. Varo, ettei kukaan ilmianna.

Ja ei, en mä konettani lahjoita. Vien sen hautaan mukaan. 5757 tiedostoa ja 290 kansiota. Turha kuvitella, että noin suuren työn heitän hukkaan! Kaikki tiedostot olen vaivalla netistä etsinyt!

nii-i

niimpä,leikki leikkinä. joo, ota se mukaan vaa

...

VIEN SALAISUUTENI HAUTAAAN!

*köh*...

kiva

Okei, nyt mua ollaan tappamassa mielipiteitteni takia. Juu... Mites olis jos vaikka kaikki mahtuis tänne? Olisko liikaa pyydetty? Enpä minäkään niin "pikku"tyttö oo vaikka Siriuksesta tykkäänkin, enkä todellakaan väittänyt että vain pikkutytöt tykkäis Siriuksesta. Patin olis aika opetella lukemaan.

Menkat?

Voi pieni Marie, se oli vitsi. Kyllä taas näkee, ettei naisilla ole huumorintajua.

just joo

Mikä sä sit oot? Tai no senhän jo selvitit aikoja sitten että sulle KÄY kummatkin sukupuolet mutta miksi itsesi tunnet? Taisit ottaa itteesi siitä kun mainitsin sun käsittäneen asioita väärin. En tunne xXx:ää mutta eipä oo kovin kiva lukee että joku kehottaa "tappamaan" mut. Vähä surkeeta huumorii mut meitähän on joka junaan. Ymmärsin kyllä että se oli jonkun käsitys vitsistä mut hei haloo. Enhän mä siitä nyt itteeni ottanu. Luuletko todella että juoksin peloissani sängyn alle parkumaan vai mitä?

Ahh, mutta...

No meikä viittasi siihen "pikkutyttö"-juttuun eikä siihen tappoviestiin, ymmärsit (taas kerran) väärin. Ja sitä paitsi, taas sä ryhdyit selittämään omiasi: en mä siitä suivaantunut (tai "ottanut itseeni"), että sä väitit mun käsittääneen jotain väärin. Eh, itse asiassa mä en edes muista minkä sä väitit mun käsittäneen väärin. Jää osa viesteistä vähän huonosti mieleen, kun tuijottelen tässä samalla leffaa.

Ja niin, naispuolinen saatan olla, mutta, ehh... sanotaan nyt, että sovinisti.
(Miten se muka tähän liittyy, että "mulle käy molemmat sukupuolet", kun sä kerta otit sen esiin?)

Mutta siis: minä en sanonut sinulle mitään siitä tappojutusta. Luepas viestit huolellisemmin.

Hirvee!

Ei ne kuule ole kaikki pikkutyttösiä. Aika reilua, että se vedät heti johtopäätöksiä sen perusteella, kenestä joku tykkää. tsk, tsk...

pöh

kunnon mielistelijä

niimpä

.....niimpä

jos

jos ne sitte joskus valittee uudet niin toivottavasti ne näyttäis edes vähän samoilta kun kirjassa kuvataan

mis?

mis lui?

no....

en mä muist

olis

ois se tyhmää ja vammast

leffaa on alettu jo....

..........kuvaamaan

18.12.2005 suuri päivä?

ens vuoden joulukuun 18 päivä on ehdotus, jolloin 4.elokuva voisi tulla elokuviin.. ei tietenkään vielä suomeen ku seuraavan vuoden elokuussa..

mun mielestä

sen pitäis tulla 18.11.05
 /   /  /  / Neljäs HP-elokuva!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua