suolinkaistartunnan hoito

koettu

Katso keuhkosairauksiin liittyvä keskustelu. Nimimerkillä tääki koettu kirjoitin sinne. Kokemus ja tiedonhankinta englanninkielisiltä sivuilta, luotan koululääketieteeseen, joka joskus osataan toisessa maassa paremmin kuin meillä. Ascariasis ja roundworm olivat muistaakseni käyttämiäni hakusanoja ja keuhkosairauksien puolelle kirjoitin siis suolinkaisten hoito-ohjetta kuten lääketiede muualla maailmassa opettaa. Lopen kyllästyneenä että suomessa sama tieto on ollu niin ison kiven takana
etten ole jaksanu sitä vierittää. Osaisko joku suomentaa vielä lisää ulkomaan koululääketieteen infoa?

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+8

      missähän ihmeessä tällainen keskustelu ylipäätänsä on. laita nyt edes linkki jos haluat et joku vaivautuu lukemaan.

      haetko ilmaista kääännösapua vai oletko tilaamassa lääketieteellistä käännöstä?

    • koettuu

      Anteeks en ole kovin nörtti. Linkit on heikkouteni. http://emedicine.medscape.com/article/788398-treatment löytyy ainaki jotain. Se on googletettu huonoilla nörttitaidoilla ja ruostuneella peruskouluenglannilla. Sielt ku katsot niin Vermoxillahan sanotaan että toinen kuuri mikäli ei parantunut ja koska suolinkainen on sellainen keuhkoihin vaeltava toukka ennen matovaihetta niin ne keuhkois olevat toukat ei Vermoxil kuole, ennen kuin vast toisella kuuril ku ovat ehtineet suoleen ja madoiksi. Sillä Vermox toimii tappaen vain suoles olevat madot. Toki voihan se mato yhdelläki kuuril kuolla mikäli tartunta on hyvin tuore eikä mato ole ehtiny viel munia, mutta sitäpä ei kukaa sinne suoleen näe onko ehtiny munia vai ei ja siksipä mielestäni toinen kuuri on tarpeen ku lääkekin on vaaraton, sivuoireeton, edullinen... Nörttiystäväni löysi hyvällä englanninkielen taidollaan viel näit paremmat sivut jois puhuttii kontrollinäytteistä hoidon jälkeen, oliskoha ollu 12 viikkoo. Harmi etten ottanu sitä linkkii ylös. Matoja keuhkoissa kauhistelivat suomi24:ssa keuhkotautikeskustelun puolella, kyl se keskustelu sielt varmaa löytyy ja Marjo Urbanskia mainostivat joka lienee joku luontaispuolen hoitaja. Kerrotun perusteella en kävis luontaispuolel näit asioit hoitamaa vaan etsisin iha koululääketiede infoa eri kielillä. Eli jos joku kielipäätä omaava nyt innostuu etsimää tietoa, niin kertokaaha mitä löyty ja mitä se on noin niiku suomeks. Meidä perhees ongelma jo ohi mutta ajattelen niit joil ongelma nyt ajankohtainen eikä suomest tietoo löydy, ei netist, eikä edes lääkäreilt aina.

    • 9+11

      Josko odotettaisiin ekana että jollakin se olis ongelmana ja sitten vasta alettaisiin tehdä niitä käännöksiä? Kun on niin monta muutakin tautia, josta tietoa tarvittaisiin, ei vain tästä.

      Google translator avittaa jos kova kiire on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe