Kani yksiöön??

kanihaaveilua

Haluaisin kanin mutta asun 32 neliön yksiössä.Mietityttää kannattaako näin pieneen asuntoon ostaa kania? Meluaako ne yöllä ja haiseeko paljonkin? Vapaana se sais kyllä olla koko asunnossa varmaan aika useinkin :)
Onko kenelläkään kania yksiössä?

2

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

Ensinnäkin kani ei haise.
      Jos häkkiä ei siivoa niin silloin uloste haisee tottakai.
      Uros voi merkata paikkoja hieman vahvemmalla virtsalla, mutta tähänkin auttaa leikkaus.

Yöllä kani saattaa meluta. Tähän auttaa riittävä liikunta ja aktiviteetti päivävällä.
      Voi olla, että toiminta ei lopu kokonaan, mutta kyllä ainakin itse nukun ihan hyvin kanin kanssa.

Neliömäärä on ihan ok.

Voisit käydä kaniyhdistyksen sivuilla katselemassa. Ja tietysti kannattaa liittyä foorumiin !

• ,,,,,

minulla on ihana kani tyttö,45.5m pikkukaksiossa.on päivät vapaana,tekee tarpeet häkkiin 12ocm pituus häkillä.on käytännössä vain olohuoneessa.lötköttää aina matolla telkkarin edessä tai parv.oven ed.laitan yösi lakanan kaksinkerroin osittain häkin päälle.täytyy opettaa ettei pure kangasta)kun kanilla on oikea ruoka,pajunoksia jyrsittäväksi.säänn.ruoka-ajat,heinää,vesi,suolakivet ja saa rakkautta ja huomiota,porkkanapaloja.salaattia.omppua,voikukan lehtii ja rajoja kani on tyytyväinen.käytän vessakulmalaatikossa hotti lämpöpellettiä saa k-raudasta ei pölya eikä mene kanin silmiin 7e ,2o kg säkki.imee hyvin pisut.kakat otan aina ohimennen lapiolla roskap.ettei haise.kynnysmatto häkin pohjalla jonka imuroin päivittäin!!!!!kanini nukkuu yöt,kun rapsuttelee hellästi nukkumaan mennessä.aamulla kyllä jo kiire pois ja tulee pyytämään kahvimitallisen hobby plussaa jota annan samanverran myös klo 17..kun yksin sillin tietty mökissä ja heti ulos sieltä kun tulen!!!!!.yksi kanihöppänä aikuinen nainen ja lähes onnellinen kani leijonarist.pupuli:)))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe