Osaako kukaan sanoa voiko Viron TV-kanavia ollenkaan katsoa suomalaisella antennidigivirittimellä? Meillä on kesämökki Raaseporissa meren rannalla ja ennen näkyivät Viron analogiset kanavat telkkarillamme, mutta tästä kesästä alkaen ei enää koska Viro on luultavasti lakkauttanut analogisen verkkonsa.
Kun käynnistää kanavien haun digivirittimellä niin se löytää muutaman virolaisen kanavan kanssa, mutta kun yrittää katsoa jotakin niistä niin näkyy vain pimeä ruutu. Kanavista osa on maksullisia ja silloin ruudussa näkyy teksti "salattu kanava" mutta suurin osa on maksuttomia joten pitäisi näkyä, mutta näkyy vain pimeä ruutu.
Osako kukaan sanoa mistä johtuu? Liian heikosta signaalista, vai siitäkö että Viron digi-TV järjestelmä eroaa niin paljon suomalaisesta, että niitä ei saa näkymään millään tavalla, ellei osta virolaista digiboksia?
Miten saan Viron digi-TV -kanavat näkyviin rannikolla?
phumba
0
327
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701