Entinen ankkakellari.
Plussat :
Wired toimii
Paljon kilpailuja ja muuta actionia
Rollet toimii
Ei hamaa
Kiva henkilökunta
Miinukset :
- Pieni lagi
- Vähä porukkaa
-Ei auki 24/7
-
SIENIHOTEL.DY.FI
14
739
Vastaukset
- Lolzz.
-------> http://sienihotel.dy.fi
- Haiumi
Kiva paikka on. Mut tnää Sieni ei toiminu (ainakaan mulla) kolmea tuntia pidempään. Mut vika on varmaan mun konees.. Windows XD rules.. :D
LAHJOJA KAIKILLE!!!! T: Haiumi.. :P - jepQ112
sieni lagaa mut nykyää auki 24/7
- Aaltoilija
Miks en pääse Sieneen!! Ilmoittaa vaan että "Internet Explorer ei voi näyttää www-sivua." MISSÄ VIKA, EI AINAKAAN KONEESSA!!!
- StaXyIfy
Joo tota akiba rikko VPS:sän niin tänää päivällä varmaa pääsee vasta
Muista osote on Sienihotel.dy.fi - JenniferLopezz
Miks ei toimi luki nyt äskenki Wnidows explorer ei voi näyttää www-sivua. sma ku aaltoilijal!
- ghjyui
hehehee mä tiedän syyn miks ei toimi kerron sitte ku tuun seuraavan kerran käymää sivustolla
- Sieniradio
Paras
- SeVeRi93
Sieni ei toi enää koska se hakkeroitiin. Too Bad
- SeVeRi93
Toimi*
- Hotelli Kulta Kole
Hotelli Kulta Kole on avannut ovensa!
Ei lagi.
Ei hamachi.
Suomalainen
Kilpailuja
Uusin versio. Build: 571
Staffi hakuja.
https://sites.google.com/site/hotellikultakole - moi miten sulla mene
miten sieni hotelliin pääsee kun minä en oosaa auttakaa minuaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kerkki
Sieneen ei pääse se on kaadettu mut omistaja ehk yrittää korjata...
- poikakak
oke i
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534751- 1061708
- 901559
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371232- 1081060
- 571018
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46813- 47783