Afrikalaisten piispojen palkat ovat alle 120eur/kk vaikka on tohtorin tutkinto. Papit alle 100 eur /kk mihin rahaa menee? Järjrstön työntekijat saavat yleinssä avustustavaroita ilmaiseksi omaan käyttöön ja rikastuu vaan. Mummot ovat vuosi kausia lahjoittanut omaisuuttä väärikäyttäjille.
Kuka valvo ja kuka on vastuussa?
Kaikki apurahaa ja avustustavaroita ovat suuri miinus.
3
143
Vastaukset
- kndkjbd
Jos suomalaisen järjestön kautta lahjoitat niin kaikki työntekijät nauttivat kylläkin suomalaista palkkaa päivärahoineen. Siinä paljon paikallisen papin liksa paina. En kyllä muutenkaan tajua mitä viestisi tarkoittaa tai miksi se on tällä palstalla.
- työtön yrittäjä
Pitäisikö perustaa joku oma avustusyhdistys? Vois kerätä rahaa vaikka kodittomille pandoille tai jotain...
Ottaisin vain itselleni 3000-4000€/kk palkan, toimistovuokran, toimistohuonekalut, auton, jne... ja jos jotain tämän jälkeen kerätyistä rahoista jäisi jäljelle, niin voisin lahjoittaa ne vaikka itse pirulle... evvk.
Olisi ainakin työ ja palkka!
- dfjdhsjdhjs
työtön yrittäjä:
mä oon mukana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611