muita yksinäisiä sieluja jäämässä tampereelle juhannuksena? keksittäskö yhessä jotain ? Metsään puita halailemaan?tms.
Tampere Juhannus?
4
310
Vastaukset
- tyttö18____
Älä tampereelle jää, vaa lähet mun kanssa nummirockii :D
Hei!
Sopii minulle ihan hyvin vaikka metsään sateella puita halailemaan :))...ja onhan ainakin Viikinsaaressa jotain...- juhannuksentytär
Voi veljet nummirock olisi varmasti mahtavaa,mutta taitaa haaveeks jäädä tällä puolen ruutua mutta hauskaa juhannusta sinne lähteville!
Tia-Mariia, pitäiskö lyödä viisaat päät yhteen jos sinulla ei ole vielä suunnitelmia?
Ota yhteyttä sähköpostiini jos kiinnostaa sadetanssit metsässä tai ihan mitä vaan ;) Olen parikymppinen tyttö ja asun keskuntan tuntumassa.
[email protected]
Ja muut joilla on tiedossa yksinäistä juhannusta ja haluaisi seuraa löytyy niin kirjotelkaa!- 30v nainen
Moikka, lähetin sinulle sähköpostia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701